Oud 09-03-2003, 21:51
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Voordat wij aan onveilige sex deden(sex zonder condoom) Hebben we samen besloten om elkaar te laten testen op SOA's. Waardoor we nu zeker van de zaak zijn zodat we geen SOA oplopen. Want hoeveel mensen lopen er tegenwoordig wel niet rond met een geslachtsziekte of hiv

Hoe zit dat bij jullie?
Oud 09-03-2003, 21:54
CyPleX
CyPleX is offline
ik weet 100% zeker dat mijn vriendin en ik geen geslacht ziektes hebben zij en ik waren nog nooit met iemand naar bed geweest en in bijde families komt geen HIV voor.

Maar dat wil niet zeggen dat we geen condoom gebruiken, je kan immers beter voorkomen dan genezen.
Oud 09-03-2003, 21:59
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Citaat:
CyPleX schreef:

Maar dat wil niet zeggen dat we geen condoom gebruiken, je kan immers beter voorkomen dan genezen.
Heb je gelijk in, maar zonder condoom is het toch net iets lekkerder
Oud 09-03-2003, 22:12
Nate
Nate is offline
Sex wordt zó irritant als je aan dat soort dingen moet denken. Dat risico loop ik maar gewoon.
Oud 09-03-2003, 23:20
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
het was bij ons allebei de eerste keer, dus ik ga er wel van uit dan wel geen van beiden iets hadden (hebben...)

maar 100% zeker is dat natuurlijk niet ...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:21
poesiefox
poesiefox is offline
We hebben geen van beiden stilgestaan bij die vraag. We deden het meteen onveilig. Ik was nog niet eens aan de pil. Volgens de telmethode was het niet gevaarlijk.
Dat ben ik wel gegaan, toen de tweede keer het condoom knapte.

Veilig had voor ons alleen met babies te maken en niet met ziektes. Nog steeds.

We vertrouwen elkaar volledig.
Oud 10-03-2003, 12:27
Verwijderd
Vrij zeker. Hij was nooit eerder met iemand naar bed geweest, en zijn moeder had geen geslachtsziekte terwijl ze zwanger van hem was. Mijn moeder had dat ook niet toen ze zwanger van mij was. Ik was wel eerder met iemand naar bed geweest, ook zonder condoom, maar toen was het zowel mijn eerste keer als zijn eerste keer. Ook de moeder van mijn ex-vriend had geen geslachtsziekte terwijl ze zwanger van hem was.
De enige manier waarop ik een SOA zou kunnen hebben en die ook door gegeven zou kunnen hebben aan mijn vriend, zou zijn dat m'n ex-vriend ooit vreemdgegaan is. Voor zo ver ik weet is hij dat niet, en ik vertrouw hem genoeg om er ook van uit te kunnen gaan.
Conclusie: kans op SOA is nihil.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:51
Lion
Lion is offline
Ik ben net wel zeer bezorgd om aids en ik heb me samen met mijn vriendin laten testen zelfs voordat we aan orale seks hebben.
Waarom je hele verdere leven riskeren voor dat ene kleine genotje, je kan na de test zoveel genieten zonder enige miniem stressgevoel en je volledig laten gaan.
Ik heb ook lang gewacht om het echt te doen (7.5maanden) en ik kende haar ervoor al erg goed.

Ik hoop dat jullie allemaal goed begrijpen hoe gevaarlijk aids wel kan zijn.
doei
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:19
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Nate schreef op 10-03-2003 @ 02:42:
Sex wordt zó irritant als je aan dat soort dingen moet denken. Dat risico loop ik maar gewoon.
je leven wordt zó irritant als je weet dat je aids hebt en ieder moment dood kan gaan.
wil je dat risico ook lopen?
Oud 11-03-2003, 15:35
Roos
Roos is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-03-2003 @ 00:21:
We hebben geen van beiden stilgestaan bij die vraag. We deden het meteen onveilig. Ik was nog niet eens aan de pil. Volgens de telmethode was het niet gevaarlijk.

[..]

We vertrouwen elkaar volledig.
Dat is gewoon dom.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten