Oud 04-04-2003, 00:30
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Heb 1 1/2 jaar geleden een hele leuke meid ontmoet. Het contact is gegroeid naar leuke goede vrienden. Al een hele tijd vind ik haar echt leuk. Nu had ik het daar van de week over met een wederzijdse vriend, mijn beste vriend. Nu blijkt dat ze tegen hem hele tijd geleden heeft verteld dat ze me wel leuk vond enzo. Nu wil ik het haar toch wel gaan vertellen eigenlijk maar aan andere kant weet ik het niet zeker. Een wederzijdse vriendin is in een koppelbui en wilde ons ook gaan koppelen (via MSN tot nu toe alleen)... tot nu toe hebben we allebei noch bevestigd noch ontkent.

Probleem is dus ook wanneer ik het haar moet vertellen. Zie haar alleen met veel mensen in de buurt. Misschien dat we volgende week keer gaan stappen...maar dan zijn we misschien ook niet alleen?

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Het haar vertellen en het risico lopen dat ze me nu niet meer leuk vind? Het enigste wat ik wil is haar niet kwijt als vriendin... maar of dat ook kan als het antwoord van haar ook negatief is?

Iemand tips/idee`en om het haar duidelijk te maken? Volgens die vriendin heeft ze wel een vermoeden...

Groetjes,
Dennisinho
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2003, 08:15
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zou haar een keertje vragen of ze misschien een keertje op stap wil met jou alleen.

Dan neem je haar mee naar het strand, of neem je een picknickmand mee en ga je met haar ergens in het bos of park zitten op een kleedje. Creëer een beetje romantische setting. Vervolgens kun je haar dat dan vertellen in alle rust, op je eigen manier.
Oud 04-04-2003, 08:50
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Ja, inderdaad. Je ken toch vragen om eens samen 'uit' te gaan? Dan weet je 't gauw genoeg (lijkt me).
Oud 04-04-2003, 09:14
Verwijderd
Mjah, vraag haar een keertje of jullie iets met alleen z'n tweeen kunnen doen... en dan grijp je je kans
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:46
Signy
Signy is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 04-04-2003 @ 09:15:
Dan neem je haar mee naar het strand, of neem je een picknickmand mee en ga je met haar ergens in het bos of park zitten op een kleedje. Creëer een beetje romantische setting. Vervolgens kun je haar dat dan vertellen in alle rust, op je eigen manier.
Bleh. Wat afgezaagd.
Zou ik écht niet op vallen, als eerste date al helemaal niet.
Oud 04-04-2003, 15:22
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Het is geen 1e date, we kennen elkaar al 1 1/2 jaar! Oke niet zo heel erg goed, maar toch wel redelijk goede vrienden dus niet dat we alles tegen elkaar zeggen. We zien elkaar wel eigenlijk alleen met het voetbal (als supporters). Een keer gecarnavald, en toen bij hun blijven slapen...

Probleem is het wanneer ik het moet zeggen, en als ik haar mee vraag bios of wat dan ook valt dat nu op omdat ze een vermoeden heeft. Ik wil het haar wel vertellen....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:55
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Het maakt niet echt uit wat je met haar doet op die date... maar ik denk ook wel dat je haar gewoon mee uit moet vragen. En als ze dan wat gaat vermoeden... so what? Waarschijnlijk vindt ze dat alleen maar leuk. En als ze het echt niet wilt zegt ze wel nee.
Oud 04-04-2003, 17:02
miro
miro is offline
Kus haar gewoon op die date (als je merkt dat t wel goed zit).

Dan is er meteen duidelijkheid.

Niet praten... gewoon actie ondernemen.

en ja, ik ben serieus

Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 17:04.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:03
wietsie
wietsie is offline
Hee...
als jullie best goeie vrienden zijn zou je elkaar alles moeten kunnen vertellen toch? en als je al een beetje heb gehoord dat ze jou ook wel leuk vindt.... ik zou het er op wagen en het eerlijk vertellen... idd als jullie allleen zijn!
maar als het niet wederzijds is hoeft die vriendschap toch nie over te zijn? volgens mij heb je niks te verliezen!
go for it!
succes, liefs wiets
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten