Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 17:33
Built to last
Built to last is offline
post hier een foto van je auto (neej niet je favoriete auto maar je eigen auto)

mijn nieuwste scheurijzer [oldskool]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 17:46
Li
Li is offline
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:49
Verwijderd
ik vind het wel een schattige auto
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik hou niet van auto's.
Maar als het moet,dan zo'n oud busje met van die lieve gordijntjes
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:50
italianboy
italianboy is offline
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:51
italianboy
italianboy is offline
patser
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 18:12
rodina
rodina is offline
Leuk deze gaat van Lifestyle --> Kantine
Oud 14-05-2002, 18:47
Luca
Luca is offline
Ik snap het niet.
Oud 14-05-2002, 18:48
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb een zwarte Alfa 33 (de I.E. sport coupé).

Deze is het niet, maar wel hetzelfde model/kleur...

Oud 14-05-2002, 18:52
KazzZ
KazzZ is offline
alsof de gemiddelde scholier al een auto heeft
Oud 14-05-2002, 19:01
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
alsof de gemiddelde scholier al een auto heeft
ja, dat jij nou nog moet fietsen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:04
Gothic
Gothic is offline
Deze was toch dicht??
Oud 14-05-2002, 19:17
KazzZ
KazzZ is offline
Citaat:
italianboy schreef:

ja, dat jij nou nog moet fietsen
*mept*
*snikje* had allemaal tegenwind vandaag ugh bah!
Oud 14-05-2002, 20:11
slisje
slisje is offline

De Nissan Sunny Micra...
verdorrie...
Oud 14-05-2002, 20:15
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:18
*mandarijn*
*mandarijn* is offline

crysler PT cruiser
Oud 14-05-2002, 21:30
Verwijderd
alleen dan in een kewl kleurtje.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:35
Gothic
Gothic is offline

*Probeert foto op forum te zetten*

In deze auto wil ik weg rijden als ik getrouwd ben
Oud 14-05-2002, 21:59
Monica
Monica is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
oeaahh die auto vind ik zo mooi
Oud 14-05-2002, 22:05
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
zal vandeweek ff fototjus maken van mijn eigen auto..

ziet er ongeveer zo uit.. zelfde spioler ect. ect. (heb hem praktisch weer origineel moeten maken omdat een stel gekken aan mijn auto hebben gezeten) ow btw... italianboy je hebt een bak met klasse..zeker mooi,zet er alleen degelijke velgjes onder..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:13
miro
miro is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:

[
Mooie auto man.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:

http://www.endoria.net/upload/index.php/2558327716

ziet er ongeveer zo uit.. zelfde spioler ect. ect. (heb hem praktisch weer origineel moeten maken omdat een stel gekken aan mijn auto hebben gezeten) ow btw... italianboy je hebt een bak met klasse..zeker mooi,zet er alleen degelijke velgjes onder..
No kidding?? Men, als dat jou auto is, dan ben ik nu jaloers in het kwadraat!! ZOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:36
Unexplained
Unexplained is offline
italianboy en Razor - Blade,

Ik vraag mij toch af hoe jullie zo'n auto kunnen betalen op jullie 19e. Aangezien jullie beide volgens jullie profiel student zijn.

Ik werk zelf fulltime in de ICT-branche, en kan een bescheiden autootje uit 1994 betalen.

Misschien is het toch de auto van papa en/of mama?
Oud 14-05-2002, 22:42
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Ik vraag mij toch af hoe jullie zo'n auto kunnen betalen op jullie 19e. Aangezien jullie beide volgens jullie profiel student zijn.

Ik werk zelf fulltime in de ICT-branche, en kan een bescheiden autootje uit 1994 betalen.

Mja cadeautjes vallen onder persoonlijk eigendom... lijkt me...
en met sparen kom je ook heel ver...
Daarnaast kan je er nog wel een paar aanwijzen in de topic...
14 en een eigen auto... :/
Oud 14-05-2002, 22:49
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

nee,

aandelenklapper (op tijd verkocht, voor de luchtbel) en spaargeld

ik werk nu ook, gestopt met mn studie, ga in september nieuwe studie beginnen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 22:57
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
vanaf je 14e iedere dag krantewijkie,pizza's rondbrengen op een brommer, in de vakantie's keihard werken (meerdere banen en in het weekend werken)..ook heb ik nooit een cent van mijn studiefinanciering aangeraakt... vind het behoorlijk pathetic dat mensen gelijk gaan gooien met "pappie en mammie"..

het is maar waar je voor kiest.. als je goed met geld weet om te gaan ,kom je erg ver.. zelfs op 19 jarige leeftijd..

anywayz miro en henri thanx voor het compliment,ben er ook zeer blij mee..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 23:58
Egyptian
Egyptian is offline
Damn razorblade, wat een ontzettend gave bak!! 'k heb zelf ook niet te klagen maar die van jou is echt mooi!

di's mijn auto, Bmw M5, en néé, hij's niet van pappie of mamie maar van míj. (oke, wel gekregen van pappie, maar ik ben de enige die er in rijdt).
Zelf rijdt ie 'n Mercedes Cl 600, waar ie mij niet in wil hebben, om me koest te houden heeft ie me deze gekocht.
Rijdt heerlijk trouwens.

Hmm, volgens mij lijk 'k nu best een patser of kakker of hoe ze dat ook noemen, maar 'k moet inderdaad toegeven dat 'k het niet bepaald slecht heb thuis.

(foto is trouwens gewoon voor m'n eigen huis genomen, dus mensjes die 't niet geloven kan 'k nog minstens 20 foto's showen)
Oud 15-05-2002, 00:59
maar
maar is offline
Citaat:
italianboy schreef:
]http://www.endoria.net/upload/index.php/2189639462
jaa, daar zit ik op te azen. m'n ouders zijn helaas nog niet genoeg veramerikaanst
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 07:20
miro
miro is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

Hmm, volgens mij lijk 'k nu best een patser of kakker of hoe ze dat ook noemen, maar 'k moet inderdaad toegeven dat 'k het niet bepaald slecht heb thuis.
Wel als je zoiets gaat zeggen ja

Kvind een BMW trouwens niks met kakker te maken heeft. Ik vind n BMW eerder ordinair.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 08:40
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

di's mijn auto, Bmw M5, en néé, hij's niet van pappie of mamie maar van míj. (oke, wel gekregen van pappie, maar ik ben de enige die er in rijdt).
Zelf rijdt ie 'n Mercedes Cl 600, waar ie mij niet in wil hebben, om me koest te houden heeft ie me deze gekocht.
Rijdt heerlijk trouwens.

HOLY FUCK , zo jong en dan zo'n genotstrelende auto onder je kont.. veel te veel power voor zo'n jong iemand, begin met een wat mindere auto..

Dit is een monster verkleed als normale auto, bizar ding een M5; heb er zelf ook ns in mogen rijden.. Je trekt de stoeptegels onder je kont vandaan..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 08:46
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

hmm ik wou even reageren omdat ik denk dat mijn autootje toch minstens even veel kost als die van hun, gwoon hard werken, en zuinig leven eigenlijk heb ik dat nooit gedaan, ik heb gwoon niet op mijn 18e al een auto gekocht maar pas op mn 20e.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 09:58
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Built to last schreef:
hmm ik wou even reageren omdat ik denk dat mijn autootje toch minstens even veel kost als die van hun, gwoon hard werken, en zuinig leven eigenlijk heb ik dat nooit gedaan, ik heb gwoon niet op mijn 18e al een auto gekocht maar pas op mn 20e.
Maar jij hebt smaak

Citaat:
Paperz schreef:
Daarnaast kan je er nog wel een paar aanwijzen in de topic...
14 en een eigen auto... :/
Ach, die neem ik bij voorbaat al niet serieus.

Citaat:
italianboy schreef:
nee, aandelenklapper (op tijd verkocht, voor de luchtbel) en spaargeld

ik werk nu ook, gestopt met mn studie, ga in september nieuwe studie beginnen..
Hmm, okay, heb je mazzel mee gehad. Maar je woont nog thuis?
Kijk, als je fulltime werkt en thuis woont kun je zoiets makkelijk betalen. Ik heb ook nog veel vaste lasten ivm eigen woning, vandaar dat ik het bij m'n Italiaanse scheurijzertje uit 1994 moet houden.

Citaat:
Razor - Blade schreef:
vanaf je 14e iedere dag krantewijkie,pizza's rondbrengen op een brommer, in de vakantie's keihard werken (meerdere banen en in het weekend werken)..ook heb ik nooit een cent van mijn studiefinanciering aangeraakt...
Maar afgezien van de aanschaf zul je het ding ook moeten rijden. Verzekering, benzine, onderhoud, belastingen, etcetera. Een student van 19 heeft die draagkracht over het algemeen niet.

Citaat:
Egyptian schreef:
Rijdt heerlijk trouwens.

<plaatje>

(foto is trouwens gewoon voor m'n eigen huis genomen, dus mensjes die 't niet geloven kan 'k nog minstens 20 foto's showen)
Zeer leuke wagen!
Maar wat ik niet snap...jij hebt een M5 gekregen...je pa rijdt een CL600...je ouders zijn dus duidelijk best wel 'loaded'. Waarom wonen ze dan in een rijtjeshuis? (ok, het ziet er niet uit als het kleinste rijtjeshuis, maar dan nog)
Oud 15-05-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef:
italianboy je hebt een bak met klasse..zeker mooi,zet er alleen degelijke velgjes onder..
Ik wil niet lullig wezen maar zijn velgjes zijn een stuk degelijker dan de jouwe...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 10:17
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:

Ik wil niet lullig wezen maar zijn velgjes zijn een stuk degelijker dan de jouwe...
Met degelijk bedoeld hij iets anders denk ik Degelijk moet je opvatten als "gave velgjes". Dan zijn die van Razor Blade toch echt mooier dan die van italianboy.

[Hoewel ik moet toegeven dat ik op m'n 19e toch ook echt wel zou willen rondrijden in een auto als italianboy... Maja, dat ff buiten de velgjes om dan ]
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 10:29
Tom
Tom is offline
Egyptian>
Ik geloof weinig van je verhaal.. zeker als je een gewone 5-serie post ipv een M5.. en dan erbij zeggen dat het een M5 is (of een 5-serie met wat M-opties en M-onderstel, wat niet te vergelijken is met een M5 imho).

Een M5 heeft geloof ik een compleet andere bumper, M-spiegels, en volgens mij andere sideskirts, en geen chromen afwerking bij deuren.

Ik vind BMW maar ruk, dus weet er weinig vanaf verder.. wat hierboven staat weet ik ook niet zeker, maar die BMW die hij gepost heeft ziet er meer uit als een gewone 5-serie met dikke velgen.

Geef mij maar een Benz.. die zal ik in m'n leven 100% for sure nog één kopen.
Oud 15-05-2002, 10:45
italianboy
italianboy is offline

t zijn wel de nieuwe m5's geloof ik
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
henri schreef:

Met degelijk bedoeld hij iets anders denk ik Degelijk moet je opvatten als "gave velgjes". Dan zijn die van Razor Blade toch echt mooier dan die van italianboy.

Pfff, dit is waarschijnlijk een smaakkwestie maar met zulke velgen als Scheer Mes zou ik niet gezien willen worden, ik vin die dingen spuuglelijk....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 10:55
Tom
Tom is offline
Citaat:
italianboy schreef:
[plaatjes]

t zijn wel de nieuwe m5's geloof ik
ja dat is een echte M5.. maar die heeft toch een COMPLEET andere bumper.. en geen chroom, en andere spiegels. Die 5 die dinges postte ziet eruit als een gewone 520i executive met dikke velgen.
Oud 15-05-2002, 11:01
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
eXo schreef:

Pfff, dit is waarschijnlijk een smaakkwestie maar met zulke velgen als Scheer Mes zou ik niet gezien willen worden, ik vin die dingen spuuglelijk....
jongens rustig, ik heb wieldoppen

geen geld nog om mooie velgen te kopen en als ik ze koop, geen mes-dingen zoals exo zegt; degelijke klasse velgen die bij de auto passen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:11
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Built to last schreef:
post hier een foto van je auto (neej niet je favoriete auto maar je eigen auto)
[IMG]*mooi*[/IMG]

mijn nieuwste scheurijzer [oldskool]
ik was er vergeten op te reageren..

*jaloers*, zegt wel genoeg toch
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:17
slisje
slisje is offline
Citaat:
Tom' schreef:

Geef mij maar een Benz.. die zal ik in m'n leven 100% for sure nog één kopen.
ohhh ik Geil op de 300 Sl Gullwing van 1958...
me pa kan er eentje kopen maar die moet compleet gefixed worden... en dat kost ook een onwijze berg centen...
Oud 15-05-2002, 11:26
Optima
Optima is offline

mijn pa en stiefma en mama hebben is gespectivelijk die volgorde een: mercedes E ( nieuwe) CDI elegance, een mercedes C ( nieuwe...eehm 320? nog een C combi ( oudere) mitsubishi sjiep ( HEEEL OUDE) en mama heeft fiat punto...

....en ik....... heb een autofobie...
Oud 15-05-2002, 11:47
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
Tom' schreef:
ja dat is een echte M5.. maar die heeft toch een COMPLEET andere bumper.. en geen chroom, en andere spiegels. Die 5 die dinges postte ziet eruit als een gewone 520i executive met dikke velgen.
Nou heb ik niet zoveel verstand van auto's, maar met een 5 serie met een M-sport pakket is toch een M5, of niet ?

ff papieren erbij pakken, Type = BMW 540i, met als optie het M-sportpakket, zoals 't ook in de folder staat. is het geen M5 dan ?
'k heb deze ook nog niet zolang, dus echt veel verstand heb 'k er niet van. 'k had hiervoor een 3 serie cabrio. deze's is nog maar paar weken oud. Maar 'k heb 'm tot nu toe altijd M5 genoemd, leek mij logisch, 5 + M pakket = M5, maar ja, als de kenners zeggen van niet, zal 't wel niet zo zijn dan. maar 't boeit me verder ook nix, hij rijdt heerlijk.
Wel raar trouwens dat sommige hier zeggen "mooie M5' en andere "het is geen M5".

[QUOTE]Unexplained schreef:

Zeer leuke wagen!
Maar wat ik niet snap...jij hebt een M5 gekregen...je pa rijdt een CL600...je ouders zijn dus duidelijk best wel 'loaded'. Waarom wonen ze dan in een rijtjeshuis? (ok, het ziet er niet uit als het kleinste rijtjeshuis, maar dan nog)

uhm, rijtjeshuis ? 'k wil niet opscheppen of zo, maar ons huis zit nergens aan vast, is gewoon een vrijstaand huis, helemaal links, naast die 2 witte deuren zit een garage, en dan houdt 't links op.
En rechts (kan je net niet zien) loopt 't een beetje naar voren en is de Sérrè (of hoe je dat ook schrijft).
't ziet misschien een beetje raar omdat ze op de foto nog niet klaar waren met schilderen, 't rechtse kozijn moest nog opnieuw gewit worden toen.
Oud 15-05-2002, 11:53
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
eXo schreef:

mag ik niet lullig wezen.. ik heb velgen,, hij heeft wieldoppen(oke oke er zit een velg achter maar dat wil je al helemaal niet zien)... leer eerst eens wat over auto's voordat je in een discussie mengt..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:21
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Maar jij hebt smaak

dus mensen met smaak hebben het zelf betaald? ... btw egyptian mooie auto (heeft geloof ik achterwiel aandrijving toch??) een gozer die ik ken heeft er ook 1 en die dingen trekken inderdaad de stoeptegels uit de grond... Ik moet het maar doen met een 1.4.. ..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:51
Tom
Tom is offline
Citaat:
slisje schreef:

ohhh ik Geil op de 300 Sl Gullwing van 1958...
me pa kan er eentje kopen maar die moet compleet gefixed worden... en dat kost ook een onwijze berg centen...
Die wagens zijn echt super gewoon... als ik ga trouwen ooit wil ik dat zeker als trouwauto. Maar zoéén kopen? dan ben je echt veel geld kwijt (zijn er maar 1400 van gemaakt).

Een 190EVO2 zou ik ook wel willen btw.. erg stoer.

Citaat:
Optima schreef:
mijn pa en stiefma en mama hebben is gespectivelijk die volgorde een: mercedes E ( nieuwe) CDI elegance, een mercedes C ( nieuwe...eehm 320? nog een C combi ( oudere) mitsubishi sjiep ( HEEEL OUDE) en mama heeft fiat punto...
2 mercedessen voor de deur........ beters

Citaat:
Egyptian schreef:
Nou heb ik niet zoveel verstand van auto's, maar met een 5 serie met een M-sport pakket is toch een M5, of niet ?
Nope.. binnen BMW is een afdeling ('M') die sportieve uitvoeringen maakt, zowel motorisch als optisch. Maar bij BMW kun je die M-spullen (spiegels, bumpers, onderstel, velgen) ook los als optie nemen.

Maar dat maakt het dus nog geen 'echte' BMW M... die koop je vooral vanwege de power onder de motorkap (en alle leuke andere M-spulletjes die er dan gelijk al opzitten)... terwijl er bij jou nog een gewone BMW-motor inligt.

Post trouwens es foto's van die CL600.. heb ik weer wat om op te geilen
Oud 15-05-2002, 13:46
slisje
slisje is offline

SL 55 AMG

Ik heb eg de mooiste foto's van mercedes (persmap van de IAA Frankfurt van 1999 en 2000 en 2001)
Oud 15-05-2002, 16:27
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
italianboy schreef:

ik was er vergeten op te reageren..

*jaloers*, zegt wel genoeg toch
ach het is 1 van de die we thuis hebben, het is niet echt mijn keuze geweest maar ik werd financieel gesteund door mn vader(hij gebruik m alleen wel als rijden onderdelen depot....)

deze staan er ook nog:
(geocities doet t dus niet..dan maar links...)

broers auto 1 broers 2e auto ouders 1e ouders 2e
ja ze zijn volvo verslaafden
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:30
miro
miro is offline
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:34
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
miro schreef: