Oud 26-04-2003, 12:54
anja
anja is offline
Ben een beetje in de war sinds gisteren, toen ik een vrij intiem gesprek had met m'n beste vriendin. We hadden het (na heel wat glazen wijn!) over het orgasme. zij voelt het aan als (met haar woorden) "een grote rilling alsof je kou hebt, die daarna overgaat in een rustgevend gevoel". Het gekke is dat het bij mij helemaal niet zo voelt. Ik voel echt een reeks stevige spiersamentrekkingen rond mijn vagina en baarmoeder tijdens het orgasme! Hebben andere meiden hier die samentrekkingen ook? Of kan een orgasme ook zonder? Want die soort heb ik nog niet gehad...

Effe kijken of er een smiley is die m'n gevoel kan uitdrukken... hmmm... niet echt, zoveel vraagtekens staan er nergens
Oud 26-04-2003, 13:01
Verwijderd
Bij mij verschilt het een beetje, maar doorgaans voelt aan als een reeks samentrekkingen, die daarna overgaat in een rustgevend gevoel. Een combinatie van wat jullie zeiden dus. Misschien bedoelt zij ook zoiets met 'rillingen'? Zo héél soms voel ik die samentrekkingen niet alleen bij mijn vagina, maar verspreiden ze zich gedurende het orgasme door mijn hele lichaam, tot ik zelfs de huid van mijn gezicht voel 'kloppen', om daarna weer af te nemen en terug naar mijn vagina te gaan. Dat zou je een 'grote rilling' kunnen noemen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:51
poesiefox
poesiefox is offline
Puur fysiek gezien heb je eerst al die aanlooptijd naar een orgasme toe, waarbij je de spanning voelt toenemen, en steeds van die kleine mini-orgasmetjes die niet echt doorzetten.

Het orgasme zelf verschilt iedere keer, maar een clitoraal orgasme begint met eerst een enorme golf, een hele sterke rilling inderdaad, je voelt hem echt trekken, steeds sterker, en dat zit dan in ieder geval rond en achter de clitoris en de ingang, maar ook wel verder naar binnen en vaak trekt mijn hele baarmoeder ook mee, en zet het door naar mijn rug, mijn billen, mijn benen, mijn maag, inderdaad tot mijn kruin. Daarna gaat het in mijn vagina kloppen, op het ritme van je hart, maar dat ebt dan qua intensiteit van het gevoel weg.
Dit gevoel is koud en heet tegelijk.

De aanloop en de duik zijn het lekkerst, en die kun je door randjesfietsen flink rekken en heftiger maken.

Een vaginaal orgasme is een explosie, dat golft door mijn buik en mijn ingewanden tot in mijn hersenpan. En het klopt niet, het bonkt! Daarna heb ik je die totale ontspanning, dat je het idee hebt dat alles eruit kan vallen, zo zwaar is het. Het voelt voornamelijk warm.

Dat heb je veel minder van een clitoraal orgasme.

En dan heb ik ook nog een raar gevoel, dat komt alleen doordat mijn vriend vrij hard in me stoot, daar giert het van door mijn buik, mijn borst, naar mijn gezicht en tot achter mijn oren. Dit gevoel heb ik al vanaf het moment dat hij in me komt, maar het komt in vlagen van tien seconden ofzo, het houdt niet de hele tijd aan. En ik kan er een stuk of vijftien hebben. Dan zijn ze op.

Het is zo lekker, dat ik na de eerste keer meteen daaraan verslaafd was. Hij kan het ook met zijn vingers, als hij langs mijn G spot gaat, maar alleen hij kan het met zijn piemel. Ik heb daar blijkbaar zijn model voor nodig, een beetje krom en flink naar boven gericht. Het naar beneden staande en krommende model geeft weer veel makkelijker vaginale orgasmes zonder dat daar clitorale stimulatie voor nodig is. Maar niet die steekvlam.

Het is ook nooit goed met ons vrouwen he.
Oud 26-04-2003, 14:10
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
Eigenlijk zijn er wel 9 verschillende vormen van orgasmes die te bereiken zijn voor een vrouw... (volgens oude scripten uit het oosten... uh, denk ik-china... ja)
(Dus mannen, weet wat je te doen staat!! )
Oud 26-04-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 26-04-2003 @ 14:51:
verhaal
woh dat wil ik ook
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:12
Verwijderd
Ik voel die samentrekkingen bijna nooit..
Wanneer ik het zelf doe écht nooit en wanneer ik door iemand anders klaarkom kan het wel gebeuren dat ik samentrekkingen voel, bij m'n vagina zeg maar. En dan denk ik echt zo "huh, wtf.. dat heb ik normaal nooit.. hoe heeft ie dat nou voor elkaar gekregen!"

Maargoed.. hoe het voelt. Ik beschrijf het altijd als een soort "lekker gevoel-golf". Voordat ik klaarkom voel ik zeg maar bij m'n vagina en in m'n onderbuik vanalles, nou ja een heel erg lekker gevoel dus. En dat wordt steeds sterker, waardoor ik meer wil. Het uiteindelijke orgasme voelt als een golf die door m'n lichaam gaat. En hoe beter het orgasme, hoe verder die golf komt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-04-2003 @ 15:12:
woh dat wil ik ook
Idd, dat wil ik ook!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 26-04-2003 @ 15:12:
Ik voel die samentrekkingen bijna nooit..
Wanneer ik het zelf doe écht nooit en wanneer ik door iemand anders klaarkom kan het wel gebeuren dat ik samentrekkingen voel, bij m'n vagina zeg maar. En dan denk ik echt zo "huh, wtf.. dat heb ik normaal nooit.. hoe heeft ie dat nou voor elkaar gekregen!"

Maargoed.. hoe het voelt. Ik beschrijf het altijd als een soort "lekker gevoel-golf". Voordat ik klaarkom voel ik zeg maar bij m'n vagina en in m'n onderbuik vanalles, nou ja een heel erg lekker gevoel dus. En dat wordt steeds sterker, waardoor ik meer wil. Het uiteindelijke orgasme voelt als een golf die door m'n lichaam gaat. En hoe beter het orgasme, hoe verder die golf komt.
eens
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten