Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij moet idd juist blij zijn met zijn leven!Dat hij het wel goed heeft. Zeg dat tegen hem (als je dat al nog niet hebt gedaan) en overtuig hem vaker dat hij zich niet schuldg moet voelen want dat is echt nergens voor nodig... Tja, dit is niet veel anders dan de rest al zegt maar ik weet t ook niet... Succes ermee!
|
't Klinkt niet eens zo heel raar, er zijn ook weleens
mensen die mijn problemen wilden hebben, omdat hun leven zoveel makkelijker dan het mijne zou zijn. ![]() Kweenie, denk dat iedereen wel een bepaalde portie problemen ed krijgt, dat nu alles gewoon goed loopt, betekend niet dat het altijd goed zal lopen. (lekker negatief weer, maar je leven kan nou eenmaal niet alleen uit leuke dingen bestaan. :\) Maar goed, echt iets om te zeggen is er niet denk ik, een schuldgevoel blijf je toch wel houden..
||
Citaat:
Dat laatste is helemaal waar!Als je trouwens nooit problemen hebt en altijd maar een lekker leven lijdt krijg je daar later ook wel 'problemen' mee...Wat ik bedoel (ik zeg het weer een beetje raar maar okay) is dat je problemen je vormen tot de persoon die je tot op de dag van vandaag bent en in de toekomst altijd zal zijn...Je bent krachtiger (Niet dat de mensen zonder problemen niet krachtig zijn), kan beter met dingen omgaan en leert de kleine dingen extra te waarderen... *Suus hoopt nu echt dat de mensen zonder problemen zich niet aangesproken voelen* das echt niet m'n bedoeling van dit te zeggen maar het is gewoon zo ![]()
|
ik snap wel wat je bedoeld, hij voelt zichzelf hevig schuldig waarom iemand anders alles moet dragen en hij niks, kan ik best inkomen...
hierbij kun je hem ook niet echt helpen, tegen hem zeggen dat hij voor hen klaar kan staan en dat soort dingetjes is het enige zown beetje, verder moet hij er zelf achterkomen... meer weet ik er niet op te zeggen, ik ben niet goed in woorden... |
![]() |
||
Citaat:
maar het is een goede vriend he? geen vaste (relatie) vriend. anders zou je kunnen zeggen; 'heey, ik denk dat het niet meer gaat tussen ons' als hij dan heel erg verdrietig is, moet je zeggen; dus je wilt deze leed niet, klaag er dan niet over dat je nooit leed hebt!' dit zou je natuurlijk ook als goede vriendin kunnen toepassen door te zeggen dat je al een tijd het gevoel hebt niet bij elkaar te passen, en elkaar eens veel minder te gaan zien... wel erg lullig eigenlijk *hihi*
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 |