Oud 15-04-2002, 15:34
Verwijderd
k ben weer thuiiiiiiiiiiiiiiiis

Gelukkig was de ingreep niet zo zwaar als het had kunnen zijn.
Toch is nog niets zeker, maar ben wel blij dat het nu zo gegaan is.
Het enige wat wel heel vervelend was, was het wachten vanaf 8 uur daar of ik wel of niet geopereerd zou worden (ik was gepland voor de spoed OK).
Ze hebben de wond operatief schoongemaakt en huid weggehaald oid (auw) en ze hebben em niet verplaatst, gelukkig.

Ik voel me verder goed en ben blij dat ik niet alleen in het ziekenhuis hoef te liggen om 4x per dag antibiotica te slikken (we gaan stug door) en temperatuur op te meten (alleen hadden ze daar zo'n oorthermometer en thuis euh..niet )

Het is nu dus afwachten of het allemaal aanslaat. Verder moet ik denk ik wel vaak voor controle en ik moet mezelf goed in de gaten houden.. en ik moet blijven duimen natuurlijk.

Verder: bedankt voor jullie sterktes ed., eventuele sorry voor snauwen ed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 15:34
Verwijderd
VRAAGSTELLINGEN

1. wanneer waren jullie erg blij weer thuis te zijn?
2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren?
3. hoe zouden jullie omgaan met zo;n onzekerheid?
4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier?

einde VRAAGSTELLINGEN
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:36
Qamra
Qamra is offline
Milkje!! Mag ik je msn??????
Oud 15-04-2002, 15:40
Monica
Monica is offline
Na een kampweekend als ik afschuwelijk moe was

een hoedje o.i.d opzetten, proberen zo weinig mogelijk aan te trekken van wat mensen denken/vinden

:/

Heb ik wel meer gezegd, dit soort dingen zouden in beperkte mate moeten kunnen.

Alstu

Enne, goed dat je je alweer een stuk beter voelt
Oud 15-04-2002, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
VRAAGSTELLINGEN

* Na MIJN bezoek aan het ziekenhuis.. 2 jaar geleden.

* Shawl op m'n hoofd, hoedjes, mutsen, maar bij mij maakt dat niet zoveel uit, want dat heb ik toch altijd al.

* Kweenie.

Tsja, ik denk dat mijn mening daarover nu ook langzamerhand wel duidelijk word..*grin* Nee, ik vind dat er in bepaalde gevallen wel een uitzondering gemaakt zou moeten worden..'tis alleen zo lastig om die grens te bepalen. Maarja, anders gaan mensen er gedwongen van die vreemde vraagstellingen bij doen..

einde VRAAGSTELLINGEN
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:10
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Sterkte d'r mee meis!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:19
@pie
@pie is offline
na 5 dagen met n katheter in me plasbuis in het ziekenhuis te hebben gelegen na mn eerste nieroperatie
spontaan gabber worden ff serieus: een pet opzetten, ik zou mezelf niet schamen ofzo..
zo min mogelijk aan denken, ga stappen/gezellig doen met vrienden die je er niet steeds om aankijken, doe gezellig zoals normaal
mja nouja.. de eerste post in dit topic hard (hard maar waar..) op onzin gemoeten.. et is en blijft een mededeling.. als je die vraagstelling er meteen achteraan had gegooid had ik het nieteens als mededeling gezien :-)

een forum is en blijft een plaats om te discussieren, 'onzin' kan ik geen forum noemen omdat er gewoon teveel onzin op staat

veel sterkte!
Oud 15-04-2002, 16:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Milk schreef:
k ben weer thuiiiiiiiiiiiiiiiis

Gelukkig was de ingreep niet zo zwaar als het had kunnen zijn.
Toch is nog niets zeker, maar ben wel blij dat het nu zo gegaan is.
Het enige wat wel heel vervelend was, was het wachten vanaf 8 uur daar of ik wel of niet geopereerd zou worden (ik was gepland voor de spoed OK).
Ze hebben de wond operatief schoongemaakt en huid weggehaald oid (auw) en ze hebben em niet verplaatst, gelukkig.

Ik voel me verder goed en ben blij dat ik niet alleen in het ziekenhuis hoef te liggen om 4x per dag antibiotica te slikken (we gaan stug door) en temperatuur op te meten (alleen hadden ze daar zo'n oorthermometer en thuis euh..niet )

Het is nu dus afwachten of het allemaal aanslaat. Verder moet ik denk ik wel vaak voor controle en ik moet mezelf goed in de gaten houden.. en ik moet blijven duimen natuurlijk.

Verder: bedankt voor jullie sterktes ed., eventuele sorry voor snauwen ed.
Ik geloof dat ik gemist heb, wat er met je was. Waarom en waarvoor ben je geopereerd?
Oud 15-04-2002, 16:22
Shock
Shock is offline
1. wanneer waren jullie erg blij weer thuis te zijn? Toen ik een paar jaar geleden 3 weken zonder medicijnen in het ziekenhuis heb lopen zombieën, zonder resultaat
2. wat zouden jullie doen als jullie kaal moesten/waren? Als het echt moet, zeker om medische redenen, toch maar doen en uiteindelijk toch maar accepteren denk ik
3. hoe zouden jullie omgaan met zo;n onzekerheid? Ik zou gek worden... van mezelf kan ik al slecht tegen onzekerheid, en zeker als het over zoiets gaat denk ik dat ik in ieder geval heel veel slaap tekort zou komen
4. wat vinden jullie van het mededelingenbeleid van hier? Tja waar moet je de grens trekken? Jouw mededelingen vind ik zeker aan de goeie kant van de grens liggen, maar je zult altijd mensen hebben die ten onrechte denken dat hun vage opmerkingen ook mogen.. Vandaar dat het waarschijnlijk zoveel mogelijk beperkt wordt.
Oud 15-04-2002, 16:44
Methuselah
Methuselah is offline
Hoi!

Kzei je toch 'have a little faith'

Ik ben blij dat je al zo vlug terugbent hoor!
Oud 15-04-2002, 17:10
Luca
Luca is offline

1: Toen ik een keer zonnesteek had op vakantie en we terug naar huisgingen, toen was ik blij om weer thuis in bed te liggen (niet zielig)
2: ik zou gewoon verder gaan met de dingen die ik deed/doe, mischien mustjes of petjes dragen
3: Praten met mensen erover
4: ik vind dat als jij of iemand anders iets belangrijks te melden dat ze dat best open mogen laten
Oud 15-04-2002, 17:21
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Milk schreef:
VRAAGSTELLINGEN

einde VRAAGSTELLINGEN
1. Ehmmmmmmmmmmmmm Kweenie hoor!
2. Eh ik laat me iedere 5 weken bijna kaal scheren; nah er zit nog wel wat haar op maar ik zou het gebruiken om mijn optimale haarlengte te ontdekken
3. Ik heb wel een redelijke onzekerheid; het leidt bij mij tot versterking van de klachten
4. Werkelijk waar fantastisch verstikkend

fijn dat je weer thuis bent
ik wilde eerst het woord heelhuids gebruiken
te wrang...
naja je kunt met me praten als je wil he
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Milk schreef:
VRAAGSTELLINGEN

einde VRAAGSTELLINGEN
1. erm, toen ik nog heel klein was, en terug kwam van voetbalkamp? ik kan het me nog maar amper herinneren hoor
2. pet dragen tot het wat teruggegroeid zou zijn
3. moeilijk, ik kan het me niet echt voorstellen. ik zou denk ik niet echt de gelukkigste persoon op aarde zijn, dat kan ik je op een briefje geven
4. slecht, uitzonderingen moeten gemaakt kunnen worden vind ik
Oud 15-04-2002, 18:37
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Milkieeeeeeee, happy to see you back around here, ik wou je nog bellen eigenlijk om eens langs te komen in de hospital.
Oud 15-04-2002, 18:46
fruitmand
fruitmand is offline
gelukkig gaat het weer wat beter met je!
we hebben je rolleyes gemist hoor!!!!
Oud 15-04-2002, 18:55
Piccola
Piccola is offline
Vorige week nog. Was een week in Berlijn geweest en kon niet bellen ofzo. Toen was ik wel blij dat ik weer thuis was, omdat ik mijn vriend toen heel erg gemist heb!!
Ik denk dat ik toch wel een pruik zou nemen.. Ik kan niet zonder haar volgens mij!
3. hoe zouden jullie omgaan met zo'n onzekerheid?
Geen idee.. Ik krijg van zulke onzekerheden vaak heel erg hoofdpijn!
Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Ik geloof dat ik gemist heb, wat er met je was. Waarom en waarvoor ben je geopereerd?
weet niet of je je het herinnert, maar ik was in januari al geopereerd. Het wondje op me hoofd genas alleen niet, omdat de doktertjes er met hechten een stukje plastic van de afdekfolie erin hadden laten zitten. Nu hebben ze operatief dus de wond schoongemaakt. ik voel me net Frankenstein (doet de hechting me aan denken) en spoedig zal ik me nick wel kunnen veranderen in G.I. Jane (G.I. Milk?)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Milk schreef:

weet niet of je je het herinnert, maar ik was in januari al geopereerd. Het wondje op me hoofd genas alleen niet, omdat de doktertjes er met hechten een stukje plastic van de afdekfolie erin hadden laten zitten. Nu hebben ze operatief dus de wond schoongemaakt. ik voel me net Frankenstein (doet de hechting me aan denken) en spoedig zal ik me nick wel kunnen veranderen in G.I. Jane (G.I. Milk?)
Ik ben weer op de hoogte... Ik hoop dat alles nu wel goed geneest ...
Oud 16-04-2002, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:

Ik ben weer op de hoogte... Ik hoop dat alles nu wel goed geneest ...
ik ook..ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:30
Alet
Alet is offline
Na mijn ontgroening in augustus
Ik zou denk ik een pruik laten maken, volgens mij kunnen ze tegenwoordig heel wat op dat gebied.
3. hoe zouden jullie omgaan met zo'n onzekerheid?
Zo weinig mogenlijk opvallen, en er met goede vrienden over praten
Zie Shock85
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten