Oud 01-05-2003, 13:39
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
Om het héél kort te houden (geen zin om al mijn zever hier neer te schrijven)
Het is over tussen mij en mijn vriend
rede die ik gekregen heb => ik hou niet meer van je
gevolg:
nu doet die of er nooit iets is geweest tussen ons en dat we maar terug goede vrienden moeten zijn
besluit:
ik vind het tering en kan het niet (nu nog niet)

Hoe zouden jullie reageren
Ps: door zijn gedrag de laatste dagen ben ik hem echt niet meer zo lief gaan bekijken als voordien, ik heb nu echt een compleet ander persoon voor mijn neus gekregen. Best eng
Oud 01-05-2003, 13:42
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Klein Noedeltje schreef op 01-05-2003 @ 14:39:
Om het héél kort te houden (geen zin om al mijn zever hier neer te schrijven)
Het is over tussen mij en mijn vriend
rede die ik gekregen heb => ik hou niet meer van je
gevolg:
nu doet die of er nooit iets is geweest tussen ons en dat we maar terug goede vrienden moeten zijn
besluit:
ik vind het tering en kan het niet (nu nog niet)

Hoe zouden jullie reageren
Ps: door zijn gedrag de laatste dagen ben ik hem echt niet meer zo lief gaan bekijken als voordien, ik heb nu echt een compleet ander persoon voor mijn neus gekregen. Best eng

Het zijn nou eenmaal hufters. Beter kwijt dan rijk dus, dit exemplaar.
Oud 01-05-2003, 13:43
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-05-2003 @ 14:42:
zeggen vele van mijn vrienden ook. Maar zomaar iemand loslaten waar je zoveel mee gedeeld hebt, is niet gemakkelijk. Zeker niet als hij er dan wat extra druk achter steekt
Oud 01-05-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Klein Noedeltje schreef op 01-05-2003 @ 14:39:
ik heb nu echt een compleet ander persoon voor mijn neus gekregen. Best eng
Dat ken ik, wanneer jongens niet meer verliefd zijn kunnen ze ineens heel gevoelloos, bot en koud doen. Veel minder lief dan je van ze gewend was.. dat is inderdaad doodeng. Probeer maar een tijdje niet meer zo veel met hem om te gaan, geef jezelf de tijd om over hem heen te komen.
Ga leuke nieuwe kleren kopen enzo, ga veel met vriendinnen doen..
sterkte
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:02
Verwijderd
Mja, als jij geen zin hebt om nu goede vrienden te zijn weer heb je daar geen zin in en zou ik daar dus ook geen tijd in steken. Als zijn gedrag je nogal teleurstelt zou ik hoe dan ook geen tijd meer in hem steken.

Op die manier ben je natuurlijk nog niet over het uitgaan heen, maar daar heb je hem ook verder niet bij nodig. Neem maar gewoon afstand en probeer zijn gedrag als extra reden daarvoor te zien, kdenk dat hem even niet veel zien sowieso makkelijker is..

Nou ja, heel veel sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:33
MissMorena
MissMorena is offline
ja zoiets ken ik ook als je met ze heb doen ze lief en aardig maar als het uit is nou...kunnen ze echt bot doen en het is echt erg vooral als je nog veel voor die persoon voelt ik zou een tijdje bij hem uit zijn buurt blijven en lekker afleiding zoeken weg gaan met vriendinnen enzo gewoon iets

Suc-6 en sterkte Miss Morena
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:39
Gwinnie
Gwinnie is offline
even een tijdje afstand nemen. je kan niet meteen overstappen op goede vrienden.
toen t met mijn vriend uit was na 14 maanden ofzo hebben we mekaar echt lang (bijna) niet gezien.
en nu spreken we byna elke week wat af en is t gewoon gezellig.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:46
Bruut
Bruut is offline
Citaat:

vrouwen zijn anders precies hetzelfde..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:09
AtHell
AtHell is offline
Wat een domme zak, alsof jullie ooit nog vrienden van elkaar kunnen zijn zoals jullie dat voorheen waren.

En ja jij hebt genoeg van, ik zou proberen 'm zo snel mogelijk weg te trappen en 'm de tering toewensen om maar even de titel aan te halen.
Oud 01-05-2003, 18:54
Verwijderd
Lijkt op hoe mij ex-vriend deed toen hij het uit had gemaakt, al bleef hij wel vriendelijk. Hij bedoelde het goed, jouw ex-vriend bedoelt het vast ook goed. Leg gewoon aan hem uit dat het nu nog te moeilijk voor je is om hem te zien. Ga leuke dingen doen, probeer hem niet tegen te komen. Hou ondertussen een héél klein beetje contact, bijvoorbeeld door korte oppervlakkige mailtjes, of sms-jes. Onpersoonlijk contact dus. Op die manier is het makkelijker om later, als je over hem heen bent, te beslissen of je vriendschappelijk contact met hem wil, oppervlakkig contact, of helemaal geen contact meer, en om die beslissing dan ook uit te kunnen voeren. Ik heb besloten om oppervlakkig contact met mijn ex-vriend te houden; we spreken elkaar alleen nog over msn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:03
Verwijderd
Oh ja, dat is zo afschuwelijk dom he... Deed mijn ex-vriend ook.. Ik had het uitgemaakt, gewoon omdat het duidelijk was dat we elkaar nog niet goed genoeg kenden. Toen ik hem niet heel veel later tegen kwam, liep hij gewoon straal langs me heen... Terwijl we echt duidelijk hadden besloten elkaar eerst beter te leren kennen etc... Deed echt pijn Van z'n moeder begreep ik later dat hij tegen haar had gezegd dat híj het uit had gemaakt omdat hij me niet meer leuk vond... terwijl dat nooit ter sprake is geweest...
Maar goed... doe wat sarahbressers zegt, daar ben ik het helemaal mee eens en ik ben te lui om dat nog eens te herhalen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten