Oud 28-03-2003, 09:30
Tofke_H
Tofke_H is offline
Welke printer wordt mij aangeraden om te kopen als ik ongeveer 150 pagina's per week moet afdrukken? Het liefst een HP printer en het moet geen kleurenprinter zijn. En die 150 pagina's worden niet allemaal gelijktijdig afgedrukt hé Dat is mooi verspreidt over de hele week.

Trouwens, aansluiting? via USB of via LPT-poort? De printer zou gedeeld moeten kunnen worden, voor een eventuele andere PC in het netwerkje én ik weet niet of je een USB-printer kan delen.
Oud 28-03-2003, 09:35
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-03-2003 @ 10:30:
Printer zou gedeeld moeten kunnen worden, voor een eventuele andere PC in het netwerkje én ik weet niet of je een USB-printer kan delen.
Dat kan iig
Oud 28-03-2003, 09:37
JJzD
JJzD is offline
ik zou voor een laser gaan aangezien die cartridges erg duur zijn en niet bestand tegen 150 pagina's per week

Iedere printer kan je gewoon delen op het netwerk

ik heb all1 geen type voor je
maar HP laser moet je toch een eind komen
Oud 28-03-2003, 09:42
WolterB
WolterB is offline
ik weet niet wat je budget is, maar als je op de lange termijn goedkoper uit wilt zijn, moet je op zoek naar een laserprinter van HP.

k heb ff gezocht welke types er zo'n beetje zijn bij de pricewatch van tweakers.net:

HP Laserjet 1000W € 224,- 28-03
HP LaserJet 1005W, 1MB, A4, USB € 281,-
HP LaserJet 1150 € 321,-
HP Laserjet 1200 € 385,-

en deze vallen denk ik wel buiten je budget :

HP Laserjet 2200D € 706,-
HP Color LaserJet 2500L € 861,-
HP Color LaserJet 2500 € 1096,-
HP Color LaserJet 2500N € 1445,-
HP Color LaserJet 4600 € 2040,-
Oud 28-03-2003, 13:49
unpopular
unpopular is offline
Ik doe maar een voorstel

Als je nu al weet dat je hem gaat delen kun je er net zo goed meteen rekening mee houden dat een utp connector misschien ook wel een oplossing bied.
Natuurlijk kun je de printer ook aan een server hangen maar direct via het netwerk is misschien net zo makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 15:34
TIGEK
TIGEK is offline
Ik weet wel dat je zowel USB als Lto kunt delen over het netwerk. Maar ik zou ne zoals hier boven gaan voor Netwerkprinter direct aan de Netwerk hangt. Op school hebben we zo'n kaste Utp --> Ltp
Oud 28-03-2003, 16:43
unpopular
unpopular is offline
Je kunt idd z'n kastje komen Prijs linkje maar als je van te voren weet dat je de printer in een netwerk gaat zetten dan is het zonde om weer geld in een los kastje te investeren.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:50
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Haal n goede tweedehands laser!
Oud 28-03-2003, 19:19
Enlightenment
Enlightenment is offline
Canon i550!

Snel, zeer lage kosten per pagina, en maakt zeer goede afdrukken. En goed betaalbaar (FCC: €160).

Altijd USB nemen, Parallel is een grote ellende. Canon USB printers hoef je ook niet aan en uit te zetten, doen ze zelf automatisch als er geprint wordt.

Ik heb zelf een Canon S520 en ben er zeer tevreden over. Inkt is lekker goedkoop en maakt uitstekende afdrukken vooral zwart komt er erg mooi uit.

Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 19:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten