Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zag vandaag iemand in mijn klas die voor mij een praktikum had gedaan met scheikunde en daar heen knalgele vingertop aan heeft overgehouden. Was vergeten dat je altijd wat voorzichtig moet zijn met oplossingen met geconcentreerd salpeterzuur/zwavelzuur
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
We moesten een hoeveelheid afwegen met een balans, maar toen legde ik een iets te zwaar gewich iets te hard op de schaal en de hele zooi vloog over tafel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst moest ik tijdens een tussenuur op een tweede klas oppassen in het (alom beruchte) lokaal waar mijn biologieleraar (die nu een collega van me is) het destijds voordeed en gek genoeg rook ik de lucht nog een beetje. > Mathfreak-> Welke middelbare school heb je gezeten als ik vragen mag? Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 20:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wiskunde deden wij veel met kaarten (stochastiek) onze leraar was 2de klasse bridger ![]() en weet ik veel wat nog allemaal ![]() eva (die alweer weekend heeft tot dinsdagmiddag ![]()
||
Citaat:
wat voor gas is dat dan? (organisch?) vroeger werd fosforzuur en fosfor industriëel bereid uit ontvette beenderen. ik denk nu nog steeds dubbelsuperfosfaatmeststof.
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 09:13. |
![]() |
|
![]() |
damaetas schreef op 14-03-2003 @ 10:07:
pfrt ![]() wiskunde deden wij veel met kaarten (stochastiek) onze leraar was 2de klasse bridger ![]() Pff bridgen sucks ![]() ![]() eva (die alweer weekend heeft tot dinsdagmiddag ![]() je maakt me jalloers ![]() ![]() |
![]() |
|
eva (die alweer weekend heeft tot dinsdagmiddag
![]() je maakt me jalloers ![]() ![]() twas heerlijk weer en ik heb het hele weekend bij mijn vriendje thuis doorgebracht als volgt: uitgaan - slapen - wandelen - uitgaan - slapen - wandelen - gratis avantpremiere (confessoins of a dangerous mind) - uitgaan - slapen - trein: practicum geologie ![]() maar ik ben extreem hard offtopic bezig: sorry yan ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO Natuurkunde FREAKY_7 | 12 | 14-02-2012 21:33 | |
Algemene schoolzaken |
Tilburgse MAK-kamp! AzN | 36 | 14-08-2007 14:52 | |