Oud 21-03-2003, 20:32
Mark87
Mark87 is offline
Hoi,

Beetje rare titel misschien. Ik heb wel eens paddo's gehad maar veel heeft het me niet gedaan, het waren volgens mij slechte paddo's maar goed.

Ik wil het nog eens een keer doen, in de zomervakantie op een heerlijke zonnige dag in het bos, en dan gaan tekenen en spiritueel bezig zijn. En hopen dat het echt goed werkt.

Alleen is mijn vader psychotisch geweest en schijn ik aanleg te hebben voor dat soort shit. Ik wil echt heel graag paddo's een keer goed doen, ik heb echt zin om eens leuk met m'n geest bezig te zijn.

Ik vraag me nu af, wat voor concequenties kan het hebben, als ik zorg dat ik niet bad ga, en ik ontzettend veel lol heb en alles heel positief houd. Kan ik dan problemen krijgen? Depressief zijn daarna maakt me niet zo uit, ik kan daar wel mee omgaan, als ik maar een keer zo'n ervaring heb... maar ik heb echt geen zin om psychotisch te worden, aangezien dat gevolgen heeft voor je hele leven.

Iemand die het me uit kan leggen, nogmaals depressief maakt niet uit. (Liever niet natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2003, 21:51
vixen
vixen is offline
Als je medicijnen gebruikt kan het misschien wel gevolgen hebben...Maar ik denk dat als je je gewoon goed voelt, en dat geveoel blijft houden tijdens je trip, dat het dan goed kan gaan. Je moet gewoon niet teveel paddo's eten denk ik ook, n halve portie..Ik kan echt niet garanderen dat je niet fout gaat, of psychotisch wordt..

dit was eigenlijk heel nutteloos he..
nou, succes dr mee
Oud 21-03-2003, 23:36
Günther
Günther is offline
aan je naam te zien ben je niet zooo oud, dus als je naam klopt zou ik ff paar jaar wchten, echt t maakt veel verschil qua geestelijke ontwikkeling... anders....gewoon doen toch
Oud 22-03-2003, 08:18
very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
jelinek.nl

Effecten van drugs zijn afhankelijk van drie factoren: de drug zelf, de persoon en de omgeving waarin hij gebruikt. Deze factoren worden ook wel drugs, set en setting genoemd.

Wat betreft drugs treden bad trips eigenlijk alleen op bij tripmiddelen zoals LSD, paddo's en hoge doseringen hasj en wiet.

Wat betreft de persoon is zijn /haar lichamelijke-en geestelijke conditie mede bepalend of een badtrip al of niet optreedt. Is de gebruiker gespannen of gestresst, is hij depressief of vrolijk? Heeft hij een lichamelijke-of geestelijke aandoening? Gebruikers die zich evenwichtig en optimistisch voelen en lichamelijk goed uitgerust en gezond zijn, hebben minder kans op een bad trip.

Tenslotte is ook de omgeving medebepalend. Is het rustig of druk, is de omgeving veilig of onveilig? Mensen die in een veilige, vertrouwde en bekende omgeving zijn en zich in goed gezelschap bevinden, hebben minder kans op een bad trip.

Als gebruikers een tripmiddel willen nemen, moeten zij met deze factoren rekening houden. Zij moeten zich goed voelen en geen tripmiddelen nemen als ze psychische problemen hebben, medicijnen nemen of ziek zijn. Ook moeten zij zorgen voor een rustige, veilige en vertrouwde omgeving en goed gezelschap. Verder is het verstandig ervoor te zorgen dat er altijd iemand bij is die niet gebruikt. Ook moeten ze niet teveel nemen en de tripmiddelen nooit gebruiken in combinatie met alcohol of andere drugs. Je weet nooit welke onaangename effecten dat kan geven.

Als iemand desondanks toch in een bad trip belandt, kun je het volgende doen:

1.Zoek een rustige plek en stel hem gerust. Zeg dat het nare gevoel altijd overgaat en probeer hem aan iets leuks te laten denken.
2.Geef hem -als hij nog zelfstandig kan slikken- iets zoets te drinken.
3.Als de hevige onrust aanhoudt, hij agressief wordt of gevaarlijke dingen gaat doen, bel dan 112.
dus ik zou eigenlijk op 1 of andere manier checken of je pschychotisch bent
Oud 22-03-2003, 09:45
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 22-03-2003 @ 09:18:
dus ik zou eigenlijk op 1 of andere manier checken of je pschychotisch bent
Uhhmm... ik ben niet psychotisch hoor...

Dan zou ik ook zeker niet paddo's doen. Maar het gaat er meer om, als ik niet bad ga of er dan nog problemen kunnen voordoen. Ik ga namelijk in heel goed gezelschap paddo's doen, in een super rustige omgeving... en pas doen als ik mij helemaal top voel. Ik weet btw wel wat ik moet doen mocht ik bad gaan, heb al vaker rustig en goed kunnen nadenken in een enorme stress-situatie, en weet dus goed hoe ik moet reageren. Zowieso is er wel iemand bij die het niet gebruikt en is er voldoende zoete drank.

Vanwege mijn leeftijd, ik word binnenkort 16. Ik zit tussen mensen die al paddo's hebben gedaan toen ze 14 en 15 waren. Ik denk dat het er meer omgaat hoe goed je je eigen reacties kent en dat je weet hoe je er mee om moet gaan. En ik denk dat ik dat wel kan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 15:00
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
psychotisch.. dan hebben psychdellica zowieso meer impact op je. Je zegt dat je deppreseviteit je achteraf niet zo veel uitmaakt omdat je daarwel mee kan omgaan maar paddo's is toch wel iets anders dan een dipje.

Ik zou zeggen
Begin met een halve mexicaanse om te testen wat paddos met je doen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:06
SmeerlapPrinses
SmeerlapPrinses is offline
Je moet niet bang zijn om fout te gaan. En zeker niet in je trip. Gewoon niet aan denken. De omgeving klinkt wel mooi, komt allemaal wel goed denk ik

xxx
Oud 22-03-2003, 22:01
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 21-03-2003 @ 21:32:
Hoi,

Beetje rare titel misschien. Ik heb wel eens paddo's gehad maar veel heeft het me niet gedaan, het waren volgens mij slechte paddo's maar goed.

Ik wil het nog eens een keer doen, in de zomervakantie op een heerlijke zonnige dag in het bos, en dan gaan tekenen en spiritueel bezig zijn. En hopen dat het echt goed werkt.

Alleen is mijn vader psychotisch geweest en schijn ik aanleg te hebben voor dat soort shit. Ik wil echt heel graag paddo's een keer goed doen, ik heb echt zin om eens leuk met m'n geest bezig te zijn.

Ik vraag me nu af, wat voor concequenties kan het hebben, als ik zorg dat ik niet bad ga, en ik ontzettend veel lol heb en alles heel positief houd. Kan ik dan problemen krijgen? Depressief zijn daarna maakt me niet zo uit, ik kan daar wel mee omgaan, als ik maar een keer zo'n ervaring heb... maar ik heb echt geen zin om psychotisch te worden, aangezien dat gevolgen heeft voor je hele leven.

Iemand die het me uit kan leggen, nogmaals depressief maakt niet uit. (Liever niet natuurlijk)
Het schijnt zo te zijn dat als ja toch al een soort onderliggende psychose hebt of er aanleg voor hebt dat dat door paddogebruik naar boven kan komen. Of die aanleg ook erfelijk is weet ik niet, en ik denk dat het vooral bij regelmatig gebruik gevaarlijk wordt, maar toch moet je weten dat het heel ernstige consequenties kan hebben...

Verder kan je er nooit 100% zeker van zijn dat je geen bad trip krijgt. Je zegt ook dat je ervaring hebt met depressief zijn, ik zou er zoiezo niet aan beginnen als je denkt niet stabiel te zijn, of dat hetzelfde is als depressief zijn kan ik niet zeggen...

Maar het kan natuurlijk ook een erg mooie ervaring zijn, die positief kan zijn voor je persoonlijke ontwikkeling. De eerste keer dta ik ze nam was ik ook 16 en dat is niet per se te vroeg.
En als ik jou zo hoor dan weet je volgens mij nu al dat je ze een keer gaat gebruiken, en ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen.

Ik vind griekse trouwens de beste soort om mee te beginnen...
Oud 23-03-2003, 13:20
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 22-03-2003 @ 23:01:
Het schijnt zo te zijn dat als ja toch al een soort onderliggende psychose hebt of er aanleg voor hebt dat dat door paddogebruik naar boven kan komen. Of die aanleg ook erfelijk is weet ik niet, en ik denk dat het vooral bij regelmatig gebruik gevaarlijk wordt, maar toch moet je weten dat het heel ernstige consequenties kan hebben...
Wat versta jij onder heel ernstige consequenties? Een ego-death... daar heb ik namelijk geen zin in

Citaat:
Verder kan je er nooit 100% zeker van zijn dat je geen bad trip krijgt. Je zegt ook dat je ervaring hebt met depressief zijn, ik zou er zoiezo niet aan beginnen als je denkt niet stabiel te zijn, of dat hetzelfde is als depressief zijn kan ik niet zeggen...
Ik ben flink depressief geweest, maar ik weet nu hoe ik dat onder controle kan krijgen, met meditatie en muziektherapie...

Ik weet niet of ik stabiel ben, ik voel me redelijk normaal. Ben druk bezig met m'n geest te ontdekken met hele hoge doses THC, dus pure THC inhaleren via stoom --> Vaporizer. En het bevalt me heel goed.

Citaat:
Maar het kan natuurlijk ook een erg mooie ervaring zijn, die positief kan zijn voor je persoonlijke ontwikkeling. De eerste keer dta ik ze nam was ik ook 16 en dat is niet per se te vroeg.
En als ik jou zo hoor dan weet je volgens mij nu al dat je ze een keer gaat gebruiken, en ik ga niet zeggen dat je het niet moet doen.
Ik weet het nog niet echt heel zeker, dit advies doet me namelijk wel nadenken of ik het wel zou doen. Eigenlijk starte ik dit topic om toch eens nadenken of ik het binnenkort nog zou doen, of wachten tot ik een stuk ouder ben.

Citaat:
Ik vind griekse trouwens de beste soort om mee te beginnen...
Kan je ook zeggen waarom? Zit daar een lage dosering psilobine in?
Bedankt voor je advies!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:38
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
De dingen die je nu beschrijft, zijn naar mijn mening allemaal redenen om er (althans, op dit moment) NIET aan te beginnen. Ten eerste, psychoses komen voor in je familie; dit betekent dus altijd oppassen geblazen. Er is een grote kans dat je er 'aanleg' voor hebt en juist onder invloed van dit soort rigoreuze middelen kan er vanuit je onderbewustzijn (dat je nu al die tijd weg hebt gedrukt) naar boven komen, dat zich mogelijkerwijs manifesteert in een psychose.

Ten tweede, je bent depressief. Ik adviseer je alleen psychedelica te gebruiken als je goed in je vel zit. In December zat ik midden in m'n 'winterdip' (al een maand of 2 voelde ik me belabberd en uitermate misanthropische) en alhoewel ik me op de dag zelve goed voelde, kreeg ik toch een bad trip.

Ten derde, je bent 16. Sommigen kunnen er dan klaar voor zijn, maar wat ik uit je verhaal opmaak ben je te jong.

Ten vierde, ik las dat je van wiet al 'mindblowing trippy'-effecten krijgt. Geloof mij, als je een harde paddotrip ondergaat, valt wiet er sowieso bij in het niet. Laat het nog maar lekker bij de wiet de komende tijd.

En ten slotte, je bent twijfelachtig. De hoofdreden waarom je het niet moet doen! Doe het alleen als je er 100% achter staat.
Oud 23-03-2003, 14:25
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 23-03-2003 @ 14:38:
De dingen die je nu beschrijft, zijn naar mijn mening allemaal redenen om er (althans, op dit moment) NIET aan te beginnen. Ten eerste, psychoses komen voor in je familie; dit betekent dus altijd oppassen geblazen. Er is een grote kans dat je er 'aanleg' voor hebt en juist onder invloed van dit soort rigoreuze middelen kan er vanuit je onderbewustzijn (dat je nu al die tijd weg hebt gedrukt) naar boven komen, dat zich mogelijkerwijs manifesteert in een psychose.
Ok, dat kan... bij mijn tante en m'n vader kwam het toen ze rond de 40 waren door stress.

Citaat:
Ten tweede, je bent depressief. Ik adviseer je alleen psychedelica te gebruiken als je goed in je vel zit. In December zat ik midden in m'n 'winterdip' (al een maand of 2 voelde ik me belabberd en uitermate misanthropische) en alhoewel ik me op de dag zelve goed voelde, kreeg ik toch een bad trip.
Ik was depressief... ik ben dat nu niet meer, ik voel me nu wel goed.

Citaat:
Ten derde, je bent 16. Sommigen kunnen er dan klaar voor zijn, maar wat ik uit je verhaal opmaak ben je te jong.
Ok dit is niet helemaal duidelijk... waarom zou ik te jong zijn? Waar maak je dat uit op?

Citaat:
Ten vierde, ik las dat je van wiet al 'mindblowing trippy'-effecten krijgt. Geloof mij, als je een harde paddotrip ondergaat, valt wiet er sowieso bij in het niet. Laat het nog maar lekker bij de wiet de komende tijd.
Ja, maar besef wel dat ik ongeveer 8x zo veel THC in m'n bloed had op een gegeven moment wat je nodig hebt om heel erg stoned te worden. Ik heb namelijk 5 dagen achterelkaar flink gevaporized met een aantal mensen. En wat ik allemaal heb gebruikt:
- Purple haze: genoeg voor 3 joints
- Hollandse glorie: genoeg voor 2 joints
- Nothern light: genoeg voor 1 joint
- BPP (ofzo, wel sterk dacht ik): genoeg voor 1 joint
- Eigen harvest (heel sterk --> nederwiet): genoeg voor 1 halve joint
- Jack Herrer: Genoeg voor 2 joints

En dat in die 5 dagen... en dan ook nog de pure THC eruit halen, en dan de restjes in een zakje doen en 's avonds weer gebruiken zal wel genoeg zijn om heel sterk te trippen. Ik wist btw eerst niet dat THC zich op kan bouwen, ik dacht dat het iedere keer het na 4 uur uitgewerkt zou zijn. Maar op een gegeven moment ben je gewoon nog een hele dag high van wat je de avond ervoor hebt gebruikt
Citaat:
En ten slotte, je bent twijfelachtig. De hoofdreden waarom je het niet moet doen! Doe het alleen als je er 100% achter staat. [/B]
Ik probeer er 100% achter te staan. Aangezien die wiet-tripjes zo fijn waren om die muziek zo diep te ervaren. Ik wil daarom heel heel graag paddo's doen.

Ik weet niet of het wel zo tof is als ik hoor, ik ken namelijk mensen die er tv mee gaan kijken om er nog een grotere lachkick dan normaal te krijgen, maar ik heb zin om spiritueel bezig te zijn en dingen voor mijzelf uit te zoeken.

Denk niet dat ik zomaar al het advies zo maar achterover gooi, ik zit nu namelijk te overwegen of ik het wel zou doen.

Ik ken ook jongens die, die niet zo heel erg hun mentale diepgang tonen, dat het je ook heel erg weinig kan doen en alleen een beetje rare visuele dingen hebt.

Ik heb het gevoel dat ik krijg wat ik vroeger met astma-medicijnen deed. Je kunt van ventolin (wel een overdosis, dat wel) best wel trippen, een keer had ik een out of body expierence van ventolin. En het gevoel dat je jezelf niet meer bent, dat je even niet meer weet wie je bent en wat je bent. En pas als je naar je handen kijkt weet je steeds meer over jezelf en zak je weer terug in je lichaam. Misschien beetje vaag, maar leuk en eng was het wel... niet zo goed voor je hart though.

Ik wil wel wat risico nemen, ik vind het vervelend dat ik het weer zoals gewoonlijk niet kan doen, omdat ik weer een kwetsbaar jochie ben. (Niet lichamelijk --> waterpolo, maar geestelijk). Ik wil alleen nu nog niet psychotisch worden, maar een depressie wil ik wel riskeren... daar kom je wel met weinig schade overheen...

Thx!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
slik een pilletje erbij.... dan kan het niet fout gaan

( als je het tenminste niet erg vind om te doen)
Oud 23-03-2003, 15:04
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 23-03-2003 @ 15:25:
Ok, dat kan... bij mijn tante en m'n vader kwam het toen ze rond de 40 waren door stress.
Idem dito hier hoor. Bij m'n vader ging 't van kwaad tot erger... heel z'n leven keihard gewerkt, burn-out op z'n 40e, nu al drie jaar alcoholverslaafd en nu wegkwijnend als een kamerplantje. Ik weet niet of-ie een psychose heeft, feit is wel dat hij verslaafd is (m'n opa was ook verslaafd). Kortom, het zit in de familie, waardoor ik zelf altijd bij mezelf te rade ga, 'en nu even stoppen met de drugs', wat dan vanzelfsprekend ook goed lukt, . Ik vind het an sich wel goed dat je er ook zo over nadenkt, aangezien je de mogelijke 'toekomstige symptomen' bij jezelf op voorhand vast kan stellen.

Let echter wel, paddo's kunnen een trigger zijn... het zou niet leuk zijn om op je 16e al in een psychose terecht te komen.

Citaat:
Ik was depressief... ik ben dat nu niet meer, ik voel me nu wel goed.
Hm, ok, ik geloof je op je woord. Meer tips kan ik op dit gebied ook niet geven; je weet zelf dondersgoed hoe je je voelt natuurlijk - over 't algemeen genomen...

Citaat:
Ok dit is niet helemaal duidelijk... waarom zou ik te jong zijn? Waar maak je dat uit op?
Wederom die twijfels in een van je vorige posts, "zou ik niet nog even wachten tot ik wat ouder ben?". Correct me if I'm wrong, maar wijst dit er niet op dat je jezelf ook nog te jong vindt om zulk soort middelen te gaan gebruiken?

Citaat:
Ja, maar besef wel dat ik ongeveer 8x zo veel THC in m'n bloed had op een gegeven moment wat je nodig hebt om heel erg stoned te worden. Ik heb namelijk 5 dagen achterelkaar flink gevaporized met een aantal mensen. En wat ik allemaal heb gebruikt:
- Purple haze: genoeg voor 3 joints
- Hollandse glorie: genoeg voor 2 joints
- Nothern light: genoeg voor 1 joint
- BPP (ofzo, wel sterk dacht ik): genoeg voor 1 joint
- Eigen harvest (heel sterk --> nederwiet): genoeg voor 1 halve joint
- Jack Herrer: Genoeg voor 2 joints

En dat in die 5 dagen... en dan ook nog de pure THC eruit halen, en dan de restjes in een zakje doen en 's avonds weer gebruiken zal wel genoeg zijn om heel sterk te trippen. Ik wist btw eerst niet dat THC zich op kan bouwen, ik dacht dat het iedere keer het na 4 uur uitgewerkt zou zijn. Maar op een gegeven moment ben je gewoon nog een hele dag high van wat je de avond ervoor hebt gebruikt
Dat gevoel ken ik en zulk soort hoeveelheden heb ik ook wel eens 'achterover geslagen'. Toch is dit van een hele andere orde. Wiet is altijd lekker 'smooth' als je begrijpt wat ik bedoel; het komt geleidelijk opzetten en echt fout kan je er nou ook weer niet op gaan. Paddo's kan op sommige momenten echt 'BAM' zijn, een klap in je gezicht.

Citaat:
Ik probeer er 100% achter te staan. Aangezien die wiet-tripjes zo fijn waren om die muziek zo diep te ervaren. Ik wil daarom heel heel graag paddo's doen.

Ik weet niet of het wel zo tof is als ik hoor, ik ken namelijk mensen die er tv mee gaan kijken om er nog een grotere lachkick dan normaal te krijgen, maar ik heb zin om spiritueel bezig te zijn en dingen voor mijzelf uit te zoeken.

Denk niet dat ik zomaar al het advies zo maar achterover gooi, ik zit nu namelijk te overwegen of ik het wel zou doen.

Ik ken ook jongens die, die niet zo heel erg hun mentale diepgang tonen, dat het je ook heel erg weinig kan doen en alleen een beetje rare visuele dingen hebt.

Ik wil wel wat risico nemen, ik vind het vervelend dat ik het weer zoals gewoonlijk niet kan doen, omdat ik weer een kwetsbaar jochie ben. (Niet lichamelijk --> waterpolo, maar geestelijk). Ik wil alleen nu nog niet psychotisch worden, maar een depressie wil ik wel riskeren... daar kom je wel met weinig schade overheen...

Thx!
Leuk om te horen dat je wel je spirituele kanten wilt doorgronden. Zelf ben ik daar ook een voorstander van... low-life trips zoals de hele dag TMF kijken of 6 uur lang alleen maar lachen (iets dat ik uit 'veiligheidsredenen' bij m'n eerste LSD-ervaring heb gedaan) vind ik ook niks. Daarentegen is het wel veilig; een kans op een bad trip is niet zo nadrukkelijk aanwezig. Confrontaties met jezelf, met je eigen Zijn kunnen erg heftig zijn, maar daarentegen ook weer leerzaam!

Nog een laatste opmerking; waarom wil je een depressie riskeren? Ik zwelg graag in m'n zelfmedelijden, maar jezelf ECHT kut voelen is nooit leuk.

Succes en laat 't ff weten wat je alsnog hebt gedaan, .
Oud 23-03-2003, 17:31
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 23-03-2003 @ 14:20:
Wat versta jij onder heel ernstige consequenties? Een ego-death... daar heb ik namelijk geen zin in
Dingen als:

-Je totale beeld van de werkelijkheid kan veranderen
-Je kan nog jarenlang flashbacks krijgen
-Je kan schizofreen worden, of om andere reden in een gekkenhuis worden gegooid

En nog veel meer...

Citaat:
Ik ben flink depressief geweest, maar ik weet nu hoe ik dat onder controle kan krijgen, met meditatie en muziektherapie...
Je kan het misschien onder controle hebben, maar onder invloed van paddo's kan je alle controle over je bewustzijn verliezen.

Citaat:
Ik weet niet of ik stabiel ben, ik voel me redelijk normaal. Ben druk bezig met m'n geest te ontdekken met hele hoge doses THC, dus pure THC inhaleren via stoom --> Vaporizer. En het bevalt me heel goed.
Geen commentaar

Citaat:
Ik weet het nog niet echt heel zeker, dit advies doet me namelijk wel nadenken of ik het wel zou doen. Eigenlijk starte ik dit topic om toch eens nadenken of ik het binnenkort nog zou doen, of wachten tot ik een stuk ouder ben.
Ja, wachten is altijd verstandig, en het verstandigst is om het nooit te doen, maar verstandig doen is niet alitjd "het beste" om te doen...
Ga anders even naar www.erowid.org en lees wat ervaringen en algemene informatie...

Citaat:
Kan je ook zeggen waarom? Zit daar een lage dosering psilobine in?

Over de dosering weet ik niet zo veel, maar ik heb mexicaanse, hawaiiaanse, thaise en griekse geprobeerd en griekse vond ik de lichtste trip terwijl het toch echt wel een paddotrip is. Ik kan me niet voorstellen dat je er ontzettend slecht op kan gaan (maar niet boos worden als het wel gebeurt ). Kortom lijkt mij het beste voor beginners. Wat algemeen volgens mij als beste beginners wordt gezien, namelijk mexicaanse, heb ik een slechte trip van gehad en de keer daarna was ook niet helemaal goed...

Citaat:

Bedankt voor je advies!
Oud 23-03-2003, 17:51
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-03-2003 @ 16:02:
slik een pilletje erbij.... dan kan het niet fout gaan

( als je het tenminste niet erg vind om te doen)
Als ik zou weten wat voor pilletje... maar ik heb me voor genomen om maar niet aan XTC te gaan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 14:34
Oxygen_thief
Oxygen_thief is offline
hmn ja
je kunt in zo een ego-death-iets terecht komen.
dat is wel eens gebeurt.
ik weet verder niet wat en hoeveel die persoon ervoor gebruikt heeft.
maar het zal slimmer zijn het niet te doen.
Oud 29-03-2003, 16:22
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Mark87 schreef op 23-03-2003 @ 14:20:
Een enkeltje naar een gekkenhuis..

Dat zal toch wel niet gebeuren maar je hebt zeker een grote kans dat je heel hard gaat trippen, en dit ook blijft doen.

Ik had in oktober 1 portrie hawaainse genomen en ik was weer pas volledig sober in januarie. (omdat ik er zo veel van leerde) Het gevaar hiervan is dat je heel veel vreemde nieuwe dingen gaat leren, maar die je zelf kan zien als waandenkbeelden. Je gaat misschien denken dat je gek word en dan raak je in een negatiefe neerwaarde spiraal.

Maar misschien is dit bij jou heel anders. Take your chances, neem zoals ik al zei een Kwart of een halve portie mexicaanse en zie hoe je er op reageert. Want een kwart mexciaanse merken normale mensen nauwelijks. MAAR met een kans op psychose raad ik je dit dus ABSOLUUT aan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:20
dreamtheater
dreamtheater is offline
Ja k ken het een vrend van mij voelde ook niets maar je moet zoizo de sterkste nemen.
Je moet Colpelandia nemen de zijn het best.
Ik heb ook gehoort dat je een soort van padow trufels hebt maar die heb ik zelf nog nooit geprobeert.

En nog een tip net eten voor dat je gaat trippen.
Neem ze in op een nuchtere maag dat werk altijd beter.

Nou k hoop dat het volgende keer wel lukt

Sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten