Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Één beste vriendin voor wie ik alles zou doen (ik weet dat je dit leest lieverd
![]() Twee goede vriendinnen die ik vaak bel en MSN (ze wonen niet in de buurt, ze studeren ook, dus ik spreek ze niet zo vaak IRL) Vijf écht goede vrienden die ik al bijna m'n hele leven ken En nog een hele zooi kennissen, eigenlijk vooral van m'n studie, de vereniging, Internet.... |
![]() |
|
1 beste vriend, met wie ik alles deelde
1 vriend op school 5 normale mensen waarmee ik omga op school 3 mensen op msn met wie ik op een goed niveau kan chatten en praten verder nog de rest van mijn msn lijst en de mensen op school, vage kennisen of schoolgenootjes... en nog iemand op korfbal waarmee ik goed kan opschieten, ookwel bekent als Eend...
|
Kheb drie mensen waar ik altijd op kan trugvallen , en ik hoop dat dit zo blijft , het zijn echte vrienden
Verder heb ik wel enkele contacten die ik als "net iets meer dan kennis" beschouw ( zo'n 10?) en ik ken een heleboel mensen , maar daar kan ik vast nooit echte vriendschap mee op gaan bouwen. Via internet zijn er wel mensen die euh potentiële vriendschappen kunnen genoemd worden , maar IRL spreek ik pas echt van vriendschap.
||
Citaat:
Misschien is jouw 'beste' vriendin wel zo iemand die niet zonodig overal over hoeft te praten, en zeker niet nadat ze gezegd heeft dat ze het er op dat moment dus liever niet over had. En misscien vindt jouw 'beste' vriendin, samen met een aantal andere betrokkenen, het wel niet zo fijn om continue op internet te lezen dat ze niet een vriend(in) is, dat ze nooit voor een ander klaar staat, dat ze niks is. Misschien heeft ze ook wel niet meer de behoefte om er dan moeite voor te doen als het voor de andere partij al helemaal vaststaat dat ze geen vriendin is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik tegenstelling tot wat jij zegt heb ik wél geprobeert er voor je te zijn. Misschien niet op de manier die jij bedoelt, maar ik deed m'n best. Als dat niet goed genoeg is, tja, vervelend dan. Maar dan moet je zoiets ook recht in m'n gezicht zeggen. Het gaat er hier nu niet om wat er met jou aan de hand is, het gaat erom dat je de hele wereld je klachten over ons duidelijk maakt, zonder het ons persoonlijk te vertellen. Je hebt blijkbaar niet door dat je sommige mensen hier mee kunt kwetsen. |
![]() |
|
![]() |
Waar slaat deze topic nou op man?
Ok ik heb iets van 5 echt goede vrienden, en 2 echt goede vriendinnen. Daarnaast heb ik nog wel 50 vrienden via honkbal (niet waarmee ik alles deel ofzo, maar zijn wel goede vrienden), 10 vrienden op school waarmee ik goed omga, en nog 100 kennisen op school, en nog veel meer kennisen, die ik ken via uitgaan, of via andere vrienden, maar dat zijn meer mensen die ik gewoon ken, en niet echt veel mee omga.. |
![]() |
|
Als het erop aankomt denk ik niet dat ik echt 1 vriend(in) heb... Er zijn wel een paar mensen tegen wie ik heel veel zeg, maar als het echt nodig is denk ik niet dat ik er daar een van overhou...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
4 echte vrienden die ik al jaren ken en waar ik alles mee kan delen voor de rest nog een bult die ik wel ken maar ja je snapt me wel
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoeveel echte vrienden heb jij? Jordy204 | 80 | 16-09-2010 12:08 | |
De Kantine |
Hoeveel vrienden heb jij en waarom? Uice | 23 | 08-03-2010 22:55 | |
Psychologie |
Hoeveel ECHTE vrienden heb jij? -(L)- | 92 | 06-12-2005 18:07 | |