Advertentie | |
|
![]() |
|
3 LotR posters, 5 Harry Potter (zijn de voorkantan van de boeken en die 2 kleine boekjes in 1), 2 met van die peutertjes met een roos, 1 met babytjes, 2 tekeningen die ik zelf heb gemaakt, 1 luchtfoto van a'dam en zo'n droomwereld met een orka.
Ik heb best een ruime kamer ![]()
|
Vlag van Soulfly
poster van: -slipknot - soad - giraf die jong kust (kei lief) - winnie de pooh + knorretje onder de plu - 2 tijgers - kurt cobain - machine head - God made grass, man made booze, who do you trust met een wietblad in het midden jeej
|
Ik heb 2 Lord of the Riings posters en dat was het
![]() Verder wel: een lijst die helemaal vol zit met filmkaarten (van die gratis dingen) een lijst die vol zit met kaarten en foto´s van New York. Een plattegrond van Londen in de 17e eeuw. 2 schilderijen die mijn opa gemaakt heeft. En nog een aantal kaarten/plaatjes/fotos e.d. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb wel nog een paar schilderijtjes aan de muur hangen. Waarom? Die poster omdat ie mooi is.. Die schilderijtjes omdat ze op zich wel ![]() en ik er positieve herinneringen aan heb.
|
Vanneuh... Lord of the Rings ( een stuk of 5) en wat van Elijah Wood en Orlando Bloom... Maar t zijn allemaal hele kleintjes omdat mn kamer zo klein is... Die van Elijah en Orlando worden binnenkort denk ik vervangen...
Ow ja! En een puzzel (zelf gemaakt) met dolfijnen. Heel trots op! ![]()
|
deze
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nog eentje die ik ooit eens uit de Bravo op school heb gehaald, een soort van aarde godin iets , omdat ie mooi was orlando bloom 100% hunk, omdat ik ee nvreemde obsessie met die kerel heb een eenhoorn, omdat ie op de zwarte markt maar een gulden kostte een chad michael murray, omdat ie lekker is ![]() de sugababes *lol* geen id waarom ![]() een Tom Welling zie cmm en een harry potter natuurlijk ![]() ![]() huu. . best wel veel... ![]()
|
Euhm veel te veel: 3 Cure-posters, een Endraum-poster, Body To Body L'electro extraordinaire-poster, veel platenhoezen aan de muur (van oude platen van m'n pa: van Visage, Gainsbourg, Bowie, Gary Numan enz, dus met andere woorden van venten met veel schmink), en voor de rest m'n muren, kasten, schouw, vol met prenten (bv. van siouxsie, bettie page enzovoort) en tekeningen...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vlag van deftones, bad religion en bob marley en een poster van mike tyson ( karikatuur) en soulfly
|
euhm..
*rood/witte poster met chinese tekens met hun vertaling (ik had hem gekocht voor me henna-creaties..) *fantasie-poster met de zee en een dolfijn (mooi) *poster van "Don't say a word" (omdat me moeder hem gewonnen had en ik het wel een aardig poster vond) *een ingelijstte poster met daarop 3 indianen (oude man, volwassene en baby) (gewoon omdat hij echt gruwelijk mooi is ![]() En een A4-postertje van Loesje--> Dat bordje zachte berm is een waarschuwing geen uitnodiging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder hangt er bij mij nog een poster van de northern lights, die's wel mooi ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |