Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Golden Sun zit ook in de zelfde catogorie als Pokemon.
Je speelt met een aantal personen die 'trucjes' kunnen, deze trucjes kunnen van pas komen in gevechten als je een vijand tegen komt. Tussendoor moet je ook djins (soort diertjes) vangen, zodat je meer aanvallen kan doen. Natuurlijk zit er tussendoor een geweldig verhaal in, maar dat vertel ik niet. Als je die wilt weten kan je die grotendeels wel vinden in reviews. Zoals Milk al zei is Zelda ook een goede keuze. Ik heb hem zelf nog niet gespeeld, maar lijkt me erg leuk. Een goede site met goede reviews vind ik gameboy.insidegamer.nl Staan reviews van onder andere Golden Sun en Zelda. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit dingetje geeft een klein spotje op je beeldscherm. Persoonlijk vind ik dit licht irritant, want het beeld is daardoor veel slechter te zien. Dankzij het licht in de SP, dat er dus gewoon IN zit, heb je hier geen last van. Je kan dus gewoon in het donker spelen. En het argument van 'de SP ligt minder lekker' in de hand valt ook best mee, het is even wennen, maar dan heb je er ook geen last meer van. En de SP ziet er ook een stuk leuker uit vind ik zelf ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|