Oud 09-03-2003, 15:25
owlbeer
owlbeer is offline
In 1 woord:

Wow!!!

Wat een geweldig spel en wat een geweldige verhaallijn. Ik ben nu bezig met de Undead campaign. Weet iemand in welke pu de recensie staat?
Oud 09-03-2003, 15:38
barkrukkie
barkrukkie is offline
is wel aardig, maar in vergelijking met Starcraft (ook kijkend naar tijdstip van uitkomen) valt het in het niet.
Weinig vernieuwends en de beloofde RPG-onderdelen vallen zwaar tegen als je 'echte' RPG's gewend bent.
Oud 09-03-2003, 15:41
Verwijderd
Is geloof ik al een topic over van een maand of 2 a 3(mischien 4,5 of 6) oud.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 17:05
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Pu van augustus 2002
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:58
Verwijderd
Ja maar het blijft leuk. Vooral online met Bnet, en starcraft, tja ik vind dat toekomst geshit een beetje dom
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:33
Tox
Tox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
is wel aardig, maar in vergelijking met Starcraft (ook kijkend naar tijdstip van uitkomen) valt het in het niet.
Weinig vernieuwends en de beloofde RPG-onderdelen vallen zwaar tegen als je 'echte' RPG's gewend bent.
tsss totaal niet mee eens, Warcraft III is echt stukken beter dan Starcraft.
Oud 10-03-2003, 15:38
Megagun
Megagun is offline
Nou.... okee de gfx zijn.... 100 keer beter dan Scraft maar moet je maar eens effe Scraft op BNET spelen.........
Oud 10-03-2003, 19:56
owlbeer
owlbeer is offline
Uhm ik vond de verhaallijn juist wel erg goed, misschien ligt het aan mij maar in bijvoorbeeld C&C zie je het verhaal niet zo duidelijk tot uiting komen. Ik speel de levels niet alleen uit vanwege de levels zelf maar ook om te weten hoe het verder gaat.
Oud 10-03-2003, 20:02
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik vond het verhaal best... gaar :/

Dat van starcraft + broodwar was veel leuker
Oud 10-03-2003, 20:24
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
GinnyPig schreef op 10-03-2003 @ 21:02:
Ik vond het verhaal best... gaar :/

Dat van starcraft + broodwar was veel leuker
Verhaal was ook al deel 3.
Het is gemeengoed dat de graphics vooruit gaan en het verhaal achteruit.
Dus als een spel met flinterdun verhaal begint dan weet je dat je ergens geen verhaal meer hebt. Zie ook Quake serie

En verder vond ik het verhaal van starcraft beter. Maar dat kwam omdat het iets 'nieuws' was. Er kwam een aanvulling (die op verhaal een deel 2 had kunnen zijn alleen dan hadden ze het verder moeten uitbreiden) Maar nu is het akelig stil eigenlijk rond starcraft (behalve die GHOST)
Ach, het zal de trend wel volgen dat het verhaal slechter wordt en de graphics naar het heden springen.
Oud 10-03-2003, 22:42
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Tox schreef op 10-03-2003 @ 12:33:
tsss totaal niet mee eens, Warcraft III is echt stukken beter dan Starcraft.
in welk opzicht?

- Over lan geeft Starcraft sowieso meer plezier (is mijn ervaring tenminste)
- Warcraft III vind ik er grafisch niet echt geweldig uitzien, valt zelfs een beetje tegen.
- AI is nog niet echt kei-slim (oké, bij Starcraft ook niet geweldig, maar was wel veel eerder dan WC III)
- Starcraft heeft orgineel verhaal
- Warcraft III heeft nauwelijks vernieuwingen toegebracht, veel grootspraak over het RPG-gedeelte, maar weinig van gezien.
Oud 10-03-2003, 23:17
p-chez
p-chez is offline
Allemaal gelul.

Warcraft III is een topspel. Hoe je 't ook wendt of keert.
Ik geloof dat 't in de PCGamplay ook game van 't jaar oid is geworden. Die titel krijg je vast niet zo makkelijk voor 'n game, dus ook dat zegt wel al iets.
Oud 11-03-2003, 06:55
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
p-chez schreef op 11-03-2003 @ 00:17:
Allemaal gelul.

Ik geloof dat 't in de PCGamplay ook game van 't jaar oid is geworden. Die titel krijg je vast niet zo makkelijk voor 'n game, dus ook dat zegt wel al iets.
ik vind het ook geen slecht RTS-spel.
Maar het is niet echt orgineel meer (gaat ook moeilijk aangezien er al zoveel titels zijn), en ze moeten niet gaan zeggen dat ze er een half RTS/RPG van hebben gemaakt.
Oud 11-03-2003, 13:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
p-chez schreef op 11-03-2003 @ 00:17:
Allemaal gelul.

Het is sowieso een kwestie van smaak alsnog. Ik vind het absoluut niet die prijs waard.
Voor de hype die er rond het spel kwam valt het heel erg tegen. En sowieso in vergelijking is het eigenlijk een simpel warcraft verhaal met wat extra rassen en een LVL systeem van je hero. (HEEL magertjes rpg element. Dan vond ik Age of Wonders beter kwa RPG element)
En op RTS is het ook niet hoogstaand. Maar het is warcraft en het speelt wel lekker. Maar spel van het jaar? Er is dus echt wel beter.
Oud 11-03-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 10-03-2003 @ 23:42:
in welk opzicht?

- Over lan geeft Starcraft sowieso meer plezier (is mijn ervaring tenminste)
- Warcraft III vind ik er grafisch niet echt geweldig uitzien, valt zelfs een beetje tegen.
- AI is nog niet echt kei-slim (oké, bij Starcraft ook niet geweldig, maar was wel veel eerder dan WC III)
- Starcraft heeft orgineel verhaal
- Warcraft III heeft nauwelijks vernieuwingen toegebracht, veel grootspraak over het RPG-gedeelte, maar weinig van gezien.
Je geeft zowat enkel je eigen mening, geen enkel feit
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:26
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 11-03-2003 @ 15:30:
Je geeft zowat enkel je eigen mening, geen enkel feit
er wordt toch ook om mijn mening gevraagd.
Hoe wil ik met feiten bewijzen dat een spel beter is? De kwaliteit van dat soort spellen is grotendeels afhankelijk van de persoonlijk interpretatie van het spel.
Oud 12-03-2003, 06:58
Maradinus
Maradinus is offline
Kan iemand mij vertellen wat je moet doenmet Warcraft 3 ik snap er geen biet van kan m toevoegen op msn

maradinus@hotmail.com
Oud 12-03-2003, 08:01
barkrukkie
barkrukkie is offline
legaal kopen en handleiding lezen
Oud 12-03-2003, 10:38
owlbeer
owlbeer is offline
Momenteel vind ik het weer even een kutspel want .....

IK ZIT VAST!!!

Level 8 ondode campagne, je moet Kel Thuzed een half uur in leven houden, maar het lukt niet. Iemand suggesties?
Oud 12-03-2003, 10:54
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 12-03-2003 @ 11:38:

IK ZIT VAST!!!

Level 8 ondode campagne, je moet Kel Thuzed een half uur in leven houden, maar het lukt niet. Iemand suggesties?
Zorgen dat hij niet dood gaat
Oud 12-03-2003, 12:47
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 12-03-2003 @ 09:01:
legaal kopen en handleiding lezen
waarom kopen als je ook downloaden kan
Oud 13-03-2003, 14:45
Duran
Duran is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 12-03-2003 @ 11:38:

IK ZIT VAST!!!

Elke minuut saven, misschien wel vaker, heb ik ook gedaan en het helpt echt. Dan weet je tenminste van te voren waar ze vandaan komen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:39
owlbeer
owlbeer is offline
Tanx ik ben er ondertussen door, gewoon veel van die spin achtige beesten en Abominations maken en dat werkte wel heel goed, zowel tegen die irritante Gryphon Riders als tegen de rest.

Maar goed, IK ZIT WEER VAST!! Orc Campagne, level 4 geloof ik. Ik moet 15000 eenheden hout verzamelen maar k heb veel te weinig geld en die irritante Night Elves blijven m'n peons vermoorden, zijn er niet ergens verborgen versterkingen die ik kan halen?
Oud 14-03-2003, 21:27
empyrian
empyrian is offline
vet spel, ben nu bij level 1 van de undead campaign en gaat al niet echt lekker
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 11:01
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Ik ben bij de laatste( denk ik toch?) level waar je de tree of life moet beschermen das nog best lastig :/ heb altijd zon 2 minuten over en dan word ik hard genaait van alle kanten. Enige tips perhaps?
Oud 15-03-2003, 11:02
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 14-03-2003 @ 13:39:
Tanx ik ben er ondertussen door, gewoon veel van die spin achtige beesten en Abominations maken en dat werkte wel heel goed, zowel tegen die irritante Gryphon Riders als tegen de rest.

Maar goed, IK ZIT WEER VAST!! Orc Campagne, level 4 geloof ik. Ik moet 15000 eenheden hout verzamelen maar k heb veel te weinig geld en die irritante Night Elves blijven m'n peons vermoorden, zijn er niet ergens verborgen versterkingen die ik kan halen?
Yep kill die tree of life's voor 3000 hout per stuk verder zijn er wat van die beren en goblins respectievelijk links en rechts van de map.
Oud 15-03-2003, 11:25
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 15-03-2003 @ 12:01:
Ik ben bij de laatste( denk ik toch?) level waar je de tree of life moet beschermen das nog best lastig :/ heb altijd zon 2 minuten over en dan word ik hard genaait van alle kanten. Enige tips perhaps?
Wat wisps naar de Humans-base sturen, en daar wat Ancients of War opzetten.

Dan heel veel Hunters en Archers bouwen

Ondertussen alle mogelijke gold mines bezetten. En bij de Orcs alvast een paar Ancients of War bauwen.

En ondertussen ook nog bij je eigen basis alleen maar Ancient Protectors eruit pompen. Bijgestaan met archers, hunters en ballistas moet et dan toch echt lukken
Oud 15-03-2003, 15:13
Duran
Duran is offline
Hm, ik zit ook vast, maar dan in het derde nightelf level. Daar moet je door een orc-dorp heenbreken en de ancient protectors verslaan (ofzo) voordat de undead een zooi bomen hebben gekapt. Iemand hier suggesties?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 21:22
king112
king112 is offline
voor de echte fans nog ff een leuke site
www.warcraftiii.net
veel maps rpg.s en campaign,s etc
binnenkort komen er ook mods voor uit hiep hiep hoera
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:02
Puta
Puta is offline
ik zit vast in de human campain dat je een aantal mensen moet uitmoorden voordat die undead gozer ze betoverd ik snap er niet zo veel van en het lukt me nooit iemand tips?
Oud 16-03-2003, 01:43
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Put@ schreef op 16-03-2003 @ 02:02:
ik zit vast in de human campain dat je een aantal mensen moet uitmoorden voordat die undead gozer ze betoverd ik snap er niet zo veel van en het lukt me nooit iemand tips?
gewoon huizen kapot maken en de mensen die er in zitten ('t liefst voordat ze veranderen, maar maakt niet veel uit) doden.
Als je die undead-gozer tegenkomt, gewoon afslachten (lukt redelijk makkelijk), want als 'ie dood is duurt het weer een aantal minuten voordat 'ie weer leeft.
En volgens mij heb je ook een (kleine) basis, daar gewoon wat torens neerzetten en knights blijven trainen, die je steeds stuurt om mee te helpen met die mensen te vermoorden.
Oud 16-03-2003, 17:48
empyrian
empyrian is offline
fok ik kan niet meer spelen, krijg een corrupt mp3 error bij eerste missie van Undead =\
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 23:10
morlock
morlock is offline
hmmmm... over Warcarft 3....

Een geweldig spel!!
Heb laatst een multiplayer-mapje van het internet gehaald waarbij je ook met Space Marines, Chaos Orks en Zergs (!!!) kan spelen en dat is da bomb!!

Zegt dat al genoeg?

nee maar serieus, de coolheidsfactor van Starcraft lig t gewoon iets hoger. Dat en het feit dat starcraft gewoon perfect uitgebalanceerd is.
Oud 17-03-2003, 00:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
morlock schreef op 17-03-2003 @ 00:10:
nee maar serieus, de coolheidsfactor van Starcraft lig t gewoon iets hoger. Dat en het feit dat starcraft gewoon perfect uitgebalanceerd is.
Perfect uitgebalanceerd?
Een perfecte six-pool rush is niks tegen bestand....
Perfecte balans ja want daar is dus geen hol tegen te doen
En het feit dat je met Goliaths, Missile Turrets, Siege Tanks, SCV's Wat bunkers met Marines en wat medics erbij een defensive line kunt leggen waar je bijna niet (tot helemaal niet) doorheen komt.
Uitgebalanceers is als iedereen zo'n six-pool achtig iets kan en het te overleven zou zijn en je niet tegen het einde zo'n enorm sterke verdedigingslinie zou kunnen hebben dat er met een beetje micro niet doorheen te komen is.
Oud 17-03-2003, 09:25
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-03-2003 @ 01:04:
Perfect uitgebalanceerd?
En het feit dat je met Goliaths, Missile Turrets, Siege Tanks, SCV's Wat bunkers met Marines en wat medics erbij een defensive line kunt leggen waar je bijna niet (tot helemaal niet) doorheen komt.
Uitgebalanceers is als iedereen zo'n six-pool achtig iets kan en het te overleven zou zijn en je niet tegen het einde zo'n enorm sterke verdedigingslinie zou kunnen hebben dat er met een beetje micro niet doorheen te komen is.
Enig idee hoe lang het duurt en hoeveel het wel niet kost om zo'n defense op te zetten? Op een beetje map heb je dan niet genoeg aan 1 of 2 bases. Dan moet je dus weer uitbreiden etc.

En een beetje speler laat zo'n gast niet zo'n defense opzetten...
Oud 17-03-2003, 10:20
owlbeer
owlbeer is offline
Uhm ik zit nog steeds vast bij Orc Campaign #4 met het hakken van die bomen. Ik heb gewoon te weinig geld en te weinig mensen, ik bedoel je begint met 1000 eenheden goud, daar ken ik net 4 raiders van maken maar die elves maken ze binnen 5 minuten allemaal af en dan heb ik allen nog maar die stomme Grom Hellscream en ook geen peons om goud te halen en geen geld.

IK BEGRIJP HET EGT NIET!!!

Ik bedoel moet ik als een gek met m'n mensen over die hele map gaan lopen ofsow????????? help!!!
Oud 17-03-2003, 19:53
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-03-2003 @ 01:04:
Perfect uitgebalanceerd?
ehh kerel...zo'n defense is meestal maar van 1 kant, en als je tegenstander besluit het van ALLE kanten te doen heeft ie geen resources meer over...een dergelijke defense kun je ook maken met uberveel sunkens en lurkers...maar alleen n00bs doen dat soort onzin.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 22:33
king112
king112 is offline
Citaat:
empyrian schreef op 17-03-2003 @ 20:53:
ehh kerel...zo'n defense is meestal maar van 1 kant, en als je tegenstander besluit het van ALLE kanten te doen heeft ie geen resources meer over...een dergelijke defense kun je ook maken met uberveel sunkens en lurkers...maar alleen n00bs doen dat soort onzin.
en op starcraft is 70 procent noob en het spel is gewoon duidelijk te moeilijk het gaat hiet niet om nadenken over strategie bij starcraft maar meer om massa zo snel mogelijk te bouwen en goede control hebben over als je met 100 poppetjes tegelijk moet aanvallen en op tijd moet terug trekken.
kortom de multiplayer is gewoon veel te moelijk en jij zal wel zeggen van niet maar ik speel het al 2 jaar en ben nog steeds hartstikke noob en in warcraft3 was ik al in 2 maanden goed.
gosu replays zijn nog wel mooi om te zien.
maar kom nou toch het spel draait alleen maar om control van je units honderden units, de units die je moet bouwen zijn niet zo moeilijk ik snap niet waarom iedereen beweerd dat starcraft zo een supergoed spel is online maarja dat zijn dus alleen die gosus die dat zeggen.
maar als je naar de andere strategy spellen kijkt is starcraft wel een goed spel.
maar zal het nooit halen vergeleken met warcraft3 want dat is toch duidelijk de beste rtsgame ooit.
Kan niet w88 voor de expesionset
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 22:36
king112
king112 is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 09-03-2003 @ 16:38:
vind Warcraft3 de enige goede rtsgame van nu.
starcraft staat wel op 2 maar warcraft3 is echt zoveel better
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 22:43
morlock
morlock is offline
Citaat:
king112 schreef op 17-03-2003 @ 23:33:

Kan niet w88 voor de expesionset
één woord, gosuuuuuhhhhhh! ( sorry, kon niet laten):

Geen bootjes

Oud 17-03-2003, 22:52
king112
king112 is offline
Citaat:
morlock schreef op 17-03-2003 @ 23:43:
één woord, gosuuuuuhhhhhh! ( sorry, kon niet laten):

Geen bootjes

bootjes zullen inderdaad leuk zijn voor in de campaign of mischien wel dat je ze bij zo een store kon kopen.
maar voor de gameplay is het wel positief dat er geen gevechten op water zijn want dat zou niet leuk zijn.
aks ze bootjes hadden moeten maken alleen vervoersbootjes.
maar wie weet mischien komen er wel bootjes hoe weet je dat er dan geen bootjes komen??
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 00:19
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
king112 schreef op 17-03-2003 @ 23:33:
en op starcraft is 70 procent noob en het spel is gewoon duidelijk te moeilijk het gaat hiet niet om nadenken over strategie bij starcraft maar meer om massa zo snel mogelijk te bouwen en goede control hebben over als je met 100 poppetjes tegelijk moet aanvallen en op tijd moet terug trekken.
kortom de multiplayer is gewoon veel te moelijk en jij zal wel zeggen van niet maar ik speel het al 2 jaar en ben nog steeds hartstikke noob en in warcraft3 was ik al in 2 maanden goed.
gosu replays zijn nog wel mooi om te zien.
maar kom nou toch het spel draait alleen maar om control van je units honderden units, de units die je moet bouwen zijn niet zo moeilijk ik snap niet waarom iedereen beweerd dat starcraft zo een supergoed spel is online maarja dat zijn dus alleen die gosus die dat zeggen.
ik probeer hier ff wat van te maken...ok: als er een spel is waarin strategie belangrijker is dan wat dan ook, is het starcraft wel. het heeft absoluut geen FUCK met massa's units te maken: als jij met 100 lings een terran aanvalt kan hij je tegenhouden met maar een paar units als hij het goed speelt, hetzelfde geldt sowieso voor de andere rassen. en als jij na 2 jaar nog steeds n00b bent zegt dat genoeg over wat je nou moet doen: massen of strategisch denken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 12:27
owlbeer
owlbeer is offline
Damn k heb gecheat
Oud 18-03-2003, 21:17
king112
king112 is offline
Citaat:
empyrian schreef op 18-03-2003 @ 01:19:
ik probeer hier ff wat van te maken...ok: als er een spel is waarin strategie belangrijker is dan wat dan ook, is het starcraft wel. het heeft absoluut geen FUCK met massa's units te maken: als jij met 100 lings een terran aanvalt kan hij je tegenhouden met maar een paar units als hij het goed speelt, hetzelfde geldt sowieso voor de andere rassen. en als jij na 2 jaar nog steeds n00b bent zegt dat genoeg over wat je nou moet doen: massen of strategisch denken.
Je vind jezelf echt heel slim he is het niet?
starcraft is een goed spel voor RTS maar strategy dat doen alleen de gosus aan.
70procent op starcraft is noob want en terrecht het is gaat meer om de control van je vele units die je aanschaft dan om de strategy eigelijk zijn de strategieen bijna standaard want iedereen speelt echt hetzelfde behalve dan die progamers die spelen nog wel eens anders.
starcraft is vergeleken met al die andere strategy spellen een goed spel .
maar warraft3 is stukken overzichterlijker mooier fijner te bedienen meer sfeer en ook nog een veel bettere gameplay.
Ik speel starraft 2 jaar inderdaad 1,5 jaar om eerlijk te zijn maar echt het spel is te onoverzichtelijk.
En daar heeft blizzard wat aan gedaan in warraft3 je kan nu namelijk maar 90 units bouwen inplaats van 200.
en die hero's in het spel is ook een uitstekkende verbettering.
kortom ik snap niet waarom iedereen zo zit te zeiken dat starcraft veel better was terwijl het alleen maar on te kunnen controllen over je ontiechelijk vele units.
als iedereen op starcraft een beetje op het niveau van boxer dan zal het wel een topspel zijn.
maar warcraf3 is gewoon zo en zoveel better dan dat starcraft
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:56
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
king112 schreef op 18-03-2003 @ 22:17:
Je vind jezelf echt heel slim he is het niet?
starcraft is een goed spel voor RTS maar strategy dat doen alleen de gosus aan.
70procent op starcraft is noob want en terrecht het is gaat meer om de control van je vele units die je aanschaft dan om de strategy eigelijk zijn de strategieen bijna standaard want iedereen speelt echt hetzelfde behalve dan die progamers die spelen nog wel eens anders.
starcraft is vergeleken met al die andere strategy spellen een goed spel .
maar warraft3 is stukken overzichterlijker mooier fijner te bedienen meer sfeer en ook nog een veel bettere gameplay.
Ik speel starraft 2 jaar inderdaad 1,5 jaar om eerlijk te zijn maar echt het spel is te onoverzichtelijk.
En daar heeft blizzard wat aan gedaan in warraft3 je kan nu namelijk maar 90 units bouwen inplaats van 200.
en die hero's in het spel is ook een uitstekkende verbettering.
kortom ik snap niet waarom iedereen zo zit te zeiken dat starcraft veel better was terwijl het alleen maar on te kunnen controllen over je ontiechelijk vele units.
als iedereen op starcraft een beetje op het niveau van boxer dan zal het wel een topspel zijn.
maar warcraf3 is gewoon zo en zoveel better dan dat starcraft
lol nee, ik heb alleen gelijk...en als je niks nieuws in te brengen hebt, zeg dan niks je lult nu echt PRECIES hetzelfde als in die vorige post. don't bore me.

Citaat:
king112 schreef op 18-03-2003 @ 22:17:
'70procent op starcraft is noob want en terrecht het is gaat meer om de control van je vele units die je aanschaft dan om de strategy eigelijk zijn de strategieen bijna standaard want iedereen speelt echt hetzelfde behalve dan die progamers die spelen nog wel eens anders.'
mooie zinsbouw
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 22:34
king112
king112 is offline
Citaat:
empyrian schreef op 18-03-2003 @ 22:56:
lol nee, ik heb alleen gelijk...en als je niks nieuws in te brengen hebt, zeg dan niks je lult nu echt PRECIES hetzelfde als in die vorige post. don't bore me.
Ja maar jij reageerde niet op alles wat ik gezegd had je zei niks over de control waar dat spel alleen maar om gaat

mooie zinsbouw
Het is geen schoolverslag hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten