Advertentie | |
|
![]() |
|
over professionaliteit hoef je je bij de NS niet druk te maken, dus wees dan blij voor die mensen dat ze lol hebben, ook al werken ze bij de NS
![]()
|
da's net cool joh
![]() in België ook: "Voor de studenten onder jullie: Hou 't deze week 'n beetje kalm daar in Leuven, de examens zijn kortbij" oid ![]()
||
Citaat:
![]()
|
vervelend om 7:30 smorgens
conducteurs die vrolijk alle stations van Nijmegen tot den Helder opnoemen en dan nog eens zeggen: ik herhaal... arnhem.. ede... ![]() en dan 5 minuten later de railcatering die zn hele assortiment opnoemt en dan op het laatst zegt: maar ik kom waarschijnlijk niet bij u langs want het is te druk
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo'n man die met een ding wat moet doorgaan voor een acordion binnenkomt en herrie gaat maken voor geld, DAAR heb ik een hekel aan. Dan test is altijd even hoe hard mijn Jukebox kan...en die overstemt dat ding behoorlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kan daar altijd wel om lachen die conducteurs die een beetje vrolijk zijn...beter dan van die figuren die je aankijken alsof je hun familie hebt vermoord of zo...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
25 Oktober 1999, Den Haag - Amsterdam, bij vertrek, in een overvolle trein: "Om redenen die de machinist en conducteur ook niet weten, mist er vandaag een treinstel. Het is daarom nog drukker als normaal. Er vindt vandaag dan ook geen gebruikelijke plaatscontrole plaats. De conducteur zal zodadelijk zijn tang afgeven aan een reiziger, en het is dan de bedoeling dat die wordt doorgegeven tot hij de laatste reiziger bereikt. Bedankt." het traject Rotterdam - Leiden in de stoptrein, riep de machinist om: "Omdat er elk spoor van de conducteur ontbreekt kan ik u zeggen dat u niet gecontroleerd zult worden, ik wil u mede adviseren lekker met z'n allen in de eerste klas te gaan zitten.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
deze is goed
Gehoord in de nieuwe dubbeldekkers met ook in de eerste klas twee zitplaatsen aan beide zijden. Een chique vrouw in de 1e klasse, nadat een aantal passagiers op vriendelijk verzoek van de conducteur in de 2e klasse een plaats gaat zoeken: "Ja conducteur, tegenwoordig in die nieuwe treinstallen is er ook geen verschil meer tussen de 1e en 2e klasse, daar betaal je dan 7000 gulden per jaar voor!". Zegt de conducteur: "Goh mevrouw, dat is toevallig, ik zie tegenwoordig ook helemaal geen verschil meer tussen mensen die 1e en die 2e klasse reizen!"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zo voorzichtig ben ik niet met uitstappen. Ik moet printen om de bus te halen. De trein komt aan als de bus vertrekt. Dan hoop ik altijd maar dat ik het net aan haal, wat meestal wel lukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
...oke, behalve als het extreem rustig is, zoals gisteren en vandaag. Maar dat zal volgende week wel voer zijn ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|