Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook steeds de neiging over de meest onnozele dingen te praten, maar dat is ze inmiddels wel gewend van me
![]() ![]() Een gesprek dat begint met "mooi weertje he?" kan overgaan in een discussie over de verschillen tussen man en vrouw en eindigen bij neurotransmitters en intelligentie ![]() ![]() ![]() Maar ja, het is übercool dat zij er ook dingen over weet en mijn geblaat kritisch bekijkt. Bij de meeste mensen zou ik dan een verveelde blik toegeworpen krijgen (zo van "boeiend ![]() ![]() Al kan samen stil zijn ook mooi zijn ![]() ![]() Ik zou me niet al te veel zorgen maken als ik jou was. Vooral omdat hij op MSN wel van alles te melden heeft. Ik denk dat hij dan vanzelf irl ook meer zal praten op een gegeven moment ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
je kan ook gewoon lekker op de bank zitten/liggen in zn armen en niks zeggen toch? vind ik (een kletskousje
![]() en misschien begint ie dan zelf wel. geef m de tijd. mijn vriend was in het begin ook heel stil en nu is dat heeeeel anders... dan heb ik af en toe zoiets van: stil nou! ssst... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik heb ook moeten leren om te zeggen wat ik denk. kunnen veel mensen niet. ik heb er nog altijd veel moeite mee. tip: zeg nooit "wat denk je nu" want dan knapt ie gelijk af.
|
hmm klink mij ook wel bekend in de oren!
vraag hem vanalles, hoe hij ergens over denkt, vraag maar zijn mening ergens over... bijvoorbeeld over leven na de dood of zo daar kun je echt veel discussies over voeren. en zorg dat je zelf niet altijd aan het woord bent, dan heeft ie ook kans om wat te zeggen... trouwens sommige mensen praten nou eenmaal niet graag( ik snap ook niet waarom) maar ik denk dat je daar ook respect voor moet hebben! ach misschien komt het vanzelf wel goed! suc-6 x
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als hij dus op MSN wel veel zegt (of meer dan normaal) en als je bij hem bent en of hij ergens anders is. Dan is hij misschien een beetje verlegen, bang om dingen te zeggen, bang dat ze verkeerd aan komen. Hij denkt misschien dan idd na, als hij het fijn vindt om bij je te zijn wil hij je niet kwesten en moet je hem te tijd geven om zich vertrouwt te voelen. Ik weet natuurlijk niet wat er met hem gebeurt is in zijn verleden. Maar misschien kan het daar ook aan liggen dat hij daardoor wat terug houdener is geworden.
Probeer ook wat meer te praten over dingen die hem ook interesseren. Zo wordt hij een beetje gedwongen om er wat over te vertellen en merkt hij dat je geinteresseerd in hem bent.. Succes verder nog!! |
![]() |
|
Omdat jullie pas sinds kort iets hebben, is hij denk ik nog gespannen bij je en weet hij niet goed wat hij moet zeggen. Misschien durft ie wel nix te zeggen, omdat ie bang is dat je dan op hem af kunt knappen. Ik denk dat hij de tijd nodig heeft jou beter te leren kennen, zodat hij zich ook op zijn gemak voelt en zodat hij ook durft te beginnen met praten..
Misschien moet je dus meer geduld hebben. En tsjah, maak gebruik van die stiltes zou ik zeggen ![]()
|
Mmm...sinds zaterdag dus? Kan ook zijn dat het te maken heeft met het begin van de relatie.
Ik praatte ook niet zo veel toen ik net met mijn vriendin had. Je kan vragen naar dingen die hem echt interesseren en die hij leuk vind, zoals z'n sport, hobby's, enz... Meestal komen mensen dan een beetje los. En mocht dat niet lukken en het blijft zo. Probeer er dan voorzichtig (zonder hem te kwetsen) met hem over te praten. Relaties: altijd praten, praten, praten en als je echt een goede relatie wil: nog meer praten... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensen waarmee het gesprek niet vanzelf loopt, dat zijn sowieso mensne waar ik liever niet mee omga. Nu ga ik helemaal niet met mensen om... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Idiote teksten bij hedendaagse muziek EvilConduct | 108 | 17-07-2007 20:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #12 Verwijderd | 499 | 11-10-2004 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: fantasy in de geest van LOTR Eye of Sauron | 8 | 08-07-2004 21:03 | |
Muziek |
Thc Lieverd17 | 65 | 03-06-2004 22:14 | |
Liefde & Relatie |
valentijn.. en mn ex.. densie | 1 | 12-02-2004 20:04 |