Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 20:23
Verwijderd
Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Zijn leraren altijd saaie grijze muizen die spijkerpantalons van McGregor dragen en geitewollen sokken onder hun sandalen laten uitpiepen?

Of kunnen ze met behulp van de juiste styling verworden tot ware Idols? Deel hier met ons de kleding van jouw leraren, wat je er erg aan vindt, en wat eraan verbeterd kan worden!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 20:24
rodina
rodina is offline
Ik weiger om les te volgen van leraren die er uitzien als van die VVD-kakkers
Oud 02-04-2003, 20:25
Mindfields
Mindfields is offline
Lerares Nederlands kleedt zich wel cool. En voor de rest let ik er vrij weinig op
Oud 02-04-2003, 20:25
Verwijderd
Ja, die zijn erg he...

En dan vooral ook zo'n stem erbij 'veur deze week is het huiswerk...bla bla'

Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:28
rodina
rodina is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-04-2003 @ 21:25:
Ja, die zijn erg he...

En dan vooral ook zo'n stem erbij 'veur deze week is het huiswerk...bla bla'

Ja de aardappelen waren weer in de aanbieding bij AH
Oud 02-04-2003, 20:31
coecie
coecie is offline
mijn tekenlerares ziet er altijd heel leuk uit
ze draagt altijd designerkleding van echt waanzinnige merken. en dan niet gewoon een broek of een truitje, maar van die onwijze jurken in felle kleuren en dingen...

daarbij is ze heel aardig, ze is echt cool
Oud 02-04-2003, 20:32
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
rodina schreef op 02-04-2003 @ 21:28:
Ja de aardappelen waren weer in de aanbieding bij AH
Oud 02-04-2003, 20:33
Verwijderd
docenten hebben altijd hesjes en vestjes aan... en biologie docenten hebben altijd een baard of een sik... en veel leraren hebben ook een blokjesoverhemd aan, verschikkelijk... en handvaardigheiddocenten zijn het ergst van allemaal, die willen allemaal alto zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:39
Mysterons
Mysterons is offline
wij hebben 1 wiskunde & techniek leraar, met zwart haar & zwarte sik, zn ene oor vol ringen en altijd tribalshirts & truien en bandshirts van sisters of mercy en weet ik wat.

en we hebben 1 gymlerares, die heeft elke week een ander kapsel, kort, lang, hanekam, blond, roze.

en verder allemaal saaierds. leraren met gant-truien en hilfiger broeken, wannabe hippe met de allerfoutste replaybroeken en nep bootschoenen, de vrouwen allemaal lelijke hangtruien of foute lengte rokjes.

1 lerares, klein&zeer dik, is echt stoer, ze heeft altijd zwarte gewaad-dingen aan met felgekleurde sjaals en een heel lief hoofd. echt zon goedaardige heks.

iel en 1 vent, die heeft echt hele enge oranje polo's met een roze broek eronder en een fout sjaaltje om, en hij zegt altijd "guys"
Oud 02-04-2003, 20:46
Hagel
Hagel is offline

Ik geef les, jaja op een MBO, Ik geef Engels A. Volg op het moment een lerarenopleiding en dat doe ik duaal (1 dag in de week werken)

Saai gekleed? nah ik moet zeggen dat de collega's er niet altijd even leuk bij lopen maar ik ben en blijf toch Narod/Melody/Doran en dus loop ik ook gewoon in mijn rokjes met truitjes e.d.

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
mijn oude latijnleraar draagt op school altijd een driedeligpak.. ook in de zomer. Na school draagt hij weer gewoon normale kleren.

mn oude duitsleraar was meestal wel hip gekleed, had een vest aan ofzo..

maar de meeste van mn leraren zijn te bejaard om er nog hip bij te lopen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:18
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Myn leraar wiskunde van 23,
heeft altijd iets vaags van de mode zoals de WE hem in de betaalbare vorm op de markt levert. Vin het wel grappig om te zien.

Verder.. sommige vrouwlijke leraaren zie je wel dat ze een beetje aandacht aan kleding besteden, daar in tegen myn leraar natuurkunde heeft altijd een overhempt met trui er over een een spijkerbroek
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:37
Pepend
Pepend is offline
Hallo allemaal,
ik ben zeg maar nieuwe hier ...hallo...!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:37
Pepend
Pepend is offline
nieuwe - e
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:41
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Een lerares van mij krijgt het 's morgens voor elkaar om een 'geweldige' combinatie bestaande uit een donkergroene legging en een turqaise trui aan te trekken. :/
Oud 02-04-2003, 21:43
Verwijderd
Op HBO zijn echt alleen maar saaie standaard mensen.

1 leraar is heel eng, maar dat komt nie door zn kleren. hij praat zo eng. ieee. [/offtopic]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:46
Sjaan
Sjaan is offline
Bij ons op school is het errug typisch dat bijna alle mannelijke, oudere wiskunde leraren zo'n foute, oude bloes van 10 jaar oud aan hebben, en dan met zo'n giletje erover heen! Best lelijk!!

Verder heb je wel veel van die suffe mensen, maar eigenlijk lopen de meesten er zo bij, dus dan valt het ook niezo op...

We hebben wel een leraar en een lerares van in de 50... Das een stel, en die hebben altijd de duurste en exclusiefste kleren aan die er zijn in onze town! Wel vet, allemaal armani en zij heeft altijd wel coole kleren... En zij geeft ook altijd complimenten aan meisjes, zo van: Wat heb jij leuke schoenen aan?! Echt hip!
Das dan wel grappig!

En nu ga ik lekker met mun vriendje in bed liggen, en wachten totdat het 12 uur is, want dan ben ik jarig!!!!! Gezellie he?!
(ff totaal offtopic, magoed!)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-04-2003 @ 22:43:
Op HBO zijn echt alleen maar saaie standaard mensen.[/offtopic]
ik wist niet dat jij op het hbo zat... leuk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 02-04-2003 @ 22:46:
ik wist niet dat jij op het hbo zat... leuk
Ik voel me ook niet echt alsof ik op hbo zit, t is zo ongezellig allemaal. wel wat volwassener, dat scheelt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:50
Rocksaan
Rocksaan is offline
biologie leraar draagt oldskool kleren, en oldskool schoenen en heeft een oldskool kapsel
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:15
]{ing
]{ing is offline
mijn nederlands leraar is wel koel met zn dr martens en vage kleding, en de muziekleraar met zn hippie-hemdjes..

waar ik niet tegen kan is mijn wiskunde leraar, echt zo'n eerder beschreven VVD bal met elke dag een andere pullover ding en een aardappel in zijn keel
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef op 02-04-2003 @ 22:50:
biologie leraar draagt oldskool kleren, en oldskool schoenen en heeft een oldskool kapsel
oldschool is doop

onze natuurkunde leraar droeg euigelijk steeds 3 dagen t zelfde...en hij zei dat je best een paar dagen met je ondergoed kan doen....doop man....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef op 02-04-2003 @ 21:39:
[B]wij hebben 1 wiskunde & techniek leraar, met zwart haar & zwarte sik, zn ene oor vol ringen en altijd tribalshirts & truien en bandshirts van sisters of mercy en weet ik wat. /B]

Ik let nooit op wat m'n docenten aan hebben eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:41
Verwijderd
En ik weet ook niet wat ze stemmen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:51
the exploding boy
the exploding boy is offline
bio leraren zijn altijd cool. daarvoor zijn ze bio lerearen.

en besides

ik let niet op kleding van leraren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 22:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik heb 1 leuke leraar

door de war haar, gewoon redelijk strakke shirtjes met domme prints als reclame prints van 335 jaar geleden etc.
en beetje wijduitlopende ribbbroek en allstars.

ennnn we hadden 2 stagejochjes
en die waren zo leuk, en en en ik had een date met hem :\
maar dat mag want officieel issie geen leraar en geen 40 jaar oud enzo
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:56
Verwijderd
Mijn bio leraar van de middelbare school die leek als 2 druppels water op Kolonel Ranpang van Afred J Kwak. Hij had alleen niet zo'n rood uniform.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 23:00
Verwijderd
nee, mijn bio leraren waren niet cool. ze hadden altijd baarden en zweetplekken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 06:35
Verwijderd
- Mijn leraar Nederlands kleed zich altijd heel goed, echt leuk
- Mijn leraar Economie is toch wel het meets coole van allemaal Hij zingt in een of adere Rock-band, draagt echt leuke kleren (overhemden in allerlei kleuren, Allstars, super gave broeken, etc. ) Hij heeft z'n haar altijd leuk zitten, en verft het regelmatig (Donkerrood, zwart). Hij is getrouwd heeft pas een kindje
- Verder heb ik nog een wiskunde leraar die 3 maanden achter elkaar hetzelfde overhemd aan heeft --> Incl. zweetvlekken onder de oksels. Van die blokjesmotieven, mega felle kleuren, etc. En hij heeft altijd een linnen tasje bij van een of andere Wiskunde club "LAAT WISKUNDE LEVEN!"
- Mijn leraar geschiedenis lijkt rechtstreeks uit een grot te komen. Hij heeft van die lange, vieze haren, een mega stoppelbaard, draagt veel te wijde (witte) bloesjes en soms van die wijde truien. Hij is enorm dun,en draagt dan van die strak zittende wortel-moel spijkerbroeken en van die Maanlander-laarsjes die in de jaren '80 uit de collectie verdwenen zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 06:36
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 02-04-2003 @ 23:56:
Mijn bio leraar van de middelbare school die leek als 2 druppels water op Kolonel Ranpang van Afred J Kwak. Hij had alleen niet zo'n rood uniform.
Mijn leraar Wiskunde lijkt sprekend op Henk van Alfred J. Kwak. En een jongen uit mijn klas ook. Daarom zijn wij er heilig van overtuigd dat ze op een of andere manier vader en zoon zijn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 08:27
soffietje
soffietje is offline
Citaat:
rodina schreef op 02-04-2003 @ 21:24:
Ik weiger om les te volgen van leraren die er uitzien als van die VVD-kakkers
haast al mijn leraren zijn zo...ach ja je raakt eraan gewend.
Verder heb ik 1 leraar die elke dag standaard Evisu draagt en een andere die kleedt zich ook wel fatsoenlijk. Vaak draagt hij of een pak of een pantalon met een overhemd. 1 lerares die draagt altijd een spijkerbroek met een Ralphje en een sjaaltje en timberlands.Dan hebben we ook nog een vrouw rond lopen(geen idee wat ze doet) die zich altijd in de meest vreemde gewaden hijst en altijd een leren band om d'r nek draagt met van die metalen puntjes.
Het valt dus wel mee maar idols zullen ze nooit worden.
Oud 03-04-2003, 09:22
Roos
Roos is offline
Mijn natuurkundeleraar draagt altijd een bruine broek, bruin geblokt overhemd, met een leren bruin giletje eroverheen.

Echt zo belachelijk. Het is een heel iel, dun mannetje. Staat-ie daar in z'n cowboy outfit
Oud 03-04-2003, 09:29
Laïs
Laïs is offline
Bij ons is geen een van de leraren echt leuk gekleed,onze leraar Latijn soms wel,alleen heeft hij soms van die kanjers van zweetplekken maar dat wordt weer goed gemaakt door zijn lang,beetje krullend haar,jam jam.

Onze lerares Nederlands heeft altijd van die cache-coeur dingen aan,en wortelbroeken,echt geen gezind met haar giga heupen .

Jak,en onze leraar bio,hij heeft soms een lange zwart/witte polo aan met rendieren op.

Onze lerares Engels is ook nog leuk gekleed,maar soms heeft ze zo een truitje uit waar heel mooi in het bloedrood op de mouw 'gothic' op,of zo'n ding waar 'Anarchie!',I love punk' en van die zever opstaat.

Maar onze leraar Frans (die nu weg is ) had nog leuke kleren,maar soms wel errug overdreven.
Hij heeft van die groene schoenen met flashy groene strepen op,carharrt broeken,een blauw strak shirt waar vanboven in het groot 'ENERGIE' op staat,hij had soms keykords aan,en blablabla.
Oud 03-04-2003, 09:32
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef op 03-04-2003 @ 07:36:
Mijn leraar Wiskunde lijkt sprekend op Henk van Alfred J. Kwak. En een jongen uit mijn klas ook. Daarom zijn wij er heilig van overtuigd dat ze op een of andere manier vader en zoon zijn

Ik heb nog niemand gezien die op Dolf leek... alhoewel in m'n geschiedenisboekjes stond iemand die leek er wel op..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 09:35
soffietje
soffietje is offline
Citaat:
Laïs schreef op 03-04-2003 @ 10:29:
Bij ons is geen een van de leraren echt leuk gekleed,onze leraar Latijn soms wel,alleen heeft hij soms van die kanjers van zweetplekken maar dat wordt weer goed gemaakt door zijn lang,beetje krullend haar,jam jam.

zo'n kakkersmat ofniet?
Oud 03-04-2003, 09:43
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
vorig jaar had een leraar natuurkunde van mij altijd sandalen aan. In de winter deed ie er gewoon sokken bij aan en als het regende lagen zijn sokken, in het lokaal, over de verwarming te drogen.. daarbij had ie dan altijd een gratis t-shirt van een uitwisseling van school, of iets reclame-achtigs. en lang haar natuurlijk. kei hip
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:24
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
De leukste is natuurlijk mijn prof sociologie: hij heeft altijd van die extreme dingen aan: pakjes in tijgerprint, van die getailleerde pakjes, extreem-gezonnebankt, haren zwart geverfd,clownsbroeken...

Verder dragen de meeste profs echt simpele dingen: jeans met uitgezakte flubber-T-shirts, soort van sportschoenen.
Of soms in tweedelig pak met das (maar dat gebeurt niet vaak).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Eén leraar ziet er echt heel apart uit. Die draagt leren broeken, schoenen met gigantische gespen, een roodbruine snor, blond haar, een dikke zwarte bril, en dan zo'n strak truitje. En dat terwijl ie al wel tegen de 50 loopt.

Mijn wiskundeleraar ziet er ook altijd wel cool uit. T-shirt met los colbertje, kale kop, bril met blauw getinte glazen..Ja, dies leuk!

Verder heb je natuurlijk altijd leraren die enigszins buiten de massa vallen: Felgekleurde jurken, strakke pakjes..
De rest is gewoon saai en muf.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:51
DarkRaven
DarkRaven is offline
gewoon zo'n standaard oud mannetje/vrouwtje die je in het dagelijks leven kan tegenkomen op straat.

Ik denk dat ze gewoon van de straat geplukt zijn, omdat ik anders helemaal geen les meer zou hebben
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:26
Severus
Severus is offline
Ik had een coole Geschiedenis-docent van in de 40 die zich kleedde in spijkerbroeken (sommigen waren een béétje kapot) en leren jacks, plus een paar van die stoere boots erbij. Ja, dat was nog 'ns een coole vent...

Ripper
Oud 03-04-2003, 11:55
Black Reina
Black Reina is offline
onze engels-lerares heeft altjid zon enge lipleesbroek aan *rilling* en over 5 minuten heb k les van dr
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:19
Fantôme
Fantôme is offline
'k had een paar jaar geleden zo'n bio leraar met een beige ripbroek, hij had hem de helft van de week aan, zijn vrouw had hem de andere helft van de week aan (echt waar!!) en daarbij stonk hij nog uit z'n mond ook, dus ik durfde nooit wat te vragen
Oud 03-04-2003, 12:28
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
soffietje schreef op 03-04-2003 @ 10:35:
zo'n kakkersmat ofniet?
neeeee,gewoon,beetje door de war krullend-tot-op-de-schouders-overal-gelijk haar .
Oud 03-04-2003, 12:30
lucy48
lucy48 is offline
Over het algemeen vind ik dat leraren zich wel redelijk kleden, de een probeert té cool te zijn, zoals de leraressen engels bij mij op school, en de de ander loopt té veel achter op de mode maar over het algemeen vind ik het reuze meevallen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:44
soffietje
soffietje is offline
Citaat:
Laïs schreef op 03-04-2003 @ 13:28:
neeeee,gewoon,beetje door de war krullend-tot-op-de-schouders-overal-gelijk haar .
oww
Oud 03-04-2003, 12:50
Gwen.
Gwen. is offline
Op mijn school had ik een paar leraressen die zich wel okay kleden, voor Nederlands hadden we zelfs een lerares met kort haar varierend van roze tot zwartblauw, echt een geweldig mens. Lerares Geschiedenis was echt een Femke Halsema typje. Over de leraren was ik niet echt te spreken, al was mijn toneelleraar wel altijd geweldig gekleed in spijkerboeken a la 2 € en truitjes uit de bakken van het Waterlooplein gevist.
Oud 03-04-2003, 12:57
Esmée
Esmée is offline
Wij hebben echt alleen maar saai en/of slechtgeklede leraren. Er was tot aan vorig jaar altijd een leraar, de gymleraar, die was in de 20 en heel erg lekker En die had altijd wel leuke kleren aan buiten de lessen om. Maar voor de rest... nee.
Oud 03-04-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 03-04-2003 @ 10:32:

Ik heb nog niemand gezien die op Dolf leek... alhoewel in m'n geschiedenisboekjes stond iemand die leek er wel op..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:36
Verwijderd
Hmm op mijn oude middelbare school hadden de gymleraren altijd wel leuke kleding aan enzo. (oke beetje sportief, maar wel leuk)

Ook mijn leraar Nederlands, mijn Duits leraar hadden altijd wel leuke kleding aan. En mijn oude lerares Engels was altijd wel vlot gekleed...

Het ergste waren mijn Biologie en Geschiedenis leraar. Van die houthakkersoverhemden met een vormloze spijkerbroek eronder. Cheap ass gymschoenen/Sandalen eronder..... beetje te erg gewoon...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:03
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik had een paar jaar geleden een coole leraar. Samen lekker quaken in de les, beetje owehoeren en filosoferen over een hoop dingen. En toch kreeg hij het voor elkaar om mij ook nog dingen te leren. Alleen schopte hij wel m'n ass met quake.

maar kwa kleding was ie niet zo boeiend, zag er altijd wel ok uit, beetje afgetrapte kleding enzo, het leek soms net een zwerver
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten