Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb twee dromen onthouden, van mijn hele leven, en die zal ik altijd blijven onthouden .
Eentje waarin een heks voor mijn raam zat, en toen ik wakker werd was ik bang en toen ging ik naar mijn ouders kamer en toen bleek daar familie te slapen ( we hadden een familiefeest) dat was ik even vergeten . dus die werden gezellig wakker ![]() En een keer dat er krabben de trap op liepen ( ook lekker logisch ) , die mij gingen aanvallen ![]() Andere boeiende dromen onthoud ik wel . Maar niet voor lang . Soms baal ik ook als ik ze vergeten ben ![]() |
![]() |
|
Meestal onthoud ik ze niet bewust, maar schieten ze me op een bepaald ogenblik ineens weer te binnen... dan weet ik bijv. midden op de dag ineens weer precies wat ik die nacht heb gedroomd.
![]() Ik kan me er nog wel een paar herinneren van toen ik een jaar of drie was. Ik had toen een heel groot Snoopy-knuffelbeest op m'n kamer, en toen droomde ik een keer dat dat beest me aanviel. Ben gelijk naar m'n ouders' slaapkamer gerend ![]() Ook hadden we één of andere lugubere rieten aap (met zo'n gemene uitdrukking op z'n gezicht! ![]()
|
Ik weet vaak nog mijn droom soms zelf 2 of 3 in uitzonderlijke gevallen. Ik ben dol op dromen. Zel;fs als ze eng zijn! Juist dan... of over sex
![]() Kon je maar sturen wat je droomde... zou wel relaxed zijn!
|
![]() |
Ik droomde afgelopen week dat m'n moeder zwanger was en dat ik bij de bevalling was
![]() ![]() ![]() Verder droom ik vaak alleen maar leuke dingen ![]()
|
Mijn laatste droom die mij sterk is bijgebleven is dat ik een ex-klasgenoot met een slaghout in elkaar aan het slaan was en dat de halve klas ernaast stond....toen stortte ik in elkaar en werd ik huilend wakker
![]()
|
ik droom veel, als ik wakker word weet ik ze meestal nog wel, maar alleen hele realistische, hele mooie of hele vreemde dromen blijven me bij.
ik kan me nu zo 1,2,3 niet een droom herinneren die ik hier neer kan zetten, maybe ooit nog een x
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik droom bijna nooit, maar als ik droom kan ik de morgen erna nog wel een beetje onthouden van wat erin gebeurde. Kan dus niet alles onthouden. En op langere termijn kan ik me nix ervan herinneren.
|
Ik onthoud bijna altijd wel mijn dromen, al moet ik bekennen dat ik geen flauw idee heb van wat ik vannacht droomde...
Maar gisternacht droomde ik dat mijn hele msnlijst was uitgebreid met allemaal vage personen en dat ik dat allemaal weer op orde moest brengen (is niet computerverslaafd of zo ![]()
||
Citaat:
![]() Een nachtmerrie is voor mij een droom waarin ik zwetend en met kramp uit wakker word...
|
ik droom de meest vage dingen, vannacht droomde ik dat er op het weerbericht kwam dat het vanaf zaterdag rotsblokken ter grootte van voetballen zou gaan regenen, en toen ik dat tegen mijn moeder zei (in mijn droom dus) zei ze: 'dan zou ik maandag maar je lesrooster op je broek spelden als ik jou was'
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is ook zo bij mij ja, ik droom echt de meest vreemde dingen. In je droom lijken ze dan zo gewoon, terwijl als je er later met logica naar gaat kijken, ze hélemaal nergens op slaan. Maar herkent iemand dit? Ik droomde laatst dat ik rechtovereind stond, ik begon te wankelen en ineens viel ik slap voorover, en het moment dat ik neerkwam werd ik wakker en schokte ik alsof ik viel. Ik was dimensionaal totaal in de war, was wel een heel grappig effect. ![]()
|
Ik onthoud mijn dromen in periodes, gisteren droomde ik dat van een dak afliep en gewoon in de lucht doorliep, opeens viel ik (in de lucht) voorover en vloog ik heel snel door een bos. Steeds sneller en toen ik zo snel ging dat ik niets meer kon zien vloog ik omhoog de zon in. En werd ik wakker.
Lang geleden dat ik zo'n vage droom heb gehad.
|
ik droomde afgelopen nacht dat ik met een pistool iemand moest neerschieten, ik reed met iemand in een auto, stapte uit, die persoon zag mij en rende weg, ik rende er achteraan en leegde mijn pistool op hem. toen viel hij dood neer en z'n bloed stroomde over de stoep. ik stapte weer in en we reden weg.
toen werd ik weer'ns wakker |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik onthoud dromen wel vaak, maar meestal niet echt lang.
Mijn laatste droom, dat vertel ik nie, kvind het altijd stom overkomen als mensen over hun dromen iets vertellen, net als of het stoer is iets raars te dromen
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik droom altijd de meest idiote dingen..
![]() Ik heb altijd perioden dat ik nog weet wat ik gedroomd heb en perioden dat ik het niet meer weet. Wat ik het laatst heb gedroomd weet ik niet meer...het had iets met sportkleding te maken ofzo... Een van de leukste dromen vind ik dat ik kan vliegen.. ![]() Dat is eigenlijk de enige herhalingsdroom die ik ooit heb gehad. Alhoewel het nooit precies hetzelfde is.. Maar het gevoel is zo gaaf ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik droom nogal es dat ik op een verjaardag ben van iemand waarvan ik niet weet wie het is, maar dat ik dan degene bent die zo in de taart zit en er dan zo uit komt springen wat je wel eens op tv zit...
ik vraag me altijd af wat dat in vredesnaam betekend... misschien dat dr. Phill het weet?
|
Verwijderd
|
Ik droom altijd en uitermate gestoord
![]() Gestoord hoe? Nou, er komen heel vaak figuren uit boeken en tv-series in voor, naast mensen uit mijn dagelijkse leven en lui die ik niet ken. Ik kan vaak vliegen en toveren, heb dbz-achtige krachten, of anderen. Er zijn evil tovenaars, vampiers, gevechten, sex, paarden. Veel water. Plafonds boven in de lucht. Monsters, hoewel vaak niet echt eng. Mythische wezens. Filmsterren. Online vriendjes en vriendinnetjes die ik nog nooit in het echt heb gezien. Alles en iedereen komt voor in mijn dromen... Kortom, mijn dromen zijn heel wat interessanter dan mijn echte leven ![]() |
![]() |
|
Ik droom de hele tijd (al jaren eigenlijk) over een stad, die heel beklemmend is en groot en waar ik dan door heen moet fietsen en overal de weg kwijt raak en dan te laat kom. Of waar ik met de auto door heen moet rijden, en dan doet de rem het niet meer.
![]() ![]() Verder heb ik wel hele leuke dromen. ![]() ![]()
|
ik heb vaak dat ik wakker wordt dat ik m'n dromen wel weet maar dan vergeet ik ze...
Mijn gekste droom was nog altijd dat ik mijn slaapkamer had opgegeten! ![]() En toen ik 8 was...ging ik boos midden in de nacht naar m'n ouders heen omdat mijn zus mijn pannenkoek beslag had gejat!!!! Maar dat was maar een droom!! Hahha ik lag me in een deuk om al die gekke dromen...
||
Citaat:
bij mij komen ze meestal in flarden terug, meestal als ik een liedje luister of er iets gebeurd dat me eraan doet herrinneren (die hebben er meestal ook niks mee te maken) ik heb een tijdje geleden ook gedroomd dat mijn saxofoon leraar in het huis naast ons was en mijn moeder benoemde tot koning (nee geen koningin) van Frankrijk en mij tot koningin van Belgie terwijl mijn buurmeisje over de schuurdaken aan het springen was.
|
Ik onthoud mn dromen bijna nooit.... Is wel jammer, want die ik wel onthoud zijn meestal wel leuk, dus zullen de rest van mn dromen ook niet al te slecht zijn denk ik zo...
Mn droom van vrijdag weet ik nog wel... Was heel vaag. Ik zat in de bios naar TTT te kijken en toen waren de actuers opeens kippenpoten ofzo aan t uitdelen... ![]()
|
Droom in herinnering:
We waren met een groepje uit de klas op een vakantie ofzo in een of ander raar hotel in een vage Egyptische stad, en om uit die flat te komen moest je uit het raam springen. Ik zag een vriendin van mij staan beneden en ik durfde niet te springen, maar toen ze me riep wel. Toen sprong ik dus en samen gingen we in een taxi de markt rondrijden en we zwaaiden naar een andere vriend van ons. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Dromen (kort verhaal) WolterB | 10 | 26-06-2005 17:17 | |