![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik d8 trouwens ook dat licht loenzen met een oog 1v/d zeven schoonheden was maar dat zal wel niet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat dit het 'officiele' rijtje was, maar ik weet het niet zeker. En inderdaad een goede score ![]()
|
Verwijderd
|
1. donker haar en lichte ogen
*heeft licht haar en lichte ogen.. maar wel donkere wenkbrauwen!* 2. licht haar en donkere ogen nah ook niet he ![]() 3. een moedervlekje boven je lip (zoals Cindy Crawford) Heb ik, een héél kleintje, ik ben de enige die 't ziet ![]() 4. Lange en gekrulde wimpers Hmm nee. 'k Vind een-beetje-hangende wimpers ook mooier dan gekrulde, eigenlijk. Als mijn vriend zijn ogen dicht heeft raken zijn wimpers zijn wangen, en als-ie ze open heeft dan kun je aan de buitenzijde van zijn ogen het wit maar gedeeltelijk zien omdat z'n wimpers ervoor hangen. Mooooi ![]() 5. Amandelvormige ogen Heb ik niet ![]() 6. Sproetjes Heb ik! Ongeveer drie in de winter, oplopend tot zo'n 25 in de zomer. 7. Kuiltjes in je wangen Ik heb er 1tje, maar die valt niet op... en ik heb 'm alleen als ik heel raar scheef lach ![]() |
![]() |
|
4. Lange en gekrulde wimpers
5. Amandelvormige ogen 7. Kuiltjes in je wangen Tsja, die heb ik. Maar over subjectiviteit en relativiteit zullen we het maar niet hebben... Mijn vriendin dan, eens kijken. 4. Lange en gekrulde wimpers Maar eentje. ![]() En toch vind ik haar mooi. ![]()
||
Citaat:
haha.. 2x thanx!! .. tja...ik had t aan een homovriend van me gevraagd & die kwam ermee. ( hij weet vrij weinig maar is sow ijdel dat ik dat wel weer geloofde ) wat was jou score bella?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmm ik heb donkerbruin haar en bruin/groene ogen(vrij donker), maar in de zomer wordt mijn haar vaak heel blond.. dus alleen dan ![]() een moedervlekje boven je lip nee, helaas ![]() Lange en gekrulde wimpers Ja ![]() Amandelvormige ogen Ja ![]() Sproetjes niet extreem veel, alleen wat op mijn neus. In de zomer wel wat meer, maar ook niet opvallend. Kuiltjes in je wangen alleen als ik lach, maar volgens mij geen 'echte' kuiltjes. Conclusie: zomers ben ik veeel mooier ![]()
|
1. donker haar en lichte ogen
2. licht haar en donkere ogen : Check ![]() 3. een moedervlekje boven je lip (zoals Cindy Crawford) 4. Lange en gekrulde wimpers 5. Amandelvormige ogen wat is amandelvormig? ![]() 6. Sproetjes : Check ![]() 7. Kuiltjes in je wangen *niet echt schoon dus* ![]()
|
Het zijn 7 schoonheden.
1. donker haar en lichte ogen Ik heb behoorlijk donker haar en blauw/heel lichtgroene ogen, dus CHECK ![]() 2. licht haar en donkere ogen Lijkt me niet he!? ![]() 3. een moedervlekje boven je lip (zoals Cindy Crawford) Wel een paar moedervlekjes op mn lijf, maar niet boven mn lip..dus "helaas" 4Lange en gekrulde wimpers Gekruld zijn ze uit zichzelf wel, maar niet supersuperlang. Gewoon normale lengte...HALVE CHECK ![]() 5. Amandelvormige ogen Euh...volgens mij wel..CHECK ![]() 6. Sproetjes Juh, in de zomer meer dan in de winter. En ik snap niet dat dit "1 van de 7" is, want ik vind ze stom ![]() ![]() 7. Kuiltjes in je wangen Alleen als ik lach...telt dat echt? Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 15:15. |
![]() |
||
Citaat:
haha..ok ![]() ![]() ja.. ik weet dat ik oppervlakkig ben.. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() En bovendien: Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er helemaal geen
![]() Mja, als loenzen er onder valt wel -> ik loens een heel klein beetje ![]() En ik hoor vaak dat rood haar er ook onder valt (niet dat ik dat heb).. Mja, ach, iemand is pas een schoonheid wanneer iemand dat vindt, daar zijn geen regels voor.. (*is jaloers omdat ze niets heeft, duidelijk* ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga nu mn ego zoeken,kisz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb 3 schoonheden. Niet dat ik die kuiltjes nou zo geslaagd vind, bij iedere verjaardag zeggen alle tantes van mn moeder weer: "wat schattig/lief die kuiltjes" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zijn 7 schoonheden.
1. donker haar en lichte ogen heb donkerblond haar met groene ogen. van beide en beetje dus 2. licht haar en donkere ogen 3. een moedervlekje boven je lip (zoals Cindy Crawford) ik vind dit niet mooi 4. Lange en gekrulde wimpers umm kweenie, kan wel 5. Amandelvormige ogen ehh hoe zien amandelen dr okoal weer uit 6. Sproetjes heb ik niet 7. Kuiltjes in je wangen jaa die heb ik |
![]() |
|
![]() |
Ik heb rood haar en groene ogen
Een moedervlek ála cindy crawford, boven me lip. Best wel lange wimpers, en ook bes wel gekruld... en ik heb sproetjes... ![]() Ik ben mooier dan ik dacht ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
om 6:45 opstaan om de installateurs binnen te laten fizzle-fluffy | 58 | 14-02-2016 11:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #99 rare kwast | 494 | 13-06-2007 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
tips tegen Blephadosis Meertje | 11 | 08-08-2006 14:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Albaster en de Heilige Graal Verwijderd | 4 | 03-01-2006 16:03 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |