![]() |
|
![]() |
Ik ben op zoek naar mensen, of nabestaanden die bekend zijn met het type kanker:
Non-Hodgkin lymfoom pre-beta cel leukemie de Burkitt like. Hooggradig. Dit is van alle type non-Hodgkin (lymfklier kanker) de meest zeldzame, maar ook de meest erge. Mijn broer van 22 jaar heeft deze ziekte. Deze uitslag kregen wij nu vier en een halve maand geleden. Hij zou binnen korte tijd komen te overlijden. We zouden in dagen moeten rekenen, hooguit een aantal weken. Maar we moesten zeker niet uitgaan van een paar maanden. Gelukkig is hij nog steeds met ons! Al is het medisch gezien niet verklaarbaar. Er is nagenoeg geen behandeling voor deze vorm van kanker. De behandeling die hij zou moeten krijgen duurt vier maanden. Hij zou dan in een isoleer kamer komen te liggen. De kans op overleven varieert dan van 0 tot 5% of 10% remissie (dat het stop wordt gezet maar binnen vijf jaar terug zal komen en alsnog dat de patiënt overlijdt). Mijn broer is geestelijk gehandicapt en kan eigenlijk niet alleen gelaten worden. Dan raakt hij in paniek. Een behandeling is dus uitgesloten. Ik heb gehoord dat een aantal jaar geleden een jongen van 21 jaar ook deze ziekte had en de kuur heeft gevolgd. Binnen vier weken is hij overleden. Ik ben nu op zoek naar mensen die in deze zelfde of vergelijkbare situatie zitten of hebben gezeten. Ik zou graag met jullie in contact willen komen om te horen hoe het is gegaan bij andere mensen. Ook gezien het feit dat Koen gehandicapt is kan hij zich soms niet goed uiten. Ik hoop dat er iemand reageert!! Mieke Mijn email adres: mieky_dijkje@hotmail.com
|
![]() |
Mijn zusje heeft leukemie maar dat is acute lymfathische dus ander soort en dat is wel geneesbaar. Mijn zusje is ook gehandicapt, heeft Down Syndroom.
Heel veel sterkte! ps. mijn e-mail is miss_sunshinegirl@hotmail.com dus als je erover wilt praten (we zijn immers zussen van..) dan kan je altijd ff mailen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|