Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is geen 1e date, we kennen elkaar al 1 1/2 jaar! Oke niet zo heel erg goed, maar toch wel redelijk goede vrienden dus niet dat we alles tegen elkaar zeggen. We zien elkaar wel eigenlijk alleen met het voetbal (als supporters). Een keer gecarnavald, en toen bij hun blijven slapen...
Probleem is het wanneer ik het moet zeggen, en als ik haar mee vraag bios of wat dan ook valt dat nu op omdat ze een vermoeden heeft. Ik wil het haar wel vertellen.... |
![]() |
|
Het maakt niet echt uit wat je met haar doet op die date... maar ik denk ook wel dat je haar gewoon mee uit moet vragen. En als ze dan wat gaat vermoeden... so what? Waarschijnlijk vindt ze dat alleen maar leuk. En als ze het echt niet wilt zegt ze wel nee.
|
![]() |
Hee...
als jullie best goeie vrienden zijn zou je elkaar alles moeten kunnen vertellen toch? en als je al een beetje heb gehoord dat ze jou ook wel leuk vindt.... ik zou het er op wagen en het eerlijk vertellen... idd als jullie allleen zijn! maar als het niet wederzijds is hoeft die vriendschap toch nie over te zijn? volgens mij heb je niks te verliezen! go for it! succes, liefs wiets
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet doen? SpeedyMartinos | 9 | 20-04-2013 21:51 | |
Studeren |
[IBMS] wel of niet doen? InspirAzn | 13 | 29-05-2010 01:21 | |