Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Q: Wat moet je vooral niet met je discman doen?
A: In een tas met allerlei boeken doen, de tas vervolgens neersmijten (oh, wat is dat kl*teding zwaar), en er vervolgens achter komen dat hij nu een ratelend geluid maakt.. Q: Wat moet je vooral niet op je brakke laptop doen? A: Dingen downloaden, terwijl je dondersgoed weet dat dat ding vastloopt, en vervolgens nòg trager dan eerst wordt.. Zoiets? ![]() ![]() Zo weet ik er wel honderden nl. Allemaal even nuttig. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En het spijt me wijze Visbhume, ik leer alleen van u en ik wil anderen niet verpesten met mijn oppervlakkige wijsheden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zoek jij er 1 voor me dan. ![]()
|
Verwijderd
|
Q. waarom moet je nooit tegen een rood besje aanlopen?
A. omdat je misschien wel eens de kans zou hebben dat het besje precies op het moment dat jij er tegen aan loopt, en waarschijnlijk ook ómdat jij er tegen aan loopt kapot knapt en een vieze vlekkerige rode drap op jouw uiteraard net nieuwe en witte kledingstuk achterlaat. zó? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*maja.. dat wij gaan huilen als we klitten hebben boeit niej he* wilt eigen tiener-anti-klitten-shampoo!! *actie* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk dat het voornamelijk wordt gebruikt vanaf peuters, en misschien maakt het het haar ook wel weer zacht.. wie weet.. *nu moet jij naar winkel rennen om shampoo uit te testen..!* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |