Oud 17-04-2003, 12:54
blupie
blupie is offline
>>Loezzel: En......wat heb je ondertussen gedaan. Ben er wel benieuwd naar!

ik heb hem gezegd (msn) dat ik hem leuk vind en hij vind mij niet leuk zegtie. hij zegt dat hij gewoon TE aangeschoten was toen hij met me zoende. En toen zei ik: maar waarom wou je dan 2dagen later weer zoenen terwijl je niet gedronken had? hij: ik wou afmaken waar ik aan begonnen was. ik: zou je nog steeds willen zoenen dan? hij: ik denk dat de gelegenheid zich niet meer voor doet.

dus.... ik snap het niet meer?!
wat is dat nou voor reden 'afmaken waar ik aan begonnen was.' ?!?!?!
en waarom zoende hij juist met mij, waarom niet iemand anders? dat wil toch zeggen dat hij zich toch wel tot mij aangetrokken voelt/voelde??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 13:02
miro
miro is offline
Ik denk dat je je niet teveel in je hoofd moet houden. Blijkbaar vond ie je leuk zo voor een avondje maar wil ie niks voor vast met je. Dat ie nou net jou uitkiest, tja, ik denk dat het niet veel met liefde te maken heeft. zet hem uit je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 13:13
Last Resort
Last Resort is offline
Aan die jongen heb je niks volgensmij. Als hij serieus iets met je wilde, had hij niet dit gezegd. Zet hem uit je hoofd.
Oud 17-04-2003, 16:24
Marsel
Marsel is offline
Vergeten

Een of andere loser die dacht later misschien weer een keer te scoren ofzo.. en later zich bedacht what ever

Is je niet waard lijkt me, als ie al zegt dat ie TE aangeschoten was, das gewoon een belediging man, anders had ie gezegd van jah ik was aangeschoten maar vind je wel knap/leuk blabla
Dumpen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 16:26
Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap ook niet wat ie bedoeld met "afmaken waaraan ik begonnen was" , maar het is duidelijk dat hij een gigantische L*L is!!!
Je hebt van die arrogante jongens die zomaar een meisje uitzoeken voor één avond. Het maakt niet uit met wie, als ie maar aan zn trekken komt. Verschrikkelijk.
Ik denk ook dat je hem uit je hoofd moet zetten
Oud 17-04-2003, 17:18
Verwijderd
Als jongens zeggen 'ik wil afmaken waar ik aan begonnen ben' betekent dat, dat ze je hard willen bonen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 23:40
blupie
blupie is offline
ok, ik weet dat ik vaak heeeeeel erg naief ben, maar zou er niet een heeeeeeeeeel klein kansje kunnen zijn datie gewoon niet durft te zeggen datie me leuk vind?
als ik het zo zeg klinkt het ook mij onwaarschijnlijk in de oren, maar ik zou het zo graag willen...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:09
pure_evil
pure_evil is offline
Wat een schoften lopen er toch rond op deze aardkloot

Ik denk dat je niet veel kans hebt dat hij je toch leuk vindt, dan had hij dat vast wel gezegd over MSN. Hij wist immers wel dat jij hém leuk vond?

Ik zou m maar vergeten meissie!
Oud 19-04-2003, 13:15
Denise84
Denise84 is offline
Tot iemand aangetrokken voelen, wil niet zeggen dat je meer van iemand wil, in de zin van meer dan vriendschap. Je kunt je tot meerderen aangetrokken voelen en daar eens mee zoenen.

De reden die hij geeft wil gewoon zeggen dat het een sukkel is punt.
Oud 19-04-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
blupie schreef op 18-04-2003 @ 00:40:
ok, ik weet dat ik vaak heeeeeel erg naief ben, maar zou er niet een heeeeeeeeeel klein kansje kunnen zijn datie gewoon niet durft te zeggen datie me leuk vind?
als ik het zo zeg klinkt het ook mij onwaarschijnlijk in de oren, maar ik zou het zo graag willen...
Ik ben bang dat je jezelf blij maakt met een dooie mus. De kans dat er een oprecht gevoel van 'leuk vinden' bij zit acht ik erg klein, ik denk dat hij gewoon voor zichzelf z'n mannelijkheid wil bewijzen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:19
Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-04-2003 @ 18:18:
Als jongens zeggen 'ik wil afmaken waar ik aan begonnen ben' betekent dat, dat ze je hard willen bonen.
inderdaad..
met de nadruk op hard
Oud 19-04-2003, 14:48
Unexplained
Unexplained is offline
Zoals nare man al zegt, hij wil gewoon neuken. Niets meer, niets minder.
Oud 19-04-2003, 16:06
Loezzel
Loezzel is offline
Jah, daar had ik nog niet aan gedacht, maar het lijkt er verdacht veel op. Zulke jongens willen alleen maar scoren, verder niet. Als ie jou veroverd heeft, gaat ie op zoek naar een ander....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten