Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar dan op melodische slaginstrumenten maar ik wil gewoon akkoorden hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
||
Voor Schema's etc kan je gewoon op http://www.mxtabs.net kijken
Om te weten hoe je een akkoord moet spelen kan je het beste guitar pro 3.0 downloaden daar staan alle mogelijke akkoorden in die je je kan bedenken paar voorbeelden: C#7sus2add9+/5- e|-1- b|-4- g|-4- d|-5- a|-4- E|-x- andere namen voor dit akkoord zijn ook wel: Em7M/C# G6/5+/C# C#m9/5- D#9-/5+ Em7Madd13 Badd11/5+/C# D#ad9-/5+/C# Ander voorbeeld: Ooit het G#7sus2add13 akkoord willen spelen? e|-13- b|-11- g|-11- d|-13- a|-11- E|-x- zal vast niet dat je al deze shit wil leren kennen, maar guitar pro 3 bevat oowk de 'simpele' akkoorden ![]() bij de weg...dit iz als reactie op Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-03-2003 om 23:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mij loopt agter ![]() Hieronder het grootste gedeelte van Everlast - Today (Watch me Shine) e|--0---3-|-0--0-| b|--0---0-|-1--2-| g|--2---0-|-0--2-| d|--2---0-|-2--2-| a|--1---2-|-3--0-| E|--0---3-|-------| nu ff geen zin om er meer bij te zetten..
|
Kijk gewoon op
deze site Staan makkelijke liedjes op, ik haal mn tabs er altijd vandaan. Kussss Marloes |
![]() |
|
En op deze site staan alle acoorden bij elkaar!!!
Kei handig! Wat was trouwens jullie eerste echte lied wat jullie konden spelen?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2 4 4 4 2 - f is: 1 1 2 3 3 - Maar als je powerakkoorden of barre wil spelen,is het vooral opschuiven.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|