Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
neej we hebben haast nooit ruzie. doordeweeks chatten we en bellen enzo en dan op msn hebben we wel vaak meningsverschillen en misverstanden enzo en dan kan dat soms lijden tot grote irritaties en soms zelfs een kleine ruzie...gaat haast nooit echt goed op msn. maar ja, in het echt gaat eht zowat altijd heel goed. wel soms irritaties maar dat heeft iedereen wel eens. maar geen slaande ruzie of schreeuwen...in de 7 maanden dat we iets hebben is dat nog niet gebeurd..
|
![]() |
|
![]() |
hmmz... wij hebben de laatste tijd best wel veel ruzietjus, meer meningsverschillen enzo, maar laatst hadden we een echte ruzie
![]() ![]()
|
Hey,
Nog nooit ruzie gehad... wel kleine discussie's die we dan ook bespreken..voor een oplossing te vinden... Juist vorige woensdag een beetje uit de hand gelopen discussie.... maar was allemaal mijn fout, want khad haar bij ietske betrokken waar ze totaal niets mee te maken had.... Savonds was da allemaal weer in orde.... Voor de rest alles ok ![]() Op naar de 9 maand hé ![]() greetz |
![]() |
|
![]() |
ik heb nog nooit ruzie gehad met mijn vriend, maar we gaan dan ook pas ongeveer 1.5 maand met elkaar, en zien alleen maar in weekend, dus zoveel kans hebben we ook niet om te ruzien eigenlijk!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste tijd heb ik best wel vaak ruzie met hem....
Vooral op MSN....Omdat je elkaar dan niet zo goed begrijpt.... En dan zeggen wij dingen veel sneller tegen elkaar.... Maar hij heeft het de laatste tijd erg druk.... En ik zit niet lekker in m'n vel....En dan kan ik het niet uitstaan dat hij er dan niet voor me is.... En dat hij dan wel leuke dingen gaat doen met zijn vrienden. En daar wordt ik dan pissig op.....En dan krijgen we weer flinke ruzies *diepe zucht*.... Maarja nu heb ik er gewoon geen zin meer in...... Dus dan valt het wel weer mee!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt ruzie nooit, maar ik ben heel emotioneel en vat heel veel dingen verkeerd op.. En ik heb heel veel moeite met zijn ex (gehad) en als hij bepaalde dingen niet wil/kan enzo...
Nahja dan ga ik daar over zeuren, en ga ik er een probleem van maken.. En dat eindigt dan in een hele reeks met pijnlijke opmerkingen naar elkaar toe.. Is niet fijn, maar toch voel ik me achteraf wel altijd heel erg opgelucht ![]() Echt slaande ruzie, nooit gehad, verwacht ik ook niet ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Liefde & Relatie |
Weet niet wat te doen... Fluff-Ball | 23 | 29-10-2004 14:11 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
voor de jongens: ff jullie mening? Verwijderd | 71 | 10-09-2002 05:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe ik daaraan??? Devotee | 20 | 01-05-2002 21:46 |