Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2) met de bank zijn vast afspraken te maken dat dit maandelijks gestort wordt
|
nou....ik weet nog wel een mooie jas
![]() ![]() Ik zou denk eens gaan kijken naar een huis in de binnenstad Groningen...is wel erg relaxed met een studie daar.. En wat er dan nog overblijft....op de bank zetten...rentenieren ![]()
|
![]() |
Wij hebben nooit oudejaarsloten
![]() ![]() -ga ik een aantal hele grote reizen maken -veel nieuwe kleren kopen ![]() -geld voor later bewaren -familie en vrienden ook wat geven -geld aan het wnf, greenpeace, unicef of iets dergelijks geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een heel lief vakantiehuisje in Bluche (vlakbij Crans/Montana) kopen en daar dan elk jaar met kerst naar toe gaan...skieen, etc.
Vakantiehuisje in Italie kopen Een eigen huisje op een onwijs leuke plaats kopen (maar k weet ff niet waar).. Een Pekinees kopen Heel veel onwijs gave kleren kopen die ik anders nooit zou kunnen betalen. Een opleiding tot professioneel visagiste doen zodat ik mezelf eens een keertje normaal kan opmaken ![]() Een reis naar Egypte maken Owja geld doneren aan verzorgingshuizen zodat die bejaarden eindelijk eens een keertje normaal verzorgd worden ![]() nah meer weet ik voor nu ff niet... De rest bewaar ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
8 miljoen zetten we ergens weg met leuke rente
![]() verder gewoon nix speciaals, maar als ik iets tegen kom niet op een paar euro kijken maar gewoon doen, en eens lekker op vakantie met wat vriendenen daarna zelf nog lang op vakantie met m'n vriendin, en dan het normale leventje weer oppakken
|
hmm.. dan geef ik mijn vriend een electrische gitaar voor zijn verjaardag.
en ik koop een huis, hier in het centrum of een mooi grachtenpand in amsterdam. dan ga Ik ga van de zomer 8 weken lang op vakantie naar veel mooie landen uhmm.. mn ouders krijgen ook wat uiteraard, een nieuwe huis ofzo.. verder weet ik het nog niet.. dan ga ik denk ik vrijwillig werken voor een goed doel waar ik een deel van mijn geld voor kan gebruiken, en verder van mijn rente leven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
mijn ' oudejaarslot' is de breitling die mijn vader onder in de kast had liggen en hij het bestaan niet vanaf weet.
en..het sociale is dat ik 'm van troep afhelp die hij toch niet gebruikt ![]()
||
Citaat:
![]() Daar ga ik ook altijd met vakantie @ Crans en Montana... volgende week weer...
|
![]() |
ik zou een shitload aan cds kopen ik zou veel digitale hebbdingetjes kopen.
ik zou een gitaatr kopen en priveles nemen. ik zou verhuizen ik zou mn vader een sportwagen schenken ik zou al mn vrienden/vriendinnen blij maken ![]() ik zou veel leuke shirts en broeken kopen ik zou een limo kopen zodat die me naar allen leuke concerten/festivals kon rijden. ik zou een goede doelen geven de rest ( als die er nog is ![]() |
![]() |
|
![]() |
2 miljoen naar mijn ouders..
miljoen naar mijn broer.. miljoentje naar me zus.. miljoen naar een goed doel.. Dan heb ik nog 5 miljoen over, dan ga ik een keer gezellig op vakantie, lekker huisje kopen, en 1 miljoen beleggen.. en op de bank zetten.. Heerlijk rentenieren ![]()
|
![]() |
begin ik mijn eigen land en de lijst kajim..
u kunt zich nog inschrijven op www.kajim.com
|
(ro)
Eerst een leuk feestje geven natuurlijk en flink gaan winkelen, maar dat is niet zo duur. Daarna vastzetten in een belegingsfonds ofzo (heb daar geen verstand van maar dat zoek ik wel uit ![]() Oh ja m'n moeder krijgt een autootje en ikzelf natuurlijk ook als ik 18 ben. Geen overdreven ferrari ofzo hoor, gewoon een leuk klein autootje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om te beginnen geef ik 10 à 20 procent aan goede doelen
Dan los ik mijn schulden af Dan koop ik een appartement voor mezelf Dan koop ik een leuk, bescheiden autootje Ik schaf een complete nieuwe garderobe aan Koop cadeautjes voor vrienden en familie De rest zet ik voorlopig op de bank, maar dat zal snel opgaan Heerlijk!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kzou een groot huis in stad kopen, een meesterhuis met een grote tuin, waar de daklozen gratis mogen wonen en eten, in ruil voor het onderhoud hiervan.
Kzou zelf een boerderijtje kopen. Een kunstverzameling starten, en een hondenasiel oprichten. Verder lekker decadent leven, reizen, uitgaan, m'n vrouwtje verwennen, enz. De rest investeer ik... huizen kopen, caritatief bezig zijn, weet ik veel, ik wil niets of zo weinig mogelijk op mn bankrekening, ik haat sparen, een bankrekening is levens in blik. Geld moet bewegen. En oh ja, voor mijn ouders nog een huis in Frankrijk kopen, en hun verhuizing betalen. Onder de mom ze te helpen be ik zo ook lekker van hen af ![]()
|
![]() |
Ik zou best wel een gedeelte af staan aan goede doelen (zeker als ik echt een groot bedrag win!!!
![]() Maar ik zou er ook een hoop leuke dingen van gaan doen. En sparen!!! en voor de heeele familie kerstcadeautjes kopen. Ennuh kleren natuurlijk en parfum en een auto. Hmm ja dr is zo veel... *droomt verder* |
![]() |
|
Verwijderd
|
grootste deel op de bank zetten. Een deel van het geld aan goede doelen geven. En verder heb ik eigenlijk alles al wat ik wil hebben
![]() ![]() En ik ben 't eens met RoSaLiNi : "Niet gezond als een 16-jarige zoveel geld krijgt, is heel fijn voor wanneer ik rond de 25 ben en op mezelf ga." Ik denk eigenlijk dat ik liever wat minder geld zou winnen ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Welke loterij kies jij? Scholier | 12 | 31-12-2010 19:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde, PO loterijen Klijn | 7 | 27-03-2007 20:46 | |
Werk, Geld & Recht |