Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom? Euh, omdat ze... tering, me niet afzeiken of negeren ofzo? Wanneer ben je aardig, als je aandacht aan iemand besteed en vriendelijk bent, toch? Wie is er aardig? Euh, vriendinnen, klasgenoten, onbekenden, wie niet? (de asociale uitzonderingen daargelaten) Waarom? Omdat ze gewoon lieve mensen zijn, of geen zin hebben in vechten met mij, of iets van me willen lenen of mij gewoon aardig vinden... Het heeft wel nut om aardig te zijn, krijg je dingen gedaan mee enzo ![]() Maar ik heb eigenlijk liever iemand die niet zo aardig is maar wel intelligent, interessant, uitdagend en met wie je kunt lachen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en je was er niet, dus was ik overgelaten aan mijn improvisatievermogen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
EN JA DAT IS MOEILIJK VOOR MIJ OM TE ZEGGEN JA ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wie? Nou mijn vrienden en vriendinnen van school en m'n forum-vriendjes enzo! ![]() ![]() ![]() ![]() Huh? Vaag dit! |
![]() |
|
Omdat hij/zij mij kan/wil accepteren om wie en wat ik ben.
Omdat we over zo'n beetje alles kunnen praten. Omdat we altijd een gespreksonderwerp hebben. Omdat we weten wat we aanelkaar hebben. Omdat graag met die gene praat. Omdat hij/zij toch wel heel speciaal voor mij is (geweest)
||
Citaat:
2. Mijn vrienden, mede-studenten, familie, collega's etc etc 3. Bij sommigen doen ze het 'omdat het hoort' (familie), maar de meesten omdat ze goed met me kunnen opschieten en omdat ze mij ook aardig vinden denk ik. 4. Ik probeer zoveel mogelijk terug te geven wat ik gekregen heb. Dus als zij mij aardig vinden en me helpen met dingen, help ik hun ook etc (maar niet de andere kant op; ik verlang niet van ze dat ze mij moeten helpen als ik hen geholpen heb). Wel een beetje vage vragen, aangezien sommigen 'aardig' anders zien dan anderen...
|
ook hier erg veel mensen die niet begrijpen dat mensen nooit iets zonder reden doen...
zo zijn bv mensen extra aardig tegen degene die geen alcohol drinkt als ze uitgaan... maar zouden ze nog zo aardig zijn als diegene wel meedronk? want dan zou die overbodig zijn... ![]()
||
Citaat:
1 mijn vrienden 2 omdat ze zich aangetrokken tot mij voelen, en ik tot hun. Door dezelfde hobby's interesses en vrienden. 3 Mnee, denk niet dat ze iets van me willen. ![]() 4 Uhmmm, mjah. Als iemand aardig tegen me is, zal ik de volgende keer wel wat terug doen. Maar dat verwacht ik niet andersom: ik verlang niet van ze dat ze mij MOETEN helpen omdat ik hen ook geholpen heb....hetzelfde als soulflame dus.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Vind jij weleens mensen aardig?
-Soms ja Wie is er aardig tegen je? -Mijn vriend, vriendinnen en hun/mijn familie. Verder ook bekenden. En waarom? -Eh...Omdat ze me wel aardig vinden?? Willen ze iets van je? -Ja, vast. ![]() Nee, voor zover ik weet niet nee. Word je dan gebruikt? -Is wel eens gebeurd ja Heeft het nut als iemand aardig tegen je doet, of blijf je alles objectief bekijken? -Bij sommige mensen heb ik zoiets van: 'Waarom doe jij in vredesnaam aardig tegen me? Ga ergens anders huichelen!' Maar er zijn ook mensen bij wie ik me goed voel, en als zij aardig tegen me zijn, is dat positief. |
![]() |
||
Citaat:
2. Vrienden, zusje, mensen die 'medelijden' hebben, sociaal willen doen ![]() 3. Ghehe, omdat we vrienden zijn, omdat ik het met ze kan vinden ![]() Met de medelijdenmensen, die willen laten zien hoe sociaal ze zijn, hoe goed ze zijn ![]() 4. Of ze iets willen? K hoop dat ze vriendschap willen ![]() Neuh, denk dat het normaal is, als je vrienden bent ga je mensen niet uitlopen schelden oid ![]() 5. Hm, ja, nut, het zorgt dat ik me weer goed voel, n btje geliefd misn.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |