![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe lang gebruik je die andere medicijnen? Is het sindsdien dat je misselijk bent? Of heb je ze ook geslikt zonder die misselijkheid (al hoeft dat ook niks te zeggen)? Ik denk dat als die test negatief was en je ongesteld bent geworden, de kans dat je werkelijk zwanger bent idd erg klein is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1: Je bent al een paar keer weer ongesteld geweest. 2: De zwangerschapstest die je hebt gedaan was negatief. 3. Je slikt medicijnen waarvan je misselijk zou kunnen worden. Wat is er voor het zwanger-zijn? Die misselijkheid die daar eventueel van af zou kunnen komen? Dan is het nog altijd 3 tegen 1/2. |
![]() |
|
dat je misselijk bent hoeft niet lichamelijk te zijn. het kan ook met je psyche te maken hebben... dan kun je denken aan spanningen. maar het zou ook kunnen dat je misselijk wordt doordat je steeds denkt dat je zwanger bent...
maar ik denk iig niet dat je zwanger bent ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk inderdaad ook neit dat je zwanger bent, maar omdat je denkt dat je het bent, kan je je misselijk gaan voelen. dat heb ik ook wel eens gehad. spanningen en onzekerheid -> misselijkheid en later dan gewoonlijk ongesteld worden. |
![]() |
|
Er bestaat ook nog zoiets als "schijn"zwanger... je gaat dan dag in dag uit denken dat je zwanger bent en dan krijg je inderdaad de zwangerschaps verschijnselen. Je bent niet zwanger hoor want die kans is zo klein. Dus denk er niet meer over na en dan zal je zien dat het af zal nemen de kwalen!
|
![]() |
[COLOR=deeppink]
wat jullie zeggen over schijnzwanger kan bij mij best eens zo zijn, want als ik er niet aan denk (bijv. wanneer ik even in de stad ben) dan heb ik nergens last van. zodra ik er aan denk voel ik die 'misselijkheid' weer. iig heel erg bedankt voor jullie geruststellende antwoorden; en ik ga proberen me er niet meer zo druk om te maken!!! Liefs + dikke xXx Buffy ![]()
||
Citaat:
Komop zeg, heb je ooit gehoord over een vrouw die: 1. aan de pil was 2. een zwangerschapstest deed die negatief bleek 3. gewoon ongesteld was ...maar tóch een kind kreeg? Dan kan het nog best zijn dat je gevoel je dwars zit, maar gevoel kun je niet overbrengen via internet en dus komt het nogal overdreven over als je het leest.
||
Citaat:
2. ook die zijn niet 100% betrouwbaar 3. in de begin periode van je zwangerschap kan je gewoon bloed verliezen dat is heel normaal... je lichaam moet wennen! dusse JA het kan wel ! zo raar is die vraag dus niet!
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus NEE dat kan niet.. of wou je gaan mierenneuken en zeggen dat er ene kans van 1 op de 100000 miljard is dat het wel kan?? ontopic: ik denk dat je gewoon onzeker betn.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dan zit er niets anders op dan negen maanden te wachten. As dan geen kind komt, ben je niet zwanger.
En voor dat meisje dat het wel was: Dat was schrikken! Hoe is het nu met jou, en de baby? Is het een jongetje of een meisje? Of was je zelf die baby?
||
Citaat:
|
![]() |
euhm tsjah...
de huisarts (een mannetje) zei dat de kans dat ik idd zwanger zou zijn verwaarloosbaar was (dat zei hij begin januari al, en ik ben daarna gewoon elke x ongesteld geweest) en zijn vervangende arts (een vrouwtje) zei 2 weken geleden dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ze zei dat als zij met die woorden de zorgen bij mij niet kon wegnemen ik voor de zekerheid een zwangerschapstest kon doen. hebbik gedaan en die was dus negatief. * pil is 99% betrouwbaar * zwangerschapstest ook 99% volgens cheela zou ik dus in beide gevallen net bij die ene % horen ![]() love, Buffy
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|