Oud 21-03-2003, 00:11
surena
surena is offline
Ik ben echt helemaal gek van dit liedje, vooral het refrein.. echt lekkuuur gewoon!!!! Lekker chill onderuit en loungen met dit nummer, ik hoorde laatst de remix in een disco in Rdam, is ook bizargoed!!! Sowieso vind ik Laura Pausini een fantastische zangeres. Italiaans ( ) eeeerg knap dus!!! oh man ik zag haar een x op tv optreden lekker hor!! maar ze heeft ook een hele mooie stem, ze is niet zo geobsedeerd op de commercie als Britney of shakira. Gelukkig heeft Laura nu haar comeback in Nederland, paar weken geleden stond ze nummer 16 in Top40, en op haar site www.laurapausini.com staat dat ze in januari #1 stond in de Verenigde Staten!! doet ze goed deze mevrouw. Wat vinden jullie van Laura Pausini en haar nieuwe Engelse liedjes? (ze verdient wel n topic toch?)
laterzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2003, 00:15
surena
surena is offline
o ja, ff een link geven. ze zingt dus niet alleen in het Italiaans, Engels of Spaans maar nu ook in het Frans. Hier is de link, kun je haar nieuwste franse liedje horen. Erg mooi!! hij komt alleen jammergenoeg in Frankrijk slechts uit als single. Hetis een duet
http://www.pausininews.hpg.ig.com.br/duetofrances.htm
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 01:09
86dagreed
86dagreed is offline
Laura pausini werd in 1993/94 al bekend, door dat nummer wat paul de leeuw heeft gecoverd.
niets nieuws.
Oud 21-03-2003, 07:36
desiree1986
desiree1986 is offline
Die franse ken ik ook! Die is echt leuk! Maar geef mij maar de Italiaanse en Spaanse nummers hoor! On n'oublie jamais rien on vit avec is trouwens het enige liedje in het Frans, met Hélène Ségara.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 08:09
machina82
machina82 is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 21-03-2003 @ 02:09:
Laura pausini werd in 1993/94 al bekend, door dat nummer wat paul de leeuw heeft gecoverd.
niets nieuws.

ow jij weet zo veel van muziek echt cool jong,

als je post ff goed leest zie je dat er gesproken wordt van comeback, JA DUS EERST HIT EN DAN NIX EN DAN WEER DUS NU. En dat is dus het nieuws. Als jij het nix vindt hoef je het niet meteen af te kraken.

Net zoals jij iets tegen het alleenrecht van de ops hebt, is jou alleenrecht op het vinden wat goed en slecht is binnen muziek ook niet erg okay.
Oud 21-03-2003, 14:25
Verwijderd
Ik vind dat numer best goed erg goed te doen(voor een popplaat) en ik vind hem ook algemeen zeker niet slecht.

Mooie vrouw ook, hoe oud is ze eigelijk? In de 30 denk ik zo?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:22
surena
surena is offline
hej ze is 28 jaar oud! en idd vind ik haar er erg llekker uitzien.. check deze foto's

Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 22:58
konflict
konflict is offline
ik vind d'r maar eng

die neus is freaky
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 16:35
misantrophia
misantrophia is offline
28 jaar oud...dus? Met een dikke laag make up kun je iedereen er 10 jaar jonger uit laten zien...
Oud 22-03-2003, 17:47
surena
surena is offline
nou kheb ook foto's van haar van paar jaar geleden, daar zag ze er niet uit.. mr nu vind ik haar n lekker ding!
kijk die borsten!!! haha en het is allemaal natuur bij haar, ze is super katholiek deze laura pausini, dus ik zie hr er niet voor aan om borstvergroting te gebruiken

25 maart treedt ze op bij RTL4 Staatsloterijshow en zingt ze exclusief enkele nieuwe nummers!!

ltr
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 12:09
surena
surena is offline
ff ontopic..

in 1994 was ze hier superpopulair, je zag haar ong dagelijks op tv.. wie van jullie was destijds ook n beetje 'fan' van laura? kheb t gevoel dat de meeste mensen die nu zeiken ook kippenvel kregen in 1994 van La Solitudine en Strani Amori..

En als je Surrender nix vindt, kan.. mr haar Engelse cd bestaat uit alle stijlen ong
-RnB nummers
-Rock nummers
-Uptempo
-New Age nummers

dus luister eerst naar al haar werk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:10
surena
surena is offline
nou idd wat n shitdiscussie..

maar ff ontopic dan, laura was vandaag op tv en radio wie heeft haar ook gezien?
bij gijs staverman op yorin fm met een halfuur interview, ze was wel lachen.. zo vroeg ze om de ned. vertaling van surrender, zij zeiden zo 'overgeven' dus laura zei gelijk zonder te beseffen: "HERE IS LAURA PAUSINI, OVERGEVEN!!!!" hahagha iedereen schoot natuurlijk in de lach, verder spreekt ze n paar woorden goed nederlands hoor
verder was ze savonds bij staatsloterijshow op RTL4 en daar zong ze dan surrender (playback) zag er wel goed uit..

graag SERIEUZE reacties
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:46
Verwijderd
Nee dat heb ik niet gezien. Wat voor een reactie wil je nou?

Die nieuwe transformers zijn trouwens klote.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 02:00
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
machina82 schreef op 21-03-2003 @ 09:09:
ow jij weet zo veel van muziek echt cool jong,

als je post ff goed leest zie je dat er gesproken wordt van comeback, JA DUS EERST HIT EN DAN NIX EN DAN WEER DUS NU. En dat is dus het nieuws. Als jij het nix vindt hoef je het niet meteen af te kraken.

Net zoals jij iets tegen het alleenrecht van de ops hebt, is jou alleenrecht op het vinden wat goed en slecht is binnen muziek ook niet erg okay.
jij draagt echt een ongelovelijk minderwaardigheidscomplex met je mee. Dat is echt niet normaal meer..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten