Oud 27-04-2003, 20:00
kindermens
kindermens is offline
zoals jullie misschien al eerder lazen heb ik het eerste paasdag het met me vriend gedaan...
het ging allemaal heel chaotisch... condoom te klein, telefoon die 3x ging. me moeder die half binnekwam, en het lukte nie

Met dat laatste zit ik best mee...

het deed zo ontzettend veel pijn, hij ging er ook niet helemaal in maar een heeeeeeel klein stukje..
me vriend zegt dat ik doo moet bijten maar ik ben zo bang dat dit weer zo gaat de volgende x

wie heeft dit ook gehad??? enne gaat t wel beter? want dit was geen pretje... leek gewoon bijna of hij niet paste...

BEDANKT
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:03
Verwijderd
Hoe lang hebben jullie voorspel gehad? Was dat voorspel vooral op jou gericht of vooral op hem? Was je ontspannen? Was je opgewonden? Heeft hij een bovengemiddeld dikke penis? Hoe oud ben je? Heb je glijmiddel gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:05
kindermens
kindermens is offline
ja ik was opgewonde
voorspel was vet lang
ik was wel erg gespannen... me ouders zaten bovendien in de kamer
en ja zijn penis is groot... hijs 22 cm maar het gaat om de dikte ofzo toch?
dat weet ik nie...

ik vind dit echt klote
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:08
Verwijderd
ja het gaat om de dikte, en daar vroeg ik ook naar, dus waarom noem je dan de lengte?
Een dikke penis (ik neem even aan dat als-ie lang is, dat-ie dan ook dik is) past er natuurlijk moeilijker in dan een gemiddelde.
Misschien moet je het eens proberen zonder spanning, ergens waar niemand binnen kan komen, waar een fijne temperatuur is, enzovoort. Als je je spieren (onbewust) aanspant lukt t niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:14
kindermens
kindermens is offline
ja de vplgende x dat we het willen gaan doen zorgen we ook dat niemand thuis is enzo... bewust of onbewust denk je toch aan je moeder die binnen zit hahahaha.... daaerom heb ik ook lang gedacht was bang voor me ouders.,, en toen me moeder klopte op de deur om te vragen of we niet in slaap waren gevallen flipte ik hem zwaar....

maar,ja.... is het ooit weleens gebeurt of kan het gebeuren dat heb gewoon NIET NEVER NOOIT LUKT???
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:58
Droyd
Droyd is offline
Kalmeer toch eens, natuurlijk lukt dat best...Je bent gewoon gespannen, hou je dat ding onbewust dicht Die chaotische sfeer zal er wel veel mee te maken hebben hoor...Zorg ervoor dat het de volgende keer het er wat rustiger aan toe gaat, zou volgens mij wel moeten lukken dan, succes
Oud 27-04-2003, 22:30
Cthulhu
Cthulhu is offline
Na lang voorspel kan het ook wel zijn dat ik nog niet opgewonden genoeg ben. Voelen met vingers om te weten of er voldoende plaats is. En als dat nie zo is blijven doorgaan natuurlijk Regelmatig vingeren helpt je wel groter worden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 22:55
poesiefox
poesiefox is offline
En pin jezelf er niet zo op vast dat HET een bepaalde keer MOET gebeuren. Lekker vrijen met je vriendje, zonder dat jullie per se echt moeten neuken( ik haat dat woord), en dan gebeurt het op een gegeven ogenblik vanzelf wel. Het is geen examen, waar een datum voor is vastgesteld. Die gespannen toestand erom heen is toch nergens voor nodig?

Spreek maar af dat jullie HET voorlopig nog niet gaan doen. Wel alle andere dingen, ook vingeren en orale sex, maar hij mag er niet in. Wel er tegenaan, hij mag ook tegen je clitje wrijven, maar nog niet erin. En je zal zien, op een moment wil je dat zo graag, dat jij hem erzelf in duwt, van pure geiligheid.

Maar laat dat vanzelf en spontaan gebeuren, ga niet met jezelf of met hem afspreken dat het vanavond moet. Dan ben je gespannen, en dan kun je er ook niet van genieten. En dat was toch juist de bedoeling van het spelletje.
Oud 27-04-2003, 23:28
Mark
Mark is offline
Citaat:
kindermens schreef op 27-04-2003 @ 21:00:
me vriend zegt dat ik doo moet bijten
Daar klopt dus iets niet! Grrr.. daar kan ik zo boos om worden.

Mark (die vindt dat je vriendje gewoon geduld moet hebben)
Oud 27-04-2003, 23:28
Verwijderd
mijn vriend heeft ook n grote plus brede l.. ik had er zelf weinig moeite mee, maar zijn ex zei wel tegen me dat t bij haar niet ging, pas toen ze bovenop zat.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:47
josdebos
josdebos is offline
wacht nog maar een tijdje, misschien ben je gewoon te gespannen, omdat je denkt dat het in 1 keer goed moet gaan, mijn eerste keer was ook een ramp, te klein condoom, het paste niet en het deed ook heel veel pijn, maar toen zijn we gestopt en heeft me vriend me gewoon lekker verwend.. doe lekker rustig aan en misschien was het ook wel een teken dat je er nog niet klaar voor bent. Op een gegeven moment wil je zo graag dat je de pijn niet meer hebt of dat je de pijn niet meer zo voelt. als je er eenmaal doorheen bent kan je ontspannen en concentreren op wat je lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:38
Daphne16
Daphne16 is offline
bij mij lukte het de eerste keren ook niet...achteraf weet ik gewoon dat dat kwam omdat ik niet ontspannen genoeg was....je moet je egt volledig ontspannen en je prettig voelen bij je partner
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:18
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 28-04-2003 @ 00:28:
mijn vriend heeft ook n grote plus brede l.. ik had er zelf weinig moeite mee, maar zijn ex zei wel tegen me dat t bij haar niet ging, pas toen ze bovenop zat.
ik moet er niet aan denken dat mijn ex het mijn mijn huidige vriendin over de grote van mijn snikkel zouden hebben!
niet dat dat zal gebeuren aangezien mijn ex verleden tijd en uit mijn leven is en mijn huidige vriending een sex voor t huwelijk wil, maar toch. het idee!
Oud 28-04-2003, 21:17
kindermens
kindermens is offline
Dank je wel iedereen voor alle reactuies
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:42
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
We zijn nog niet klaar
Bij mij ging het NET zo! Inderdaad gewoon doorbijten... En op een gegeven moment denk je dat je vergeet dat het pijn doet, maarrrrr... FOUT! Het DOET geen pijn meer!!
Oud 28-04-2003, 22:29
broodrooster
broodrooster is offline
ja k had ook pijn de eerste keren. ik voelde er niets van, alleen pijn. ik dacht echt zo van help ik ben dadelijk weer een van de enige die sex niet lekker vind. maar dat is niet waar sex is lekker, je moet er van genieten. de eerste paar keren hebben we het met condoom geprobeerd *de pil werkte nog niet helemaal* dit werkte niet, daarna zonder, werkte ook niet, deed zeer. toen had ik het helemaal niet meer, en toen deden we het ook ff niet meer. ook niet proberen, hierna wel geprobeert maar toen deed het zeeer. en ik moet zeggen, gewoon ff doorzetten. doet ff zeer, maar daarna heb je wel wat. maar wle natuurlijk op vrijwillige basis. sex is lekker.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 23:20
Verwijderd
*gaap*
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:24
Verwijderd
Jezus, wat klinkt dit ongelooflijk ordinair.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 18:46
kikkeraap
kikkeraap is offline
Snap je vriend nie, je moet doorbijten, jee hallooooo, da zeg je toch nie , gewoon geduld hebben
Oud 29-04-2003, 19:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bazz schreef op 29-04-2003 @ 00:20:
*gaap*
Doe niet zo stom man, het is echt niet leuk ofzo
Oud 30-04-2003, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 29-04-2003 @ 20:16:
Doe niet zo stom man, het is echt niet leuk ofzo
Nope
maar wel ongv het 100000000000e topic wat ik hierover zie
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 23:01
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
Bazz schreef op 30-04-2003 @ 01:20:
Nope
maar wel ongv het 100000000000e topic wat ik hierover zie
dat krijg je met 36.924 posts in totaal en 76.93 postst per dag gemiddeld
Oud 04-05-2003, 19:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach ja, dat heb ik ook. Mijn 'exvriend' ofwel sekspartner is echt gigantisch groot geschapen en daardoor doet het in het begin pijn.
Misschien moet je gewoon doorzetten en wordt het op een gegeven moment wel lekker. Dat is bij mij wel het geval. Anders kun je glijmiddel gebruiken, of gewoon zorgen dat je goed nat bent. Als hij normaal geschapen is moet het dan lukken, maar met een grote piemel blijf je dat probleem houden denk ik..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:17
Verwijderd
1. moeder kwam binnen
2. condoom te klein
3. de telefoon gaat drie keer

Als je wilt dat het volgende keer beter gaat zou je toch beter:

1. Moeder, vader, zusjes, broertjes een avondje naar de bios sturen
2. een groter condoom kopen en oefenen met omdoen
3. alle middelen van communicatie uitzetten.

grote kans dat je dan een stuk minder gespannen bent en het veel beter gaat. en veel voorspel natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:17
someone
someone is offline
had een vriendin van me ook, ze is naar de dokter geweest omdat ze het niet vertrouwde.
de dokter zij dat hij gewoon ff door moest drukke en dat je er verder nooit meer last van had. en het was bij haar ook zo. was 1 keer pijnlijk en nooit weer.

misschien slaat dit bij jou wel nergens op maar wou het wel ff zegge.

kus
Oud 05-05-2003, 22:48
raarbeestjuh
raarbeestjuh is offline
mijn 1ste keer was ook ZWAAR KLOTE...
deed heel erg zeer...
en k bloede 3 dage later nog..
maar nu..
hihi *gniffel*
niet meer...
je moet gewoon zorge dat je opgewonde genoeg bent..
en je vriend vertrouwe...(dat hij je geen pijn doet...)
en dan komt het vast goed...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 23:38
Verwijderd
Moet je ook wachten tot je volwassen bent, kindermens
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 00:07
Verwijderd
Citaat:
raarbeestjuh schreef op 05-05-2003 @ 23:48:
mijn 1ste keer was ook ZWAAR KLOTE...
deed heel erg zeer...
en k bloede 3 dage later nog..
maar nu..
hihi *gniffel*
niet meer...
je moet gewoon zorge dat je opgewonde genoeg bent..
en je vriend vertrouwe...(dat hij je geen pijn doet...)
en dan komt het vast goed...
hihi
seks
*gniffel*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 00:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
someone schreef op 05-05-2003 @ 19:17:
had een vriendin van me ook, ze is naar de dokter geweest omdat ze het niet vertrouwde.
de dokter zij dat hij gewoon ff door moest drukke en dat je er verder nooit meer last van had. en het was bij haar ook zo. was 1 keer pijnlijk en nooit weer.

misschien slaat dit bij jou wel nergens op maar wou het wel ff zegge.

kus

Au au au, wat een hork. Zeker geen vrouwelijke arts. Je zal toch maar door zo'n botterik ontmaagd worden zeg.
Oud 06-05-2003, 11:29
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
kindermens schreef op 27-04-2003 @ 21:00:
me vriend zegt dat ik doo moet bijten maar ik ben zo bang dat dit weer zo gaat de volgende x
Ik vind het een beetje asociaal van hem dat hij zegt dat je door moet bijten. Je moet inderdaad, zeker bij een groot geschapen jongen, ontspannen zijn. Ik weet niet hoe jij ervoor kunt zorgen dat je dit bent. ALs je niet ontspannen bent, lukt het niet. Als je maar niet toelaat dat hij gewoon doorduwt, en dat jij maar even door moet bijten, want dat lijkt me niet echt de juiste methode.
Oud 06-05-2003, 11:43
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef op 06-05-2003 @ 12:29:
Ik vind het een beetje asociaal van hem dat hij zegt dat je door moet bijten. Je moet inderdaad, zeker bij een groot geschapen jongen, ontspannen zijn. Ik weet niet hoe jij ervoor kunt zorgen dat je dit bent. ALs je niet ontspannen bent, lukt het niet. Als je maar niet toelaat dat hij gewoon doorduwt, en dat jij maar even door moet bijten, want dat lijkt me niet echt de juiste methode.

Het lijkt me dan eerlijk gezegd ook niet de juiste jongen. Als hij er geen probleem van maakt dat hij jou echt flink pijn doet. Hij zal ook vast de romannetjes hebben gelezen waarbij het maar een seconde duurt, maar helaas, die berusten niet op waarheid.

Het doet die hele eerte keer pijn, en de dagen erna ook nog.

En hij lijkt me nou niet het type dat dan zegt, na die eerste seconde, weet je wat, ik haal hem er uit, en ik laat je rustig genezen, en over een weekje gaan we nog eens kijken. Neuh, hij lijkt me meer het type wat zelf lekker gaat liggen genieten van het gevoel om in een lekker strak kutje te zitten, en misschien zelfs nog wat gaat randjesfietsen. Pijn hoort er immers bij, de eerste keer? En hell what, HIJ voelt het niet!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten