Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik let nooit op wat m'n docenten aan hebben eigenlijk.. |
![]() |
|
![]() |
ik heb 1 leuke leraar
door de war haar, gewoon redelijk strakke shirtjes met domme prints als reclame prints van 335 jaar geleden etc. en beetje wijduitlopende ribbbroek en allstars. ennnn we hadden 2 stagejochjes ![]() en die waren zo leuk, en en en ik had een date met hem :\ maar dat mag want officieel issie geen leraar en geen 40 jaar oud enzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Mijn leraar Nederlands kleed zich altijd heel goed, echt leuk
- Mijn leraar Economie is toch wel het meets coole van allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() - Verder heb ik nog een wiskunde leraar die 3 maanden achter elkaar hetzelfde overhemd aan heeft --> Incl. zweetvlekken onder de oksels. Van die blokjesmotieven, mega felle kleuren, etc. En hij heeft altijd een linnen tasje bij van een of andere Wiskunde club "LAAT WISKUNDE LEVEN!" ![]() - Mijn leraar geschiedenis lijkt rechtstreeks uit een grot te komen. Hij heeft van die lange, vieze haren, een mega stoppelbaard, draagt veel te wijde (witte) bloesjes en soms van die wijde truien. Hij is enorm dun,en draagt dan van die strak zittende wortel-moel spijkerbroeken en van die Maanlander-laarsjes die in de jaren '80 uit de collectie verdwenen zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder heb ik 1 leraar die elke dag standaard Evisu draagt en een andere die kleedt zich ook wel fatsoenlijk. Vaak draagt hij of een pak of een pantalon met een overhemd. 1 lerares die draagt altijd een spijkerbroek met een Ralphje en een sjaaltje en timberlands.Dan hebben we ook nog een vrouw rond lopen(geen idee wat ze doet) die zich altijd in de meest vreemde gewaden hijst en altijd een leren band om d'r nek draagt met van die metalen puntjes. Het valt dus wel mee maar idols zullen ze nooit worden.
|
![]() |
Bij ons is geen een van de leraren echt leuk gekleed,onze leraar Latijn soms wel,alleen heeft hij soms van die kanjers van zweetplekken
![]() Onze lerares Nederlands heeft altijd van die cache-coeur dingen aan,en wortelbroeken,echt geen gezind met haar giga heupen ![]() Jak,en onze leraar bio,hij heeft soms een lange zwart/witte polo aan met rendieren op. ![]() Onze lerares Engels is ook nog leuk gekleed,maar soms heeft ze zo een truitje uit waar heel mooi in het bloedrood op de mouw 'gothic' op,of zo'n ding waar 'Anarchie!',I love punk' en van die zever opstaat. Maar onze leraar Frans (die nu weg is ![]() Hij heeft van die groene schoenen met flashy groene strepen op,carharrt broeken,een blauw strak shirt waar vanboven in het groot 'ENERGIE' op staat,hij had soms keykords aan,en blablabla.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nog niemand gezien die op Dolf leek... alhoewel in m'n geschiedenisboekjes stond iemand die leek er wel op.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
vorig jaar had een leraar natuurkunde van mij altijd sandalen aan. In de winter deed ie er gewoon sokken bij aan en als het regende lagen zijn sokken, in het lokaal, over de verwarming te drogen.. daarbij had ie dan altijd een gratis t-shirt van een uitwisseling van school, of iets reclame-achtigs. en lang haar natuurlijk. kei hip
|
![]() |
|
De leukste is natuurlijk mijn prof sociologie: hij heeft altijd van die extreme dingen aan: pakjes in tijgerprint, van die getailleerde pakjes, extreem-gezonnebankt, haren zwart geverfd,clownsbroeken...
![]() Verder dragen de meeste profs echt simpele dingen: jeans met uitgezakte flubber-T-shirts, soort van sportschoenen. Of soms in tweedelig pak met das (maar dat gebeurt niet vaak). |
![]() |
|
![]() |
Eén leraar ziet er echt heel apart uit. Die draagt leren broeken, schoenen met gigantische gespen, een roodbruine snor, blond haar, een dikke zwarte bril, en dan zo'n strak truitje. En dat terwijl ie al wel tegen de 50 loopt.
Mijn wiskundeleraar ziet er ook altijd wel cool uit. T-shirt met los colbertje, kale kop, bril met blauw getinte glazen..Ja, dies leuk! ![]() Verder heb je natuurlijk altijd leraren die enigszins buiten de massa vallen: Felgekleurde jurken, strakke pakjes.. De rest is gewoon saai en muf. |
![]() |
|
Ik had een coole Geschiedenis-docent van in de 40 die zich kleedde in spijkerbroeken (sommigen waren een béétje kapot) en leren jacks, plus een paar van die stoere boots erbij.
![]() ![]() ![]() Ripper
|
'k had een paar jaar geleden zo'n bio leraar met een beige ripbroek, hij had hem de helft van de week aan, zijn vrouw had hem de andere helft van de week aan (echt waar!!) en daarbij stonk hij nog uit z'n mond ook, dus ik durfde nooit wat te vragen
![]() ![]()
|
Op mijn school had ik een paar leraressen die zich wel okay kleden, voor Nederlands hadden we zelfs een lerares met kort haar varierend van roze tot zwartblauw, echt een geweldig mens. Lerares Geschiedenis was echt een Femke Halsema typje. Over de leraren was ik niet echt te spreken, al was mijn toneelleraar wel altijd geweldig gekleed in spijkerboeken a la 2 € en truitjes uit de bakken van het Waterlooplein gevist.
|
Verwijderd
|
Hmm op mijn oude middelbare school hadden de gymleraren altijd wel leuke kleding aan enzo. (oke beetje sportief, maar wel leuk)
Ook mijn leraar Nederlands, mijn Duits leraar hadden altijd wel leuke kleding aan. En mijn oude lerares Engels was altijd wel vlot gekleed... Het ergste waren mijn Biologie en Geschiedenis leraar. Van die houthakkersoverhemden met een vormloze spijkerbroek eronder. Cheap ass gymschoenen/Sandalen eronder..... beetje te erg gewoon... |
![]() |
|
ik had een paar jaar geleden een coole leraar. Samen lekker quaken in de les, beetje owehoeren en filosoferen over een hoop dingen. En toch kreeg hij het voor elkaar om mij ook nog dingen te leren. Alleen schopte hij wel m'n ass met quake.
maar kwa kleding was ie niet zo boeiend, zag er altijd wel ok uit, beetje afgetrapte kleding enzo, het leek soms net een zwerver |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|