Oud 05-04-2002, 09:19
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Moeilijke vraag, zoiets hou je niet echt bij. Maar 'gemiddeld'? En wat vinden jij en je vriend(in) daarvan?

Ikzelf heb periodes van een paar weken waarin we regelmatig ruzie hebben, en dan weer maanden niet.

Af en toe ruzie maken lucht op en vind ik zelfs vrij noodzakelijk.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen + meningen.
Oud 05-04-2002, 09:23
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
met mn ex volgens mij niet zo heel vaak ... soms wel dat een van beidde een beetje sjaggo is en op msn ruzies maar niet echte.

mn ex daarvoor wel heeel veel ..zegf maar gerust elke keer dat we elkaar zagen maar dan wel van die ruzies die ik in t andere topic omschreef ... uiteindelijk is t met zo een zelfde ruzie wel uitgegaan (maar zat er al aan te komen)
Oud 05-04-2002, 10:18
T-beertje
T-beertje is offline
naja ik weet niet of het echt ruzie is wat wij hebben.. meestal is het niet "face-to-face", maar dat er verkeerd gereageerd wordt (meestal door mij) op bijvoorbeeld een smsje met een kort bericht, daar hebben we dan minimaal weer een hele zondag voor nodig om het goed te maken (nadat we het uitgepraat hebben )
Oud 05-04-2002, 10:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou ehm...Bijna iedere dag...Maar wel kleine ruzietjes en het komt ook steeds goed. We zijn gewoon allebei koppig en eigenwijs, vooral ik... Maja, ik zit er niet mee. het is altijd beter dan alles op gaan kroppen en dan ineens heel erge ruzie krijgen en uit elkaar gaan, zoals bij mijn ouders het geval was. Twintig jaar ging alles goed, nog nooit ruzie gehad, en dan ineens komt alles er in één keer uit en is het teveel...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:30
Starrie
Starrie is offline
nou we hebben nooit echt ruzie. We zijn wel vaker even kwaad op elkaar, maar dat is echt na een half uurtje weer over. En soms gewoon een meningsverschil... maar dat komt doordat ik zo koppig en eigenwijs ben
Oud 05-04-2002, 11:32
Verwijderd
(nog) nooit
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:37
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ik heb eens 1 keer enorme ruzie gemaakt met mijn vriend. en ik voelde me depri. Ik begon er zelfs voor te huilen in de les enzo... het was echt verschrikkelijk
dat ik gelukkig opgelost! en zoiets wil ik echt nooit meer meemaken! We zijn nu 4 maanden samen en 1 keer ruzie in 4 maanden tijd vind ik toch wel redelijk weinig, niet?

kussies
Oud 05-04-2002, 12:43
apart persoontje
apart persoontje is offline
Met nu mijn ex nooit gehad, maar dat kwam vooral door hem. Ik heb da eik wel es nodig een meningsverschil ofzo, niet echt ruzie, maar dat lukte met hem gewoon niet, dan vond ie alles best wat ik zei, very irritating
Oud 05-04-2002, 14:05
almere_girl
almere_girl is offline
ik denk dat ruzie noodzakenlijk is in een relatie, want dit bewijst dat je van elkaar houd en voor elkaar wilt vechten. teveel is natuurlijk ook niet goed maar helemaal niet is saai. en ik weet het . maar een ruzie houd het denk ik wel spannend
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:07
mausi
mausi is offline
Mijn vriend en ik hebben ook dagelijks ruzie, omdat ook wij allebei heeeeeeel erg koppig en eigenwijs zijn. Soms loopt dat op een drama uit, maar meestal komt het wel weer goed.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:56
highlight
highlight is offline
1 of 2 keer in de maand, maar geen echte heftige ruzies ofzow, gewoon wat menings verschilletjes. We hebben nog nooit een echte grote ruzie gehad ( in 11 maanden)
Oud 05-04-2002, 15:57
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
haha nooit........wij gaan geen rusie maken,......
Oud 05-04-2002, 17:10
Optima
Optima is offline
ruzie? wat versta je onder ruzie?

Mijn vriend en ik hebben beiden wel zo'n intelligentie da we weten dat schreeuwen niets oplost

Wij hebben misverstanden, zelfs niet eens meningsverschillen. het zijn altijd de omstandigheden die leiden tot een verkeerd beeld

als we bij elkaar zijn kan er niets misgaan
Oud 05-04-2002, 18:14
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Optima schreef:
ruzie? wat versta je onder ruzie?

Mijn vriend en ik hebben beiden wel zo'n intelligentie da we weten dat schreeuwen niets oplost

Wij hebben misverstanden, zelfs niet eens meningsverschillen. het zijn altijd de omstandigheden die leiden tot een verkeerd beeld

als we bij elkaar zijn kan er niets misgaan
Intelligentie staat los van ruzie. Alsof slimme mensen nooit ruzie maken.

Oud 05-04-2002, 18:20
Verwijderd
we hebbe 1 keer ruzie gehad ofzo...of hij had me gewoon gekwetst. ik weet het nie meer.... 't voelde gewoon kut
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:29
Verwijderd
neej we hebben haast nooit ruzie. doordeweeks chatten we en bellen enzo en dan op msn hebben we wel vaak meningsverschillen en misverstanden enzo en dan kan dat soms lijden tot grote irritaties en soms zelfs een kleine ruzie...gaat haast nooit echt goed op msn. maar ja, in het echt gaat eht zowat altijd heel goed. wel soms irritaties maar dat heeft iedereen wel eens. maar geen slaande ruzie of schreeuwen...in de 7 maanden dat we iets hebben is dat nog niet gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:49
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nee, inderdaad nog nooit rusie gemaakt, en gaan we ook nooit doen, wij doen liever leuke dingen enzow
Oud 05-04-2002, 19:26
brightness68
brightness68 is offline
hmmz... wij hebben de laatste tijd best wel veel ruzietjus, meer meningsverschillen enzo, maar laatst hadden we een echte ruzie (bijna fataal, gelukkig opgelost....) maar ja, nu gaat het weer beter
Oud 05-04-2002, 19:27
brightness68
brightness68 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Intelligentie staat los van ruzie. Alsof slimme mensen nooit ruzie maken.

trouwens mee eens, slaat nergens op
Oud 05-04-2002, 21:57
my baby
my baby is offline
wij hebben in de 7 maanden van dat we samenzijn mischien 1x echte ruzie gehad en voor de rest misschien 5 meningsverschilletjes die niet zo leuk waren...........
heej das eigenlijk heel weinig bedenk ik me nu net

dikke kus my baby
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:56
DJken
DJken is offline
Hey,

Nog nooit ruzie gehad... wel kleine discussie's die we dan ook bespreken..voor een oplossing te vinden...

Juist vorige woensdag een beetje uit de hand gelopen discussie.... maar was allemaal mijn fout, want khad haar bij ietske betrokken waar ze totaal niets mee te maken had....

Savonds was da allemaal weer in orde....

Voor de rest alles ok

Op naar de 9 maand hé

greetz
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:29
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb nog nooit ruzie gehad met mijn vriend, maar we gaan dan ook pas ongeveer 1.5 maand met elkaar, en zien alleen maar in weekend, dus zoveel kans hebben we ook niet om te ruzien eigenlijk!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:12
framboos
framboos is offline
we hebben/krijgen vaak misverstanden waardoor we (kleine) ruzies krijgen..erg vervelend. het komt ook wel door onze karakters..we zijn allebei super koppig.
Oud 06-04-2002, 17:15
Buttercup
Buttercup is offline
Tja nog helemaal niet
Komt nog wel
Oud 06-04-2002, 18:22
Dorus
Dorus is offline
Nooit ruzie. Alleen soms meningsverschillen, die door middel van praten altijd vrij snel opgelost worden.
Oud 07-04-2002, 17:54
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
gister was de aller-aller-aller 1e ruzie ..

maar die hebben we na een half uur weer goedgepraat, dus alles is weer goed.. gelukkig maar
Oud 07-04-2002, 17:59
Verwijderd
De laatste tijd heb ik best wel vaak ruzie met hem....
Vooral op MSN....Omdat je elkaar dan niet zo goed begrijpt....
En dan zeggen wij dingen veel sneller tegen elkaar....
Maar hij heeft het de laatste tijd erg druk....
En ik zit niet lekker in m'n vel....En dan kan ik het niet uitstaan dat hij er dan niet voor me is....
En dat hij dan wel leuke dingen gaat doen met zijn vrienden.
En daar wordt ik dan pissig op.....En dan krijgen we weer flinke ruzies *diepe zucht*....
Maarja nu heb ik er gewoon geen zin meer in......
Dus dan valt het wel weer mee!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Bazz schreef:
(nog) nooit
Oud 07-04-2002, 19:25
Piccola
Piccola is offline
We hebben periodes dat we 1x in de week ff een flinke ruzie hebben en soms hebben we weeeken geen ruzie!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:30
Just me*
Just me* is offline
sja we hebbeh meer van die periodes dat we wat meer ruzie hebbne ...... en daarna weer een periode dat het weer heel lang goed gaat...
Oud 08-04-2002, 12:19
Verwijderd
Echt ruzie nooit, maar ik ben heel emotioneel en vat heel veel dingen verkeerd op.. En ik heb heel veel moeite met zijn ex (gehad) en als hij bepaalde dingen niet wil/kan enzo...

Nahja dan ga ik daar over zeuren, en ga ik er een probleem van maken.. En dat eindigt dan in een hele reeks met pijnlijke opmerkingen naar elkaar toe.. Is niet fijn, maar toch voel ik me achteraf wel altijd heel erg opgelucht

Echt slaande ruzie, nooit gehad, verwacht ik ook niet Is ie te lief voor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten