Heel gekke vraag, ik weet het, maar 'k heb hem al lang eens willen stellen... Is het orgasme na zelfbevrediging anders als je niet in de puberteit bent? Ik ben er pas op m'n 14de mee begonnen en kan dus niet vergelijken, maar ik heb ooit eens gelezen dat het anders is bij jongens...
weet ook niet, maar volgens mij is zo iets in je lichaam dat je pas in de puberteit seksuele gevoels enz begint te krijgen, dus geloof niet dat er vantevoren veel mensen zijn.
Dacht dat dat wel algemeen bekend was Nee, jongens ejaculeren niet voor de pubertijd. Ik begon daarmee pas op m'n 13e ofzo... Niet veel eerder in elk geval. En 't gevoel is dan automatisch anders, nu voelt het alsof er iets uitkomt Doet 't dus ook.
Is het dan "plots" gekomen, of begint het met enkele drupjes en komt er dan steeds meer? En als je jong bent, voel je dan ook de samentrekkingen tijdens het orgasme, ook al komt er niks uit? Boeiend toch, zo'n mannenlichaam
Voor mijn 13 en half kwam er niks uit, en na mijn 13 en half kwam er een klein beetje uit paar druppels en nu komt er steeds meer uit, ik heb wel soms dat het soms wel spuit en soms niet dat het er gewoon langs loopt.
Nou, ik was er best vroeg bij zeg maar.
Toen ik 10 was deed ik mezelf al aftrekken. Maar toen, kwam er geen sperma vrij.
Pas toen ik 12 was, kwam er ook sperma uit, zeg maar.
Maar het gevoel is gewoon hetzelfde.
Dus je kan eigenlijk cocluderen, dat er geen verschil in zit.
sofie3 schreef: Is het dan "plots" gekomen, of begint het met enkele drupjes en komt er dan steeds meer? En als je jong bent, voel je dan ook de samentrekkingen tijdens het orgasme, ook al komt er niks uit? Boeiend toch, zo'n mannenlichaam
Volgens mij begon 't met drupjes, ja Maar nu wordt 't niet meer meer dan 't al is. En die smanentrekkingen: ik kan 't me niet meer heel goed herrineren Maar ik geloof dus dat dat gevoel van samentrekkingen miste.
Nou, ik merk nou niet veel verschil. Bij mij kwam er altijd al iets uit (vanaf 13de ofzo) dus ik weet ook niet of het anders voelt als er niks uit komt zeg maar. Kortom, aan mij heb je ook niet veel.