Advertentie | |
|
![]() |
|
ey hagelslag,
mm ja... ik zat een beetje met dezelfde vragen als die blueeyz je al stelde, dus het zou prettig zijn als je hier antwoord op kan geven? Nogmaals daar (of ergens anders) een afspraak maken lijkt me ook goed... Je bent niet zo 1,2,3 van je problemen af, en als je zegt dat het opzich wel heeft geholpen ben je toch iets vooruitgegaan, dus misschien ga je dan nog meer vooruit? nou, ik wacht op de rest van je verhaal.... misschien dat ik dan een beter antwoord kan geven. kus en sterkte! wendy
|||
Citaat:
zo lang het je ook nog lukt om rustig te worden zonder te blowen.. anders wordt het ook niet makkelijker Maar goed, zoals Blueeyez03 al zei, wij kunnen jou probleem niet oplossen, dat kan je alleen zelf. Wil je echt een goed advies, dan moet je denk ik meer vertellen over je problemen. Wat heeft ze veroorzaakt? En ook heel belangrijk; hoe denk je zelf dat de beste oplossing is? Je zegt dat je het zelf niet meer kunt oplossen, maar komt dit omdat je het niet kunt, of omdat je niet weet hoe je het kunt oplossen? Je zegt ook dat je je alleen voelt. Komt dit omdat je je onbegrepen voelt, of omdat je sociale leven niet goed loopt? Of heeft het een andere reden? Citaat:
Want alleen jij kan jou probleem oplossen, maar een beetje hulp kan nooit kwaad toch. heel veel sterkte en succes
|
hee ik herken ik best wel veel in, wat je allemaal heb getypt.
ik heb er zelf ook wel last van, dat ik ineens hartstikke pissig en link word door mijn opgekropte gevoelens. mijn omgeving weet er niet veel van, want als ik bijv. eens me boek op de grond gooi en erop spring zeggen ze alleen: hee hoow hoow hoow eh..bietje dimme he? *met zown neppe grijns* en dan gaan ze weer verder met waar ze mee bezig maken. niet dat ik verwacht dat ze me vast gaan houwen en in een dwangbuis stoppuh ofsow iets ![]() ik weet niet of je omgeving er iets van weet, maar als da niet zow is, zeg er dan wat van, zodat ze er rekening mee kunnen houwen? uit jezelf eens een keertje, laat al je gevoelens omhoog komen en uitbarsten, dat lucht egt op, want van blowen gaat het probleem echt niet over. het is iets wat je zelf zult moeten oplossen, en je zult er weer bovenop komen hoor ![]()
|
eejz, ten eerste: knap dat je kwaad kan worden!
Ik herken veel van je verhaal. Ik heb ook een tijdje in een kliniek 'gewoont'. Bij mijn derde opname heb ik ook therapie gehad, waar ik veel aan gehad heb, maa nog niet genoeg. Kun je dit nie aangeven bij je psych? Misschien kunnen jullie dan samen tot een oplossing komen? Ik ben nu niet zo spraakzaam, maarjah, ik heb dus wel tzelfde. Alleen ik kan ook de woede niet kwijt, dus ik raak dan enorm gespannen. Lang leve de medicatie. Maarjah, als je iemand nodig hebt om te praten, mn msn en mail is: caafiej2002@hotmail.com *knuf* eendje
||||||
wauw
![]() tx voor de reacties... tzijn r meer dan ik had verwacht... ![]() ff wat quotes beantwoorduh lijkt me .. Citaat:
![]() zeker nu ik dat crisiscentrum uitben en sinds 31 maart weer bij mn vader thuis woon zie ik vanalles niet meer zitten en heb ik onwijze stemmingswisselingen.. Citaat:
![]() sinds ik eruit ben hebben we nu een gezinscouncell0r die ik eens in de twee weken zie.. die heeft me van de week ingeschreven voor begeleid kamerwonen in amsterdam via jeugdzorg. alle gezinscouncellors die ik heb gesproken zeggen dat ik niet meer thuis moet wonen.. Citaat:
als dingen niet goed gaan of ik zwaar begin te stressen ga ik meestal meteen blowen ![]() ![]() Citaat:
de relatie met mn ouders (voornamelijk mn vader) is niet goed.. vandaar ook de gezinstherapie. mn ouders zijn gescheiden en schieten heel moeilijk met elkaar op.. Citaat:
ik lijk ook te beslissen voor mensen wat wel of niet goed voor ze is om te horen, en wat ik ze dus wel en niet vertel. moet mezelf echt pushen om over "irri dingen" te denken en alles op t forum te gaan posten.. gaat me vast een eeuw kosten ![]() weet t nu allemaal ff nietmeer.. denk niet dat jullie hier veel mee kunnen, als ik terugben ga ik verder... ![]() daagz & bedankt iig ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Sterkte met je thuissituatie..Ik hoop dat daar snel verandering in komt... Citaat:
K hoop meer van je te lezen... Citaat:
![]()
|
ik zat net ff te brainstormen (voor zover ik da kan dan) en ik denk dat je je tijdens je woede aanvallen ergers anders op moet focussen, en niet op da pissige, want dat verergert de boel alleen maar. denk aan geinige leuke herinneringen of iets waar je gedachten helemaal in op gaan. wil da nie lukken, ga het eruit slaan, sla iets helemaal in elkaar, wat niet kapot kan, bijv. een kussen ofzoiets dergelijks...
bij mij help het allebei, maar ik weet nie of jij dr wat aan hebt...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
XTC onschadelijk voor hersenen zeehond23 | 52 | 16-12-2006 16:52 | |
Drugs & Alcohol |
het nieuwe izsadc-topic :p Verwijderd | 483 | 13-12-2004 08:41 | |