Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze vinden mij over het algemeen ook maar arrogant ![]()
|
Ik vind het gewoon meisjes die er scheit aan hebben of anderen ze hoer noemen, en gewoon dansen en uit hun dak gaan omdat ze dat zo voelen op dat moment.
||
Citaat:
inderdaad ![]() moet je eens hier kijken, Nijmegen zit er helemaal vol mee.. blehhh de een praat nog asocialer dan de ander..
|
Ik vind dat jullie het allemaal fout zien. Ik ben ook zon meisje dat graag midden in de belangstelling staat. Als ik ergens ga dansen, vind ik het leuk als iedereen me ziet, ik sta vaak op het podium enz. Maar ik praat niet asociaal en kauw niet kauwgom met me mond open ofzo ?!?!
Ik hou gewoon van dansen.
|
![]() |
laat ze toch,iedereen danst toch wel eens een keertje op de bar of zo?ik heb het ook al gedaan hoor(ze daagden me uit en zeiden dat ik het niet zou durven),en ik vind die hoerekleding ook wel stom hoor,maar jah,als ze zich daar goed in voelen,laat hen dan,zolang ze maar niet met hun stomme maniertjes beginnen ist goed voor mij hoor
|
![]() |
|
Dat zijn gewoon meisjes die van dansen en evntueel van flirten met jongens houden...
En hoe ze zich kleden is gewoon 'netjes' of ' leuk' en ik denk dat veel mensen zich hiet ook leuk gaan kleden als ze uitgaan.... dus...
|
En na een grote hoeveelheid reacties met een groot herkenbaarheidsgehalte hier dan de weinig originele benamingen op een rijtje:
* Onwetende sletten in sociaal opzicht (door ^AmArU^, toch wel de meest pakkende benaming IMHO) * het soort Breezer-navelpiercing-strakke broek-tijgershirtje (nare man) * Natasja, Anoushka, Tamara, Debbie-types (de creativiteit viert hoogtij) * de Natasja's, Dionées, Kimberly's en Jennifers van deze wereld (al iets minder creatief, eerder een slap aftreksel van Marlous) * sletjes, imitatie-hoertjes. Ik-ben-geil-en-ik-wil-neuken-typetjes * gewoon 'dozen' (simpel, ja) * asociale sletjes, geen hoeren (en hoe origineel) * Bikinie-meisje * feestbeest (met dank aan mede feestbeest, spacegirl) * vbo-troela's (op de laatste plaats.. Mensen met een lage intelligentie zijn soms slimmer en kleden zich aan, terwijl mensen met een hoge intelligentie, er soms niet meer uit kunnen zien als Onwetende sletten in sociaal opzicht ) Zo, en dit was Annabell doet interressant voor vandaag... tot de volgende keer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik begrijp niet dat sommigen het niet eens zouden willen, scheit hebben aan alles en helemaal los gaan voor het oog van al die mensen, dat geeft toch een enorme kick ? :/
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat ik graag vertoef met zulke feestbeesten, maar eraan irriteren doe ik mij ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer is iemand oppervlakkig? Gezien in zijn / haar deelwereld, denkt zo iemand misschien net zo over jou. Het lukt me nog maar deels, maar ik probeer de laatste tijd open te staan voor een ieder. Het heeft immers weinig nut om je druk te maken over zulke mensen.. |
![]() |
|
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te zeiken hiero, laat iedereen toch lekker gaan en staan waar die wil, jij hoeft toch niet in zulke kleren te lopen of wel soms, ik denk eerder dat sommige jaloers zijn o.i.d.
Het zal wel weer ontkent worden maar ja ik ben niet anders gewend hier. waar mensen zich al niet druk om maken ![]()
|
![]() |
wat een onderwerp:
die meisjes zijn gewoon aso meisjes, ze komen van een laag milieu, heeft nix met onderwijs te maken, gewoon door de opvoeding van de ouders. En misschien loopt die moeder ook wel ik zo,n kleding rond, je ziet dat wel vaker.. echt niet om aan te zien. ik noem ze: ''zielig'' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vaag zijn de uit het 'hoge' milieu het ergst, verwaande typjes met, met hun superdure kleertjes enzo ![]()
|
Stja, ik weet wel wat je bedoeld. Ik ken het type meisje wel, maar waar ik uitga zijn ze er bijna niet. Wel denk ik dat ze meestal erg jong zijn en zich veel ouder voor doen. De jongen die ik leuk vind heeft een zwak voor zulke meisjes en dat is best wel rot voor mij om te weten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik ze ook al hoeren omschrijf al bedoel ik dat dan niet als "echte hoeren" zeg maar..
Ik vind het gewoon triest, maar ja als zij dat leuk vinden dat mogen ze van mij hun gang gaan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
minimale leeftijd? eenjongen | 66 | 27-06-2017 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Seksualiteit |
Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie? Verwijderd | 66 | 04-03-2009 09:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokko is een tweede Thailand Aeries | 57 | 17-08-2005 17:55 | |
Seksualiteit |
Naar de hoeren Verwijderd | 50 | 19-03-2003 18:40 |