Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat soort dingen hoef ik niet te weten (niet vanwege de kritiek, maar gewoon omdat ik er sowiezo niet op heb gelet of het wel of niet klopt allemaal) als het wel verplaatst moet worden, sluit het dan liever, maar verplaats het maar niet.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Is het geen id om een gidichten topic hier te maken?? Als je maar goed een verhaal erbij zet waarom (net als mij) en misschien zijn er dan mensen die zich erin kunnen vinden (Ik ben nogmaals heel blij dat mensen zich in mijn gedicht kunnen vinden!).Dat id van gedichten topic is nog nie zo gek d8 ik zo.... Citaat:
![]() Ik vind het juist heel mooi!En dat zeg ik niet zomaar dat meen ik echt!Je kan goed je gevoel je gevoel verwoorden....(Iets wat ik toch wel mishad met de foto...). Je probeert het iig en dat lukt je ![]()
||
Citaat:
tegenover mezelf kan ik me redelijk verwoorden, maar niet makkelijk tegen anderen, heel raar is dat..... tegen anderen uit ik me niet al te makkelijk, dus je had het wel goed met die foto ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ze heeft geen commentaar nodig en zo wel vroeg ze daar wel om of niet dan?! Sorry hor maar Wen het is echt een supergedicht... Please don't place it... ![]()
|
Hey.
Kvind t n super gedicht. Kheb dr verder ook nie egt op gelet of ie rijmt ofzow, maar tis gewoon heel mooi ![]() ![]() Suc6 dr mee en als je nog meer gaat schrijven, laat het ons/mij dan ff weten keej. Liefs van Sara.
||
Citaat:
![]() xxxxxxxxxx p.s. bedankt voor de positieve reacties enzow van iedereen Saartje, sorry, ik schrijf niet echt vaak gedichten. heb nog wel eens iets geschreven maar dat was meer voor school, voor ckv dus... suus; tnx!
|
hee....
ik wou toch nog even zeggen, omdat het voor jullie misschien zo overkomt... ik loop hier niet naar complimentjes voor mn gedicht te vissen hoor... tuurlijk vind ik het wel fijn te horen dat mensen het goed vinden enzow, maar het is niet zo dat DAT de reden is dat ik het hier heb geplaatst. uhhh? wat is dan wel je reden zou je dan vragen? ja, ik weet eigenlijk niet. misschien omdat ik heel vaak hoor dat ik mijn gevoelens moeilijk kan uiten, maar ik toch wel vond dat ik dat hierin redelijk had gedaan ![]() ![]() xxxxxxxxxx wendy
||
Citaat:
...zo, nu niet meer zeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
...zo, nu niet meer zeuren. [/B][/QUOTE] Mhh zo is t wel genoeg he ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hehe ik ben nou eenmaal een zeikwijffie en ik ken ... ![]() ![]() Mare maybe some day nog zo'n leuke diss ![]() Je hebt um idd goed afgesloten hihi ![]() ![]()
|
Op het DoP forum zullen ze echt niet alleen naar de dichtstijl kijken. De inhoud telt vaak zwaar mee. Als er grammaticaal en dergelijke niets van klopt, maar het gevoel komt sterk naar voren, is het nog steeds een mooi gedicht. Dus ik zou niet zo bang zijn om em op DoP te zetten hoor.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
tranen en toch dat goede gevoel begrijp je dat? kan dat samen? ja dat kan! Het voelt alsof alles is opgesplitst, het goede en het kwade maar ergens in het midden.... daar gaan zelfs die twee dingen samen. mij verstand zegt ja, mijn hart zegt nee maar dit keer heeft verstand gelijk alles is beter zoals het nu is gegaan, dus zal gevoel daarmee om leren gaan het hart schreeuwt nee, het houdt het niet meer, het verstand laat toe, want het weet; 'ik zal overwinnen' de pijn zal overgaan in verdraagzaamheid, maar alle gedachtes aan jou raak ik echt nooit meer kwijt verstand wint van hart, hoelang hart ook volhoudt... ...het geeft toe... en gaat daarna normaal verder met kloppen Nou, dat was het tweede gedicht. Ik had ook dit geschreven vlak na het overlijden van mn oma. Het gaat er dus om, dat ik wel wist dat het beter is zo, maar dat ik toch dat verdriet erom voelde, maar dat ik het uiteindelijk een plaatsje zou kunnen geven.
||
Citaat:
![]() *weet verder niet wat ze moet zeggen*
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |