![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heeft een keer *per ongeluk* met een vriend van hem gezoend, vanaf dat moment gingen zijn vrienden er eigenlijk vanuit dat hij homoseksueel was.. Maar dat is hij dus niet, hij was gewoon nieuwsgierig...
Maar ik denk dat meisjes dat eerder hebben dan jongens... Als ik het me overigens voor moet stellen, mijn vriend met die jongen aan het zoenen, vind ik dat echt opwindend... *krijgt het er warm van* ![]() |
![]() |
|
ik ben meisje, wil alleen ff zeggen wat ik er van vind.
op een of andere manier vind ik t minder 'erg' tot niet 'erg' om meisjes te zien zoenen. die zijn zowiezo altijd wat meer van het fysieke contact (handje vast, armpje, kus bij begroeting etc) maar bij jongens kijk ik toch liever de andere kant op. (maar van mij mogen ze hoor) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet van mijn vriendje en een vriend van hem dat ze dat niks zouden vinden. Toen ik voor de eerste keer die vriend zag ging het daar toevallig over (hadden zij het erover) ent oen zei die vriend nee dan zou ik hem echt niet meer omhoog krijgen hoor, zelfs bij he idee zal het niet lukken toen had ik echt zoiets van
![]() ![]() |
![]() |
|
Hehe mensen moeten altijd het excuus van stoned of dronken hebben wanneer ze gezoend hebben met een gast. Alsof dat een excuus is. Als je in een normale bui echt nooit een gozer zou zoenen doe je dat ook niet als je bezopen bent.
In mijn geval, nee, heb er gewoon geen behoefte aan, ook niet in een zogenaamd dronken/grappige bui. |
![]() |
|
Iedereen heeft het alleen over zoenen..
niemand een keertje meer dan dat gedaan met een hele goede vriend ofsow? Ik kan me toch voorstellen dat je uit nieuwsgierigheid een keer samen met je beste vriend gaat rukken ofsow.. Of durft men dat zelfs op een forum niet te vertellen?
||
Citaat:
Moet ik hieruit concluderen dat je dat wel gedaan hebt? Ik heb het idee dat veel jongens dat met vrienden en broertjes gedaan hebben maar dat de meesten daar dus over zwijgen.
|
Verwijderd
|
Nou, als ik het had gedaan mocht je het best weten, maar dat ik me herinner heb ik nog nooit iemand gerukt behalve mezelf. Of het moet heel lang geleden geweest zijn (mja dan weet je ook niet waar je mee bezig bent), simpelweg omdat ik de behoefte niet heb om seks te hebben met een jongen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (aftrekken heb ik het hier over ![]()
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 21:00. |
![]() |
|
HA 1 schaapje is over de dam.
zouden er meer volgen? Ja broertjes schijnen dat vaak te doen.. heb het al 2 keer gehoord. Echt apart.. als jongen doe je iets waarvan veel jongens vinden dat je het niet kan maken.. en dan is het toch altijd handig dat je het dronken er weer bij kan halen ![]() Ik begin echt bang te raken voor dronken jongens geloof ik ![]()
|
1x eens geprobeerd (zoenen) in 'n gekke bui, vond 't niks eigenlijk, zat geen gevoel bij, en hij kon voor geen meter zoenen. (nou staat 1 persoon niet modaal voor alle anderen, maar nee, kreeg 'r niet dat lekkere gevoel bij dat ik wel krijg als ik met m'n vriendin zoen.)
Bevestigde eigenlijk alleen maar wat ik al wist, dat ik hetero ben.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik zou je niet geloven als je jezelf nu opeens hetero zou gaan noemen, dus is je antwoord op de vraag niet zo relevant. Bah.. wat heb ik een foute vraag gesteld eigenlijk.. hij sluit mensen uit ![]() SounD... voelt zich slecht dus gaat eieren proppen...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hetero jongens?? diodeals | 51 | 28-05-2019 23:02 | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
Seksualiteit |
Niveau van dit forum Eme-ly | 89 | 07-05-2003 16:06 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Seksualiteit |
Geaardheid Cinamon | 69 | 14-10-2002 14:23 |