Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 20:13
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Hoeren zijn het, allemaal hoeren. Dattis de meest serieuze reactie die ik van mijn vrienden kan verwachten over dit onderwerp. Dus nu aan jullie de vraag:

Wat vind je nou van die meisjes die midden in de aandacht dansen en doen in de kroeg? Van de schatjes met een laag shirtje en een strakke broek? En hoe is dit soort meisjes te noemen of te verwoorden?
Oud 14-04-2002, 20:15
Verwijderd
Ligt eraan hoe ze dansen hoe ze doen maar ik denk wel dat ik weet welke types je bedoelt,
En aan dat type
heb ik zooooo'n meeeega hekel
En ik heb geen zin om een naam voor ze te bedenken want die tijd die ik daar mee kwijt ben verspil ik nie aan ze

nee siri
ze doen gewoon dom. snap ok nie da jongens op zo'n types kunne valle
Oud 14-04-2002, 20:29
Joostje
Joostje is offline
ligt eraan WAAROM ze dat zoen
Oud 14-04-2002, 20:29
Boogie
Boogie is offline
hoeren zijn het, hoeren

achja, als zij dat willen moeten ze dat maar doen, en als er jongens zijn die zich met hun inlaten moeten ze de consequenties van hun "hoerengedrag" maar accepteren
Oud 14-04-2002, 20:32
rockyj
rockyj is offline
Er moet toch iemand in het midden dansen
Oud 14-04-2002, 20:34
Methuselah
Methuselah is offline
tja, moeten zij weten eh, hangt er vanaf hoe ze zich gedragen enzo, van mij mogen ze in't midden van de aandacht doen wat ze willen, als't maar wat fatsoenlijk blijft
Oud 14-04-2002, 20:53
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
rockyj schreef:
Er moet toch iemand in het midden dansen
Kan ook met normale kleding, gedrag en make-up
Oud 14-04-2002, 20:53
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

ze doen gewoon dom. snap ok nie da jongens op zo'n types kunne valle
tja...jongens he..

(ben zelf ook een jongen hoor)
Oud 14-04-2002, 21:08
Talon
Talon is offline
helemaal mee eens..
Oud 14-04-2002, 21:26
Verwijderd
Ach...hoeren...hoeren doen het voor geld. Die meisjes willen gewoon lol hebben, laat ze toch. Ik laat me ook liever met het soort Breezer-navelpiercing-strakke broek-tijgershirtje in, maar er zijn altijd mensen die daar wél op vallen. Als ze maar een beetje uit mijn blikveld blijven, dan heb ik er geen probleem mee.
Oud 14-04-2002, 21:34
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Je aankondiging is aandachttrekkend. De inleiding is pakkend. Al met al retorisch sterk!

Onwetende sletten in sociaal opzicht heet zoiets;
Oud 14-04-2002, 21:45
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Je aankondiging is aandachttrekkend. De inleiding is pakkend. Al met al retorisch sterk!

Onwetende sletten in sociaal opzicht heet zoiets;
Haha

Ik zou het asociale sletjes noemen, geen hoeren
Oud 14-04-2002, 21:50
Verwijderd
Mwah, maar waarom asociaal? Als die meisjes nou gewoon op hún manier dansen en andere mensen niet lastigvallen, dan zijn ze toch niet asociaal? Je kunt iemand moeilijk verbieden er op een bepaalde manier uit te zien..
Oud 14-04-2002, 21:53
Verwijderd
Bij ons heten zulke types gewoon 'dozen'. Simpel.
Oud 14-04-2002, 21:57
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah, maar waarom asociaal? Als die meisjes nou gewoon op hún manier dansen en andere mensen niet lastigvallen, dan zijn ze toch niet asociaal? Je kunt iemand moeilijk verbieden er op een bepaalde manier uit te zien..
Jah ok, heb je gelijk in.....Maar zo komen ze op mij over....Over het algemeen zijn het van die Natasja, Anoushka, Tamara, Debbie-types, die met open mond hun kauwgom kauwen, vreselijk plat praten en zichzelf geweldig vinden....
Oud 14-04-2002, 21:59
Remqo
Remqo is offline
sletjes, imitatie-hoertjes. Ik-ben-geil-en-ik-wil-neuken-typetjes
Oud 14-04-2002, 22:04
smeijne
smeijne is offline
Citaat:
Marlous schreef:

Haha

Ik zou het asociale sletjes noemen, geen hoeren
Oud 14-04-2002, 22:04
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Oud 14-04-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Marlous schreef:

Jah ok, heb je gelijk in.....Maar zo komen ze op mij over....Over het algemeen zijn het van die Natasja, Anoushka, Tamara, Debbie-types, die met open mond hun kauwgom kauwen, vreselijk plat praten en zichzelf geweldig vinden....
Haha, ja, daar heb je dan ook wel zeker gelijk in Ik wil het ook niet opnemen voor die types hoor..vaak hebben ze ook een schijthekel aan mij, de Natasja's, Dionées, Kimberly's en Jennifers van deze wereld
Oud 14-04-2002, 22:08
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
nare man schreef:

Haha, ja, daar heb je dan ook wel zeker gelijk in Ik wil het ook niet opnemen voor die types hoor..vaak hebben ze ook een schijthekel aan mij, de Natasja's, Dionées, Kimberly's en Jennifers van deze wereld

Ze vinden mij over het algemeen ook maar arrogant
Oud 15-04-2002, 10:49
damaetas
damaetas is offline
nbeetje zielig.
Oud 15-04-2002, 10:55
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik vind het gewoon meisjes die er scheit aan hebben of anderen ze hoer noemen, en gewoon dansen en uit hun dak gaan omdat ze dat zo voelen op dat moment.
Oud 15-04-2002, 10:59
Talon
Talon is offline
Citaat:
Marlous schreef:

ja!
inderdaad
moet je eens hier kijken, Nijmegen zit er helemaal vol mee..
blehhh
de een praat nog asocialer dan de ander..
Oud 15-04-2002, 11:02
Bikinie-meisje
Ik vind dat jullie het allemaal fout zien. Ik ben ook zon meisje dat graag midden in de belangstelling staat. Als ik ergens ga dansen, vind ik het leuk als iedereen me ziet, ik sta vaak op het podium enz. Maar ik praat niet asociaal en kauw niet kauwgom met me mond open ofzo ?!?!

Ik hou gewoon van dansen.
Oud 15-04-2002, 11:03
Verwijderd
feestbeest misschien??

ik vind het pas hoeren als ze met niks om het lijf rondlopen en met iedereen neuken.
Advertentie
Oud 15-04-2002, 11:04
katrientjuh
katrientjuh is offline
laat ze toch,iedereen danst toch wel eens een keertje op de bar of zo?ik heb het ook al gedaan hoor(ze daagden me uit en zeiden dat ik het niet zou durven),en ik vind die hoerekleding ook wel stom hoor,maar jah,als ze zich daar goed in voelen,laat hen dan,zolang ze maar niet met hun stomme maniertjes beginnen ist goed voor mij hoor
Oud 15-04-2002, 11:25
de
de is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
En hoe is dit soort meisjes te noemen of te verwoorden?
vbo-troela's
Oud 15-04-2002, 11:31
Paperz
Paperz is offline
Dat zijn gewoon meisjes die van dansen en evntueel van flirten met jongens houden...

En hoe ze zich kleden is gewoon 'netjes' of ' leuk' en ik denk dat veel mensen zich hiet ook leuk gaan kleden als ze uitgaan.... dus...
Oud 15-04-2002, 11:32
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
En na een grote hoeveelheid reacties met een groot herkenbaarheidsgehalte hier dan de weinig originele benamingen op een rijtje:

* Onwetende sletten in sociaal opzicht (door ^AmArU^, toch wel de meest pakkende benaming IMHO)
* het soort Breezer-navelpiercing-strakke broek-tijgershirtje (nare man)
* Natasja, Anoushka, Tamara, Debbie-types (de creativiteit viert hoogtij)
* de Natasja's, Dionées, Kimberly's en Jennifers van deze wereld (al iets minder creatief, eerder een slap aftreksel van Marlous)
* sletjes, imitatie-hoertjes. Ik-ben-geil-en-ik-wil-neuken-typetjes
* gewoon 'dozen' (simpel, ja)
* asociale sletjes, geen hoeren (en hoe origineel)
* Bikinie-meisje
* feestbeest (met dank aan mede feestbeest, spacegirl)
* vbo-troela's (op de laatste plaats.. Mensen met een lage intelligentie zijn soms slimmer en kleden zich aan, terwijl mensen met een hoge intelligentie, er soms niet meer uit kunnen zien als Onwetende sletten in sociaal opzicht )

Zo, en dit was Annabell doet interressant voor vandaag... tot de volgende keer
Oud 15-04-2002, 11:33
Verwijderd
Citaat:
de schreef:

vbo-troela's
Okay, dit vind ik dus weer een onnodig vooroordeel, ik ken net zulke mensen die op de mavo/havo en ZELFS OOK op de vwo zitten. Dat je iets aan te merken hebt op die mensen zelf; okay, dat doe ik ook, maar doe niet gelijk alsof ze minderwaardig zijn ofzo.
Oud 15-04-2002, 11:42
Black Hand
Black Hand is offline
Citaat:
de schreef:

vbo-troela's
Jij kijkt zeker liever naar jongens
Oud 15-04-2002, 11:46
Gonzo
Gonzo is offline
Hehe - Ik zou niet meteen alles over één kammetje scheren. Maar ik snap wel wat je ongeveer bedoelt. Ik stoor me echter niet aan. Maak er hoogstens gebruik van .
Oud 15-04-2002, 11:52
Verwijderd
Complex?

Citaat:
nare man schreef:
Ach...hoeren...hoeren doen het voor geld. Die meisjes willen gewoon lol hebben, laat ze toch.
Juist!
Oud 15-04-2002, 11:54
Bikinie-meisje
Ik begrijp niet dat sommigen het niet eens zouden willen, scheit hebben aan alles en helemaal los gaan voor het oog van al die mensen, dat geeft toch een enorme kick ? :/
Oud 15-04-2002, 11:54
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik begrijp niet dat sommigen het niet eens zouden willen, scheit hebben aan alles en helemaal los gaan voor het oog van al die mensen, dat geeft toch een enorme kick ? :/
Hehe - Misschien zijn er gewoon mensen jaloers hiero .
Oud 15-04-2002, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Gonzo schreef:
Hehe - Misschien zijn er gewoon mensen jaloers hiero .
Theorie: die jongens die zulke meisjes gelijk als 'hoeren' bestempelen, doen dat omdat ze zulke meisjes niet kunnen krijgen

Niet dat ik graag vertoef met zulke feestbeesten, maar eraan irriteren doe ik mij ook niet.
Oud 15-04-2002, 12:13
Verwijderd
jaah wahaah kan ik me ect kapot aan ergeren.. t zijn gewoon dozen
Oud 15-04-2002, 12:50
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Kijk, van dat soort mensen zijn zielig, die heel arrogant doen, en anderen niet accepteren... jij bent zo niet angela!
Tsja ach, de een is trots op z'n kennis en gevoel voor de medemens, de ander op z'n uiterlijk.

Wanneer is iemand oppervlakkig? Gezien in zijn / haar deelwereld, denkt zo iemand misschien net zo over jou.

Het lukt me nog maar deels, maar ik probeer de laatste tijd open te staan voor een ieder. Het heeft immers weinig nut om je druk te maken over zulke mensen..
Oud 15-04-2002, 12:58
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te zeiken hiero, laat iedereen toch lekker gaan en staan waar die wil, jij hoeft toch niet in zulke kleren te lopen of wel soms, ik denk eerder dat sommige jaloers zijn o.i.d.
Het zal wel weer ontkent worden maar ja ik ben niet anders gewend hier.

waar mensen zich al niet druk om maken
Oud 15-04-2002, 13:16
Sheridan
Sheridan is offline
wat een onderwerp:

die meisjes zijn gewoon aso meisjes,
ze komen van een laag milieu,
heeft nix met onderwijs te maken,
gewoon door de opvoeding van de ouders.
En misschien loopt die moeder ook wel ik zo,n kleding rond,
je ziet dat wel vaker..
echt niet om aan te zien.
ik noem ze: ''zielig''
Oud 15-04-2002, 16:35
Talon
Talon is offline
Citaat:
Sheridan schreef:
wat een onderwerp:

die meisjes zijn gewoon aso meisjes,
ze komen van een laag milieu,
heeft nix met onderwijs te maken,
gewoon door de opvoeding van de ouders.
En misschien loopt die moeder ook wel ik zo,n kleding rond,
je ziet dat wel vaker..
echt niet om aan te zien.
ik noem ze: ''zielig''
hoeft niet per se uit een laag milieu..
vaag zijn de uit het 'hoge' milieu het ergst, verwaande typjes met, met hun superdure kleertjes enzo
Oud 15-04-2002, 16:40
KazzZ
KazzZ is offline
ja, dozen heten het ook wel Kan er alleen maar heel hard om lachen
Oud 15-04-2002, 16:47
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Er zullen hier vast ook zulke ''hoeren'' op t forum zijn???
Oud 15-04-2002, 17:04
Luca
Luca is offline
Stja, ik weet wel wat je bedoeld. Ik ken het type meisje wel, maar waar ik uitga zijn ze er bijna niet. Wel denk ik dat ze meestal erg jong zijn en zich veel ouder voor doen. De jongen die ik leuk vind heeft een zwak voor zulke meisjes en dat is best wel rot voor mij om te weten.
Oud 15-04-2002, 17:12
Talon
Talon is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Er zullen hier vast ook zulke ''hoeren'' op t forum zijn???
vast wel
Oud 15-04-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
zo heten bij ons die kartonnen dingen waar je allerlij spullen in kan doen.
Oud 15-04-2002, 17:27
Shock
Shock is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
ja, dozen heten het ook wel Kan er alleen maar heel hard om lachen
Precies... die tatjana's komt ze overal tegen, dus als je je eraan gaat storen heb je geen leven meer....
Oud 15-04-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef:

zo heten bij ons die kartonnen dingen waar je allerlij spullen in kan doen.
Bijdehand..*zucht*
Oud 15-04-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:

hoeft niet per se uit een laag milieu..
vaag zijn de uit het 'hoge' milieu het ergst, verwaande typjes met, met hun superdure kleertjes enzo
Hm, die zijn dan misschien wel verwaand, maar lopen niet in een te kleine stretch-broek en een tijgerprintshirtje rond te huppelen. (Om Nare Man z'n beschrijving dan maar even te gebruiken..)
Oud 15-04-2002, 18:30
marlies
marlies is offline
Ik denk dat ik ze ook al hoeren omschrijf al bedoel ik dat dan niet als "echte hoeren" zeg maar..
Ik vind het gewoon triest, maar ja als zij dat leuk vinden dat mogen ze van mij hun gang gaan.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten