Oud 02-03-2003, 19:37
empyrian
empyrian is offline
moet voor mij een nacht bij een vriend thuis zijn geweest, die kerel woont in een huis dat gebouwd is op een kerkhof..het was niet al te fijn wat er allemaal gebeurde die nacht...en jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 19:40
faith666
faith666 is offline
Gaan slapen terwijl je moeder op sterven ligt....ik had geen keus, was al een hele tijd aant waken en was echt kapot....toch slaap je dan kut en ik vond het gewoon eng....
Oud 02-03-2003, 19:42
Verwijderd
Mn moeder die me met lege ogen aankijkt en zegt: Het is dat jij en Jasper er zijn, dat is de enige reden dat ik nog mn bed uit kom 's morgens.

En de keer dat mn moeder gillend, huilend en schreeuwend door het huis tierde dat ze alles op ging geven, overal mee wou stoppen en geen zin meer had in het leven.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:45
dyfusica
dyfusica is offline
paar nachten geleden.. ik wou gewoon slapen.. het was midden in de nacht.. maar in mijn ogen was het eind van de middag... aan het eind van mn bed zaten 2 meijses die ik kende maar ik owu daar liggen maar ik wistr niet zeker of het echt was.. dus ik steeds voelen.. het voelde echt aan.. dus ik weer wachteb.... hele tijd niet goed zitteb.
uiteindelijk had ik mnb bedplek weer gevonden maar ik was wel doodsbang.. de volgendre ochtend bleek dat ik de hele tijd over een ander meisje heen had lopen rollen en zij had mij getrapt alleen ik voelde dr nix van.. ik merkte het niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:49
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
dyfusica schreef:
paar nachten geleden.. ik wou gewoon slapen.. het was midden in de nacht.. maar in mijn ogen was het eind van de middag... aan het eind van mn bed zaten 2 meijses die ik kende maar ik owu daar liggen maar ik wistr niet zeker of het echt was.. dus ik steeds voelen.. het voelde echt aan.. dus ik weer wachteb.... hele tijd niet goed zitteb.
uiteindelijk had ik mnb bedplek weer gevonden maar ik was wel doodsbang.. de volgendre ochtend bleek dat ik de hele tijd over een ander meisje heen had lopen rollen en zij had mij getrapt alleen ik voelde dr nix van.. ik merkte het niet.
ik snap er werkelijk geen hol van.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 19:49
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mn moeder die me met lege ogen aankijkt en zegt: Het is dat jij en Jasper er zijn, dat is de enige reden dat ik nog mn bed uit kom 's morgens.

En de keer dat mn moeder gillend, huilend en schreeuwend door het huis tierde dat ze alles op ging geven, overal mee wou stoppen en geen zin meer had in het leven.

Toe kijken en niets kunnen doen....ik ken het....mijn moeder had veel pijn en ik wilde gewoon een kussen op haar gezicht drukken om te zorgen dat ze daar van af wa,s kon ik iig iets doen...voel je je ze machteloos.......
Oud 02-03-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
faith666 schreef:
Toe kijken en niets kunnen doen....ik ken het....mijn moeder had veel pijn en ik wilde gewoon een kussen op haar gezicht drukken om te zorgen dat ze daar van af wa,s kon ik iig iets doen...voel je je ze machteloos.......
mja.. het is met mijn moeder uiteindelijk allemaal goed gekomen..

maar de verantwoordelijkheid voelen voor leven van je moeder is op je 14e erg zwaar
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 22:27
Verwijderd
ik geloofde een vriend van me ooit niet, toen trok ie een mes en sneed het woord ECHT in z'n arm...
elke keer als ik met hem ga fitnessen zie ik die littekens weer

gast spoort niet helemaal, hij had ooit op TV gezien dat iemand 4Real in z'n arm sneed dussss... hoezo slechte invloed?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 23:10
Stevill
Stevill is offline
erachter komen dat je niet functioneerd naar behoren.
Oud 03-03-2003, 00:13
Verwijderd
ik vind het "Eng" smorgens wakker te worden.
ik ben bang voor de dingen die allemaal zouden kunnen gebeuren op een dag.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 08:06
Eend
Eend is offline
Een crisisnacht die ik had in een kliniek... Was mezelf helemaal kwijt en was bang voor alles wat ik deed. Keb ook nog weken van mn gevolgen mogen genieten Zoals waanbeelden, die ik had gekregen door die nacht...was echt niet fijn. Zag gewoon bloed van de muur af druipen en zo
Oud 03-03-2003, 08:24
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
empyrian schreef:
ik snap er werkelijk geen hol van.
ik ook nie... tis dus ergere vorm van hallucinatie waarschijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 08:27
Verwijderd
Geen idee.

Ik ben al een keer bijna van een flatgebouw geflikkerd, werd door een gek met een tennisracket achterna gezeten, een keer haast overreden door een auto die veel te snel reed, zag iemand dood op straat liggen, was erbij toen ik mijn hond liet inslapen, lag om 4 uur 's nachts al eens helemaal onder het bloed in de woonkamer, enzovoorts.

Ik weet niet wat ik nou precies het engste vond
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
1 keer toen ik me rot voelde, zat ik op mn balkon, half dronken een sigaret te roken, toen zag ik ineens een waterval om me heen en ik dacht dat ik kon vliegen, toen ben ik snel naar binnen gerend omdat ik van mn balkon wilde springen. werd een beetje bang van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:46
moenbase
moenbase is offline
*Afrijden
*Hartaanval van opa
*Meeting met meisje, en alle meetings daarna.
*Horen van meisje dat ze zich heel kl*te voelt/voelde..en ik telkens weer bang was dat ze zichzelf iets aan zou doen.
*Meisje mee uitgevraagd [die wel wou]
*Ander meisje mee uitgevraagd [die niet wou]
*Paps in't ziekenhuis
*Mams in't ziekenhuis
*Oma zien vechten tegen k.
*Nachtmerries die gedeeltelijk een waarheid vormden
Oud 03-03-2003, 10:00
Verwijderd
Dat ik 2 uur vast zat in een skilift (zo'n cabine)...heel hoog...het waaide heel hard, het was mistig, we konden niet naar buiten kijken.
En daar hingen we dan, 2 uur lang....toen hoorden we een bons, de cabine ging een stuk naar beneden en we hoorden enge geluiden... daarna kwamen er een paar kabels langs de ramen naar beneden zetten... weer zo'n eng geluid, alsof de cabine los zou laten zeg maar. Hij ging ook echt een stuk naar beneden.
Ik ben nog nooit zo bang geweest, we dachten echt dat we dood zouden gaan :/

Vlak daarna kwam dat ding in beweging en kwamen we bij het eindstation en konden we uitstappen.. er sleepte een onwijs lange kabel achter de cabine aan...wat het was weet ik niet. :/

*trauma*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Dat ik 2 uur vast zat in een skilift (zo'n cabine)...heel hoog...het waaide heel hard, het was mistig, we konden niet naar buiten kijken.
En daar hingen we dan, 2 uur lang....toen hoorden we een bons, de cabine ging een stuk naar beneden en we hoorden enge geluiden... daarna kwamen er een paar kabels langs de ramen naar beneden zetten... weer zo'n eng geluid, alsof de cabine los zou laten zeg maar. Hij ging ook echt een stuk naar beneden.
Ik ben nog nooit zo bang geweest, we dachten echt dat we dood zouden gaan :/

Vlak daarna kwam dat ding in beweging en kwamen we bij het eindstation en konden we uitstappen.. er sleepte een onwijs lange kabel achter de cabine aan...wat het was weet ik niet. :/

*trauma*

whaaaaaah...klinkt inderdaad wel eng.
Misschien maar goed dat ik dit jaar eens niet op wintersport ben geweest, dat is omdat me dit misschien anders wel was overkomen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:27
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
En weer vraag ik me af waarom je dit graag wilt weten (gewoon ja, k ben nieuwsgierig waarom je het vraagt)

maar ja goed, bij mij is het engste dus de vuurwerkramp

en dat mn opa is overleden. En dan nog niet eens het overlijden, maar het afscheid nemen en weten dat ik hem nooit meer (levend) zou zien. Het idee dat hij daar gewoon lag, te wachten tot hij zou overlijden, en ja, waar zou hij dan zijn? zou hij dan nog wel ergens zijn? ja dat vond ik ook eng. En hem na het overlijden terug zien, ik had nog nooit een overleden iemand gezien, dus ja dat vond ik ook eng.

uhh ja er zijn nog wel veel meer dingen die ik eng vond, maar deze waren het meest ingrijpend zeg maar
Oud 03-03-2003, 15:31
eva05
eva05 is offline
dat mijn stiefmoeder zei dat ze mijn moeder zou vermoorden als ze haar tegen zou komen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 16:44
Quiana
Quiana is offline
Toen m'n vader dronken was, m'n moeder
en mij bedreigde, en vervolgens wegscheurde met de auto.
Tis een wonder dat hem niks is overkomen.

Toen ik als 9 jarig hummeltje thuis kwam,
en ik m'n moeder zag automutileren..

En alle keren dat ik iets nieuws ging doen,
de scholen, projecten, m'n gezin, etc.
Oud 03-03-2003, 17:40
Dashja
Dashja is offline
*Beste vriend verloren aan zelfmoord.
*Misbruik
*En de rest van mijn hele jeugd
Oud 03-03-2003, 17:57
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
mja.. het is met mijn moeder uiteindelijk allemaal goed gekomen..

maar de verantwoordelijkheid voelen voor leven van je moeder is op je 14e erg zwaar

Fijn dat het is goed gekomen......maar kan me er wel een klein beetje iets bij voorstellen....blij dat die tijd achter je ligt...
Oud 03-03-2003, 18:37
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
faith666 schreef:
Gaan slapen terwijl je moeder op sterven ligt....ik had geen keus, was al een hele tijd aant waken en was echt kapot....toch slaap je dan kut en ik vond het gewoon eng....
hum bij mij was het net iets anders (bij mijn vader)...
ik werd naar bed gestuurd en ben ook gewoon gaan slapen ik had het niet verwacht, toen mijn moeder vroeg in de ochtend huilend en gillend te trap op kwam was ik er absoluut niet op voorbereid heb ook geen echt afscheid kunnen nemen omdat mijn vader s'nachts stierf en we er geen van alle bij waren
we wisten het niet en vooral ik niet als bijna 8 jarige zie je dat niet...
maar van alles was dit echt het ergste ook omdat na de dood van mijn vader alle problemen zijn begonnen...
*kuffel*
Oud 03-03-2003, 19:27
rare kwast
rare kwast is offline
enge dingen
uhm...aangevallen worden en iedereen om je heen zien kijken van wat gebeurt daar maar NIETS doen.
onder een auto belanden
Oud 03-03-2003, 20:33
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
enge dingen
uhm...aangevallen worden en iedereen om je heen zien kijken van wat gebeurt daar maar NIETS doen.
onder een auto belanden
mja dat is meer schrik imho...

/offtopic: slaat je sig op Ringu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 20:42
flipm0
flipm0 is offline
dat ik iemand van de flat af zag spingen....
Oud 03-03-2003, 20:49
Zazoo
Zazoo is offline
mijn vader door zien draaien en bang zijn dat hij mijn broer of mijn moeder iets aan zou doen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 23:21
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
empyrian schreef:
moet voor mij een nacht bij een vriend thuis zijn geweest, die kerel woont in een huis dat gebouwd is op een kerkhof..het was niet al te fijn wat er allemaal gebeurde die nacht...en jullie?
niemand heeft dit gevraagd, maar ik wil het wel weten eigenlijk... wat gebeurde er dan die nacht?
Oud 04-03-2003, 01:32
Verwijderd
Iedere nacht dromen dat mijn allerbeste vriendin zelfmoord pleegt en ik telkens net te laat ben. Ze was dan ook heel down en ging reeds enkele weken niet meer naar school...
Ondertussen is het weer goedgekomen.

Te weten komen dat mijn 2 katten vergiftigd werden.

Oma dood zien liggen.

Mijn tekst vergeten zijn van mijn gedicht dat ik voor de hele school moest voordragen.

Moeten helemaal alleen voorzingen in de kerk tijdens de kerstdienst.

Twee jonge katjes op straat zien spelen, eentje nemen en langs de kant zetten, mij omdraaien en het andere dood zien gereden worden.

Beschuldigd worden terwijl ik onschuldig was en dit dan nog op een openbare plaats. Het was ik alleen tegen nog 7 andere.

...

Eigenlijk al kleine dingskes, nix serieus...(prijs mezelf zeer gelukkig)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 10:43
BlackMystery
BlackMystery is offline
uit een droomwereld ontwaken
staande op een voetpad
dan inneens beseffen dat jij bent aangereden door die auto

mijn vader zien kwaad worden op mij

mijn broer horen roepen en razend zijn, dat ik men deur op slot moest doen

....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 11:30
Morphia
Morphia is offline
Toen ik anorexia had, 43 kilo woog, doorhad dat ik moest stoppen om niet dood te gaan, maar dat niet kon. Dat is net als.. Met rolschaatsen op een schuine plank staan en recht op een zwarte afgrond afrollen.

Ik heb mijn vader een keer uitgescholden. Hij was helemaal doorgedraaid, was aan het schreeuwen en had de inhoud van mijn kast door mijn kamer gegooid. Ik riep: "Klootzak!" en draaide de deur op slot. Hij kwam naar de deur gerend en schreeuwde: "Wát zei je?!" Hij trapte tegen de deur en dwong me hem van het slot te doen. Toen stond hij voor me.. Ik kan me niet meer herinneren wat er toen gebeurde. Ik weet alleen dat ik een uur later nog zat te trillen.
Oud 04-03-2003, 13:17
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
hmmmm het moet mijn moeder zijn die ik huilend op de grond heb gedrukt, omdat ze anders de auto in was gestapt en een boom had aan gereden..

ofzo

en er is natuurlijk nog toen ik met 2 vrienden door de stad naar huisfietsten van het polen, en een dronken idioot van 23 me van mijn fiets trapte en daarna mijn vrienden aan viel. toen was ik wel bang ja.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:04
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
empyrian schreef:
Wat gebeurde er dan? ...

Ik ben het bangste geweest op de momenten dat mijn vader kwaad was. Ik wist nooit wanneer het zou gaan gebeuren, want het was altijd om de stomste redenen. Het slaan vond ik niet het engste, maar meer het moment ervoor. Als ik hem te trap op hoorde stormen, of wanneer hij thuiskwam. Het was heel eng om te wachten tot de deur open zou gaan. Wanneer hij sloeg was ik minder bang, want erger kon het toch niet worden. Ik hoefde dan alleen maar af te wachten tot het weer op zou houden.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:51
Muizzz
Muizzz is offline
toen ik zag hoe iemand doodgeschoten werd.
toen ik de sneeen zag in de armen van mijn vriend, en zijn littekens.
Toen ik mijn zus allemaal bloed zag kotsen enzo.
Toen mijn vader doordraaide en mij en mijn zus in elkaar sloeg.
Oud 04-03-2003, 17:55
Miss Helena
Miss Helena is offline
het nieuws dat mn moeder zo ziek was en de nacht misn niet zou halen...
Oud 04-03-2003, 18:29
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
niemand heeft dit gevraagd, maar ik wil het wel weten eigenlijk... wat gebeurde er dan die nacht?
we zagen steeds een rare zwarte gestalte voorbij komen om de zoveel tijd, het werd lichter en donkerder in de kamer ernaast, dus wij het licht uitgedaan, ging het gewoon door...rare geluiden in de keuken enzo...we durfden niet te slapen, hebben we maar tot 7 uur 's ochtends in de kamer gezeten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:14
rare kwast
rare kwast is offline
niet eng om in de ogen te kijken van een automobilist? nou ik stond doodsangste uit

wat ook erg eng was om voor de kist te staan van mijn oma en zo in haar ogen te kijken (wel is waar dicht maar toch)
en een vriend in zijn kist te zien liggen en denken dat ie ademt
Oud 04-03-2003, 19:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
1)wat ook erg eng was om voor de kist te staan van mijn oma en zo in haar ogen te kijken (wel is waar dicht maar toch)
2)en een vriend in zijn kist te zien liggen en denken dat ie ademt
1) hmm, was ze plotseling overleden..? (okay gevoelens verschillen) Ik vond het juist rustgevend om m'n oma zo te zien... het zag er gewoon mooi uit... rustig, vredig... ook was ik toen 'veilig' tussen m'n familie... (en ze was echt heel ziek, dus voor haar een verlossing)
2)dat lijkt me idd verschrikkelijk
Oud 04-03-2003, 19:44
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
- het seksueel misbruik op me zevende jaar
- mijn werkweek van dit jaar
- mijn moeder hoe zij op het moment is, haar ziekelijk jaloers gedrag, haar zelfmedelij, haar woorden als 'ik leef alleen nog maar voor jullie' of ' zo jullie zijn nu bijna groot, mijn missie is voltiood ik kan gaan' of iets als 'ik huil iedere dag hoor, ik ben harstikke depressief, nieman denkt aan mij! blijf nou eens thuis, ik ben weer alleen, ga maar weer ergens anders heen, waar het gezelliger iis'

deze 3 dingen zijn echt het ergst.

het eerste het aller aller ergst omdat ik helemaal verrot ben nu, het tweede is gewoon nooit meer te vergeten en echt om te janken. NOg steeds als ik eraan terug denk. En mijn moeder, tja wat kan ik doen?
Oud 04-03-2003, 19:55
Synonym
Synonym is offline
M'n broertje was ernstig ziek (had hersenvliesontsteking) en moest dus met spoed naar het ziekenhuis, werd opgehaald met een ambulance. Ik was toen een kleintje van drie maar dat beeld, dat ik voor het raam stond en de ambulance reed weg (dat was de laatste keer dat ik m'n broertje zag) vergeet ik nóóit.
Oud 04-03-2003, 20:47
my iron lung
my iron lung is offline
de uren dat ik op het randje zat tussen zelfmoord en leven

ook de eerste keer snijden, is in vergelijking met de rest van mn depressie het minste, maar ik voelde maar al te goed dat het goed mis met me ging
Oud 04-03-2003, 21:22
karamba
karamba is offline
Mijn fantasie is het engste wat ik ooit heb meegemaakt, ik neem die gedachte mee in mijn dromen. Soms is het echt heel spannend en soms worden mijn dromen een vervolg op elkaar. Als ik dan een paar dagen achter elkaar hetzelfde blijf dromen met iedere keer een vervolg erop dan word ik echt bang om te slapen. Dat is denk ik het engste wat ik meemaak. Niet in werkelijkheid dus, maar mijn fantasie en mijn dromen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:26
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

de keren.
mijn vader die mij en mijn moeder bedreigde met een mes.
de andere 300 x dat mijn vader doordraaide of zich niet aan zijn straatverbod hield.
mijn moeder die ging hallucineren.
mijn moeder die overleed.
mijn opa die op 't randje van de dood leveloos in de badkuip lag.
onder andere.

waarom rakel ik dit allemaal op
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:29
Mr.Epp
Mr.Epp is offline
's Ochtends helemaal onder het bloed wakker worden en niet weten waar het van komt. Later kwam ik er achter dat er drie sneeen in m'n rug zaten en waarschijnlijk had ik dat zelf gedaan, maar dat weet ik verder niet zeker.
Verder m'n dromen, wat ik dan allemaal denk en zie wil je helemaal niet weten...
Oh, en verder nog ongecontroleerde woede, woede die je niet wilt maar die je niet tegen kan houden en niet kan controleren. Gelukkig uit ik het niet tegen andere maar voornamelijk tegen mezelf, dat verklaard ook waarschijnlijk dat waar ik mee begon...
Oud 04-03-2003, 22:58
GirlXXx
GirlXXx is offline
mijn veelvoorkomende nachtmerrie:
elke x komt mijn para oma snachts in ons huis stiekem en dan komt ze in mijn kamer en dan zie ik haar opeens (heel eng!!) En dan zegt ze dat ze de waarheid wil horen of ze vermoord ons allemaal, dat is mijn engste droom!!!brrrrrrrr

ik weet niet of ik in het echt iets heeeeeel engs mee heb gemaakt..............oja, vroeger toen ik kleuter was ofzo had ik zo'n babyborn pop maar toen zat ik er een x naar te kijken, ik was alleen in mijn kamer en toen beweegde hij en ook zijn ogen heeeeeeeeeeeellllllllll eng. Ik weet nu nog steeds niet of het echt was. ik dacht het wel. mischien is dat wel de reden dat ik heel m'n leven zoveel mogelijk mensen vermijd?????
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 10:45
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
een droom waarin ik m'n polsen had doorgesneden en doodbloedde.. het was zo levensecht en ik voelde het doodgaan gewoon. het was precies hetzelfde gevoel als toen ik onder narcose werd gebracht.. heel eng.

en ik fietste een keer 's nachts alleen naar huis van m'n werk, over een heel donkere weg. ik zag in de verte zwaailichten van een ambulance. daar aangekomen stond er een auto tegen een boom en ik werd tegengehouden.. "wat kom je doen?" -"ik kom van m'n werk en wil gewoon naar huis". "ok, rij maar door" .. ik doorgereden, maar ik keek naar de grond en ik zag de brancard die midden op de weg stond niet, waar een lijk op lag met een laken over zich heen.. ik knalde dus tegen de brancard op, ik viel, lijk lag 1,5m verderop. ik was weken daarvan ontdaan.
Oud 05-03-2003, 15:10
sweet one
sweet one is offline
Het ergste wat ik heb meegemaakt is dat ik een keer aan het werk was en het was net tegen sluitingstijd. Ik werkte in een supermarkt. Toen kwam er opeens een man met pistool en bivakmuts binnen die al het geld wilde hebben uit de kassa's. Ik was helemaal in mijn eentje. Heb me nog nooit zo bang gevoeld. En het ergste is het gebeurde daarna nog een keer. En nu ga ik NOOIT meer achter een kassa zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:21
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Van je fiets vallen en thuis komen en je moeder horen zeggen dat het maar 1 cm gescheeld had of ik was dood

Resident Evil 1 spelen op je 12e (Of quake 1 )

verder niet echt van die schokkende dingen zoals jullie
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:37
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
ik heb het idee dat engste steeds meer wordt vervangen door ergste
Oud 05-03-2003, 16:38
Verwijderd
Oh ja, heb eens gehad dat ik begon te halicuneren. Ik was nog klein en dus verslaafd aan SEGA (soort van playstation). Sonic was zo'n blauw ventje met stekelhaar. Ik speelde daar uren mee, in combinatie met véél cola drinken...gevolg: Of ik nu mijn ogen open of toe had, ik bleef dat stom ventje in het hondervoud overal rond me zien. Ik was toen echt bang en ben toen huilend naar mammie en pappie geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten