Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
richard witsche (of hoe schrijf je dat?)
danny blind (heb (eh had) een tshirt waar ze allebei hun hand tekeningen op aan hadden... ben het nu kwijt gloof ik, boeie) en de winnaar van de eerste big diet... gerrit ofzo heet ie. heb in de zomer een week op een kamp gezeten waarvan hij mede eigenaar is sinterklaas handje gegeven toen ie nog bestond ![]() marinka bil (jeugd zwemkampioen van nederland en nog een paar nationale dingen)(klasgenootje ![]() de burgemeester Van Putten van Putten ![]() |
![]() |
|
Ik ben als klein kindje een keer nico van eigen huis en tuin tegengekomen.. Maar ik ben even hard weer door gerend
![]() Verder alleen maar sinterklaas ![]() (kheb wel een drumstokje van Cesar Zuiderwijk van een van de leden van Percossa gehad.. telt dat ![]()
|
Ruud Gullit
Robert uit Gtst Bruni Heineke (vroeger helen helmink in gtst) René Froger Johan Cruiff Marco van Basten Harry Mens Vj Renee Jeroen Post Birgit Schuurman Harm Edens Reinout Oerlemans Gordon en z'n (ex)vriendje Ans Markus (schilderes) Richard Kraijeck Daphne Deckers Koninlijke familie enz |
![]() |
|
![]() |
tja..uhmmzz....
heel di-rect heel green lizzard trucks relax ![]() jeroen vd boom gaston stennis tim immers heeel veeel van gtst bart de graaf koos (van oude bigbrother) hakim die gast die lingo presenteerde en alle nederlandse snowboarders die bekent zijn denk nog wel wat, maarja weet neit meer zo goed |
![]() |
|
![]() |
-de jongens van direct met hun mooie auto toen ze even een sanitaire stop maken, een van die gasten kan trouwens echt niet normaal lopen.
-marco borsato -de man die robert armati speelde in unit 13 kan even niet meer op zijn naam komen, ik heb de hele vakantie naast zijn caravan gestaan op de camping -een lid van the sunclub maar die kent waarschijnlijk niemand meer en nog vast nog wel meer maar daar kan ik nu even niet opkomen
|
Hans Kraaij jr.
Peter Faber Raoul Heertje Michael Boogerdttdtdtdtd Frank Rijkaard Tim Vanhamel (zanger Millionaire, is een Vlaming, maar goed, ik herkende 'm niet eens) Yay.
|
O god, ik vergeet er ook nog een paar. Toen ik nog bij Albert Heijn werkte in een ver en grijs verleden, had ik die trut van een Sabine uit Big Brother aan de kassa. Wat een draak van een mens zeg
![]() |
![]() |
|
Jochem van Gelder (ik deed mee aan een spel)
Paul de Leeuw (in Amsterdam, hij liep in de Kalverstraat en ik ook) Toon Hermans (ik was bij hem op bezoek in zijn gróte (!) huis) Anne en Annelies van Krezip (in Tilburg) Bassie en Adriaan ![]() Herman Finkers (theatershow, telt dat ook mee?) Herman van Veen Team 1 en 2 van FC Utrecht (geen idee hoe die gasten heten, maar ze waren aan het trainen op het veld waar wij gym hadden) Hans van Breukelen (die leerde mij voetballen, maar ik (kneusje) kon het niet en besloot me toen maar op zijn zoons te richten ![]() Katja Schuurman Babette van Veen Guusje Nederhorst (ofwel: Linda, Roos en Jessica! ![]() Jet van der Meij (Laura in GTST) Lieke van Lexmond (zij was ook pannenkoeken aan het eten) Guus Meeuwis (hij was ook pannenkoeken aan het eten) Maxima Wilem-Alexander (bedankt voor de knipoog ![]() Maurits en Marilène Tooske Mental Theo (yes! ![]() Ruud de Wild Jeroen Nieuwenhuijzen Seth Kamphuis Direct! Romeo (eikels) ehm... die ene Michiel nogwat die ook in Costa speelt en niet te vergeten: Prins Claus (lieve man ![]() *best veel* ![]()
|
'Linda, Roos en Jessica' ( Babette, Guusje en Katja)
Gaston Hans vd Togt Sabine BB Bart BB Heel Krezip Def Rhymz Anouk Brainpower Bassie en Adriaan Samson en Gert (Belgen ![]() Guus Meeuwis Hele Tour de France inclusief de Nederlanders dus paar jaar terug
|
Verwijderd
|
Mensen uit de tweede kamer enz. - op het Binnenhof in Den Haag (duh).
Ik weet niet hoe die heet, van één of andere loterij (waar je die reis naar de maan kon winnen) - ook op het Binnenhof, hij ging ons interviewen (wie we mee zouden nemen naar de maan). -Sinterklaas (of is dat een BSer?) - op veel verschillende plaatsen -Zwarte Piet (ook een BSer?) - bij sinterklaas, maar ook op andere plaatsen -'t eerste van Feyenoord van een paar jaar terug - tijdens een training Verder zou ik het niet weten. Ja, in het theater, stadion enz. zat, maar die tel ik niet mee. Ow, en de broer van Joost Zwagerman. ![]() |
![]() |
|
-Di-rect in de Mac
-Robert ten Brink had een ongeluk met zijn lovebus en ging zwaaien naar de mensen in de file -Marlayne ( van het songfestival) die woont in baarn, komt wel es in de c1000 -zo'n gast van boyband, kan niet meer op zijn naam komen, ex van tanja jess. woont ook hier. komt ook wel es in de c1000. nu weet ik het weer, hij heet charly ![]() -Wendy van dijk -herman van veen -marlous fluitsma (exvrouw van herman) -joop van den ende -Mary-lou steenis (vrienden voor het leven) -Jacques D'ancona (kent u hem nog ![]() -tonny van eijk (kent u hem nog ![]() -sybrand niessen (van over de rooie) -annette barlo 2x Bla geen zin meer ![]() |
![]() |
|
Willem Alexander (op vliegveld)
Dé Melkunie-man (ook op vliegtuig, zelfde dag als Alexander ![]() Paul de Leeuw (in de AH in Rotterdam) Bassie en Adriaan (ergens in een zaaltje) Raoul Heertje, Jan-Jaap van der Wal en Harm Edens (uitzending DWHN) Heinze Bakker (gast DWHN) Bram Peper (2e gast DWHN) Jochem van Gelder (bij Quatro)
|
Verwijderd
|
-Hans Ouwekerk (onze burgemeester)
-Hans van Wilgenburg die zijn poedel uitliet op de keizersgracht ![]() -Carlo Boshard -Danny Rook -Anita Witzier -Andre van Duin -Ludo ofzo uit GTST schijn ik te zien te hebben en ik riep keihard "Wat! Ludo, wie is dat dan?" ![]() -Bousrha van k-otic -Anne van k-otic -Cindy Pielstrong (ze shopt gewoon bij de h&m ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Bridget Maasland
Henny Huisman Daantje uit gtst, en nog veel uit ONM, goudkust en GTST, maar dat kijk ik nooit, dus weet ik de namen niet.. Marjolein Keuning De leden van krezip die regelmatig bij mijn werk komen shoppen
|
Verwijderd
|
Gert-Jan Droge (liep hier laatst door de stad)
Piet Paulusma (op vakantie bij Den Helder in de buurt) Jodie Bernal (zelf herkend ![]() ![]() Herman Brood (bij een concert een aantal jaren geleden hier in de stad (carnaval heeft soms voordelen)) Bassie en Adriaan (toch ![]() Die vent van Def Rhymz (naam kwijt) En mezelf natuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ehh.. echt heel erg weinig. Alleen Willy Batenburg, maar die is nu dood en was toch al niet zo bekend. Verder nog één of andere gast van de PvdA, jaren geleden, maar ik kan nu niet op z'n naam komen...
Ludo en Janine uit GTST schijnen hier in de stad te wonen, maar die heb ik nou nog nooit gezien... En ohja... Emile Ratelband, die stond op Koninginnedag frikadellen te maken in z'n patatzaak... hij had ook gelijk speciaal voor die dag de prijzen verhoogd en de porties kleiner gemaakt, maar dat terzijde. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|