Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Vaak achterin, want dat is rustiger. Verder altijd niet-roken en het liefst idd op een vierzits-bank, jammer genoeg lukt dit niet vaak. Als het erg druk is ga ik ergens tussendoor zitten voor kleine stukjes (10 min) of probeer ik toch nog ergens te gaan zitten voor het langere stuk (40 min).
|
bij een korte reis: op dat stoeltje die je meteen ziet als je instapt, is het meestal het rustigs
bij een lange reis: ergens waar je mag roken, of er veel mensen zijn boeit me dan opzich niet echt, ook al zit er maar één dan ga ik me er toch aan irriteren, dus het maakt niet uit.
|
Verwijderd
|
Probeer vaak voorin te zitten, scheelt weer lopen als ik aankom
![]() Verder ga ik als het even kan niet in de rokerscoupe zitten, dat vind ik ranzig. Als er verder geen plaats meer is of als ik met iemand opreis die er graag wil zitten, prima, maar als ik alleen moet... nee, geen rokerscoupe. Aantal mensen om me heen vind ik niet erg, stoor me er niet aan, al vind ik het wel fijn als er niemand tegenover me zit, kan ik mn benen een beetje fatsoenlijk kwijt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In de meeste treinen zijn de voorste en achterste wagen helemaal 2e klas niet roken... Dat is in ieder geval bij alle nieuwe dubbeldekkers en de meeste koplopers zo. ![]() Ik ga nooit in een coupe zitten die aan een rokerscoupe grenst. |
![]() |
|
Ligt eraan of ik ver moet... als ik niet zo lang in de trein zit ga ik in de rookcoupé zitten, als ik wel lang moet zitten niet, want dan wordt het zo benauwd na een tijdje.. en heb nooit zin om te gaan verhuizen of zo, zo'n gedoe
![]() Als ik anderen bij me heb die niet in de rook willen zitten pas ik me aan. Offtopic: Ben het er overigens zwaar niet mee eens dat de treinen voortaan volledig niet-roken worden
|
voor achterin midden kan me niks schelen dat is gewoon de deur die het dichtste bij is... verder het liefst een 4zittertje in mn eentje als die vrij zijn... en dan tegen het raam aan hangen met muziekje aan en krantje in de hand komt het meest voor..... en ik zit trouwens het liefste in die oranje treinen die zijn van die hang en ligbankjes zitten er in... die groene en paarse, vaak stoptreinen zijn echt kut...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Let jij in de trein op... Rabbi Daniel | 141 | 17-05-2004 17:28 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p Verwijderd | 0 | 30-11-2002 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |