![]() |
|
![]() |
ja k had ook pijn de eerste keren. ik voelde er niets van, alleen pijn. ik dacht echt zo van help ik ben dadelijk weer een van de enige die sex niet lekker vind. maar dat is niet waar
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach ja, dat heb ik ook. Mijn 'exvriend' ofwel sekspartner is echt gigantisch groot geschapen en daardoor doet het in het begin pijn.
Misschien moet je gewoon doorzetten en wordt het op een gegeven moment wel lekker. Dat is bij mij wel het geval. Anders kun je glijmiddel gebruiken, of gewoon zorgen dat je goed nat bent. Als hij normaal geschapen is moet het dan lukken, maar met een grote piemel blijf je dat probleem houden denk ik.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. moeder kwam binnen
2. condoom te klein 3. de telefoon gaat drie keer Als je wilt dat het volgende keer beter gaat zou je toch beter: 1. Moeder, vader, zusjes, broertjes een avondje naar de bios sturen 2. een groter condoom kopen en oefenen met omdoen 3. alle middelen van communicatie uitzetten. grote kans dat je dan een stuk minder gespannen bent en het veel beter gaat. en veel voorspel natuurlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
had een vriendin van me ook, ze is naar de dokter geweest omdat ze het niet vertrouwde.
de dokter zij dat hij gewoon ff door moest drukke en dat je er verder nooit meer last van had. en het was bij haar ook zo. was 1 keer pijnlijk en nooit weer. misschien slaat dit bij jou wel nergens op maar wou het wel ff zegge. kus
||
Verwijderd
|
Citaat:
seks *gniffel* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Au au au, wat een hork. Zeker geen vrouwelijke arts. Je zal toch maar door zo'n botterik ontmaagd worden zeg.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt me dan eerlijk gezegd ook niet de juiste jongen. Als hij er geen probleem van maakt dat hij jou echt flink pijn doet. Hij zal ook vast de romannetjes hebben gelezen waarbij het maar een seconde duurt, maar helaas, die berusten niet op waarheid. Het doet die hele eerte keer pijn, en de dagen erna ook nog. En hij lijkt me nou niet het type dat dan zegt, na die eerste seconde, weet je wat, ik haal hem er uit, en ik laat je rustig genezen, en over een weekje gaan we nog eens kijken. Neuh, hij lijkt me meer het type wat zelf lekker gaat liggen genieten van het gevoel om in een lekker strak kutje te zitten, en misschien zelfs nog wat gaat randjesfietsen. Pijn hoort er immers bij, de eerste keer? En hell what, HIJ voelt het niet!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
probleempje: ben wat onzeker :bloos: Iris Bloempje | 2 | 16-07-2004 15:46 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |