Oud 28-04-2003, 12:52
Verwijderd
Ik heb dus last van hooikoorts. Het is niet extreem, maar het is wel irritant. Nou heb ik vorig jaar een advertentie gezien van 'Bionase' en ook dit jaar kwam ik het alweer tegen.
Het gaat om dit apparaatje:

Weet iemand hier meer vanaf? Als het namelijk echt werkt, dan is het misschien wel handig om er eentje aan te schaffen.
Meer informatie over Bionase:

http://www.bionase.com/01c18c930908b...b10/index.html
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:12
Verwijderd
99 euro

'k zou er erg goed over nadenken, als ik jou was.
als de werking wetenschappelijk bewezen zou zijn, zou je hem op doktersrecept kunnen krijgen, maar dat is schijnbaar niet zo, aangezien hij oa bij de tuinen verkocht wordt.

het komt op mij over als een rtl5 middeltje (tellsell achtig).

ben benieuwd of iemand het al geprobeerd heeft
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:29
Verwijderd
geldverspilling
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:02
Breg
Breg is offline
ik gebruik gewoon een paar maanden per jaar 1-2x per dag neusspray, werkt ook goed, en wordt volgens mij vergoed door de verzekering.
Dus waarom wil je speciaal zo'n apparaatje?
Oud 28-04-2003, 20:36
Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
Breg schreef op 28-04-2003 @ 21:02:
ik gebruik gewoon een paar maanden per jaar 1-2x per dag neusspray, werkt ook goed, en wordt volgens mij vergoed door de verzekering.
Dus waarom wil je speciaal zo'n apparaatje?

nou, bij sommige mensen is een neusspray niet voldoende. Ikzelf heb tabletjes en neusspray (en oogdruppels, maar dat doet er niet toe) en ik heb soms nog last van m'n neus. Als zo'n stekker in m'n neus me ECHT zou helpen zodat ik in de zomer in het park op het gras kon zitten zonder m'n neus eraf te snuiten, zou ik er zeker over nadenken.
Oud 28-04-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Sannetje schreef op 28-04-2003 @ 21:36:
nou, bij sommige mensen is een neusspray niet voldoende. Ikzelf heb tabletjes en neusspray (en oogdruppels, maar dat doet er niet toe) en ik heb soms nog last van m'n neus. Als zo'n stekker in m'n neus me ECHT zou helpen zodat ik in de zomer in het park op het gras kon zitten zonder m'n neus eraf te snuiten, zou ik er zeker over nadenken.
Dat heb ik dus ook. Als ik een pilletje neem, m'n neus spray en oogdruppeltjes gebruik, dan merk ik wel iets. Maar nog steeds blijf ik de hele dag niezen, m'n neus snijden, m'n ogen blijven jeuken (enz.)
Het is niet extreem dat ik de hele dag met een zakdoek aan m'n neus zit, maar zoals je al zei, het is wel vervelend.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten