Advertentie | |
|
![]() |
|
"verliefdheid" is het gevoel dat wij ervaren door 3 stoffen (ben ff vergeten welke, ik zoek het anders wel eens op) in je hersenen die vrijkomen, doordat jou verlangens worden vervuld... na een tijdje raakt ons lichaam gewoon aan die stoffen en verdwijnt de verliefdheid dus. dan gaat de verliefdheid over in ofwel liefde ofwel gaan we op zoek naar "meer" en worden we op iemand anders verliefd
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verliefdheid ontstaat door de oerdrang van de vrouw om te paren met het mannetje dat het sterkst is en het best kan jagen en dus de meeste overlevingskans voor de jongen (kinderen) biedt.
Therfore worden vrouwen minder snel verliefd op kleinere/magere/niet-stoere jongens. Daarentegen is het in de menselijke wereld zo, dat ook een toekomstperspectief qua financiele middelen een rol kan spelen. In dat geval hoeft de vrouw niet per se verliefd te zijn, maar om rationele redenenen wel een relatie aan wil gaan. Groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus het is maar goed dat men valt op de personen met de minst gelijke chromosomen. Maar soms is het wel eens lastig dat tegenpolen elkaar aantrekken ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
2jaar lang onbeantwoorde verliefdheid Houdaxx | 2 | 03-10-2016 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd zijn is leuk Jeroen | 8 | 29-09-2003 11:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
waarom verliefd? ine17 | 23 | 20-04-2003 23:08 | |
Psychologie |
waarom wil ik haar helpen? black crow king | 15 | 10-08-2002 17:44 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |