Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Goed, dan zal ik antwoord proberen te geven op je vraag.
Je zegt dat je van haar houdt... nou is dat niet genoeg dan? Daaruit blijkt dat je dr uiterlijk dus al hebt geaccepteerd, want als je dat echt zo belangrijk vond, zou je ook niet van dr houden. Probleem is alleen dat je je laat beinvloeden door je "vrienden" en dat moet je niet doen. Ik zou zo'n mensen trouwens niet eens mijn vrienden noemen, als ze je uitlachen. Ze horen blij voor je te zijn!
|
Je bent denk ik nog een beetje jong (als je naam nl. klopt) 13.
Ik kan nu wel gaan zeggen dat je je niets van je vrienden aan moet trekken, want het is hun zaak niet wie jij leuk vindt, maar je bent pas 13 dus je vrienden denken ook als een jongen van 13.. Dus ja... je moet zelf weten..of je kiest voor het meisje of voor je vriendjes..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: ik hoop dat dit berich niet al te serieus wordt opgevat, want zo is het niet bedoelt. Eigenlijk lig ik hier helemaal in een deuk achter mn computer, en zit me te bedenken wat voor niet-serieus topic dit eigenlijk wel niet is. Alsa het toch serieus is, heeej 13, mijn excuses daarvoor.. Maar ga dan naar liefde&relatie |
![]() |
||
Citaat:
misschien kunnen jullie beiden pas 'buitenkomen' als het al erg donker is? 13 I presume? hm, op die 'leeftijd' gaat men toch alleen maar af op het uiterlijk. (ok ja, er zijn altijd uitzonderingen) |
![]() |
|
Vorm haar een beetje, je mag nu!
Nee, maar hallo. Smaak is smaak en daarover valt niet te twisten. Ik weet zeker dat mijn toekomstige vriendin (hoe krijg ik het voor mekaar er elk topic over te beginnen) bij bijna niemand die ik ken in de smaak zal vallen qua uiterlijk. F*ck them!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|