Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. wanneer waren jullie erg blij weer thuis te zijn?
na 5 dagen met n katheter in me plasbuis in het ziekenhuis te hebben gelegen na mn eerste nieroperatie 2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren? spontaan gabber worden ![]() 3. hoe zouden jullie omgaan met zo;n onzekerheid? zo min mogelijk aan denken, ga stappen/gezellig doen met vrienden die je er niet steeds om aankijken, doe gezellig zoals normaal 4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier? mja nouja.. de eerste post in dit topic hard (hard maar waar..) op onzin gemoeten.. et is en blijft een mededeling.. als je die vraagstelling er meteen achteraan had gegooid had ik het nieteens als mededeling gezien :-) een forum is en blijft een plaats om te discussieren, 'onzin' kan ik geen forum noemen omdat er gewoon teveel onzin op staat ![]() veel sterkte!
||
Citaat:
|
1. wanneer waren jullie erg blij weer thuis te zijn? Toen ik een paar jaar geleden 3 weken zonder medicijnen in het ziekenhuis heb lopen zombieën, zonder resultaat
![]() 2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren? Als het echt moet, zeker om medische redenen, toch maar doen en uiteindelijk toch maar accepteren denk ik 3. hoe zouden jullie omgaan met zo;n onzekerheid? Ik zou gek worden... van mezelf kan ik al slecht tegen onzekerheid, en zeker als het over zoiets gaat denk ik dat ik in ieder geval heel veel slaap tekort zou komen 4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier? Tja waar moet je de grens trekken? Jouw mededelingen vind ik zeker aan de goeie kant van de grens liggen, maar je zult altijd mensen hebben die ten onrechte denken dat hun vage opmerkingen ook mogen.. Vandaar dat het waarschijnlijk zoveel mogelijk beperkt wordt.
|
2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren? 3. hoe zouden jullie omgaan met zo;n onzekerheid? 4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier? 1: Toen ik een keer zonnesteek had op vakantie en we terug naar huisgingen, toen was ik blij om weer thuis in bed te liggen (niet zielig) 2: ik zou gewoon verder gaan met de dingen die ik deed/doe, mischien mustjes of petjes dragen 3: Praten met mensen erover 4: ik vind dat als jij of iemand anders iets belangrijks te melden dat ze dat best open mogen laten
||
![]() |
Citaat:
2. Eh ik laat me iedere 5 weken bijna kaal scheren; nah er zit nog wel wat haar op maar ik zou het gebruiken om mijn optimale haarlengte te ontdekken 3. Ik heb wel een redelijke onzekerheid; het leidt bij mij tot versterking van de klachten 4. Werkelijk waar fantastisch verstikkend fijn dat je weer thuis bent ![]() ik wilde eerst het woord heelhuids gebruiken ![]() te wrang... naja je kunt met me praten als je wil he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. pet dragen tot het wat teruggegroeid zou zijn ![]() 3. moeilijk, ik kan het me niet echt voorstellen. ik zou denk ik niet echt de gelukkigste persoon op aarde zijn, dat kan ik je op een briefje geven ![]() 4. slecht, uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden vind ik ![]()
|
![]() |
Vorige week nog. Was een week in Berlijn geweest en kon niet bellen ofzo. Toen was ik wel blij dat ik weer thuis was, omdat ik mijn vriend toen heel erg gemist heb!! 2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren? Ik denk dat ik toch wel een pruik zou nemen.. Ik kan niet zonder haar volgens mij! 3. hoe zouden jullie omgaan met zo'n onzekerheid? Geen idee.. Ik krijg van zulke onzekerheden vaak heel erg hoofdpijn! 4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier? Geweldig! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Na mijn ontgroening in augustus 2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren? Ik zou denk ik een pruik laten maken, volgens mij kunnen ze tegenwoordig heel wat op dat gebied. 3. hoe zouden jullie omgaan met zo'n onzekerheid? Zo weinig mogenlijk opvallen, en er met goede vrienden over praten 4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier? Zie Shock85 |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|