Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zucht.
Beste Bezoeker. Als je deze handeling doet dan werkt het. Men neemt een FTP programma bijvoorbeeld FTP programma en download hem. Als je hem gedownload hebt instaleer je hem. Waneer dit gedaan is druk je op start, mijn programma's of programma's, programma naam. en daarna klik je daar 1 keer op. Zoek naar het knopje Concet, Verbindinden in een van de menus. Vul in: FTP site: ftp.members.lycos.nl Gebruikers Naam: Je gebruikersnaam Wachtwoord:********* (je wachtwoord in) En druk op connect. Je ziet twee of misschien 3 rijen. 1tje je Harde schrijf, Host en misschien iest naders Sleep het van je Harde schrijf naar je HOST. Je upload nu je site. DIT IS MIJN LAATSTE KEER!!!!!!!!. Beste Forumbazen. KAN ER GEEN FAQ van WORDEN GEMAAKT
||
Citaat:
als je dr zo moe van wordt antwoordt dan niet. dan krijg ik wel antwoord van mensen die gewoon aardig kunnen doen. |
![]() |
|
![]() |
als je inlogt op lycos zelf staat daar ergens een online ftp (die heel handig is.. k weet niet waar ik m anders vandaan had moeten halen nadatk en nieuwe pc had..) maar dan hoef je niets in te vullen alleen maar verwijderen en uploaden.. als je een beetje vandat soort termen kent (uploaden downloaden verwijderen...heel moeilijk allemaal
![]() mja t was al eerder gezegt gloof ik maarjah
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |