Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zijn al zoveel topics van Oranje.
![]() Maar goed in 1988 werd Nederland bijna uitgeschakeld in de eerste ronde maar ik dacht dat Kieft vlak voor het einde een goal maakte. En Nederland heeft bijna altijd problemen gehad met kwalificeren maakt niet uit hoe goed of slecht de selectie was. Verder moet het juist een goede mix zijn van oudere spelers en jongere. Er zijn best nog wel talenten in Nederland: Sneijder, Van de Vaart, Van Persie, Robben. Maar of die in 2004 allemaal al tot de wereldtop behoren is de vraag. Verder is Makaay is 27 of 28 dus geen jong talen meer. Dus van Nistelrooij en Kluivert zijn nog jonger. Ik denk dat Nederland zich via de 2de plaats in de poule(dan krijg je nog zo'n wedstrijd tegen een andere nummer 2) gaat kwalificeren voor het Ek in Portugal, en daar goed gaat presteren. EDIT: Oetker was met een aantal dingen sneller ![]() ![]()
|
Het probleem bij het Nederlands elftal van nu is dat het op zich goede spelers zijn. Ze spelen bij hun eigen club allemaal zeer sterk, maar bij het Nederlands elftal komt er helemaal niks van! Kijk maar naar een Ruud van Nistelrooy. Is fantastisch bezig bij Manchester, maar speelt niks klaar in Ned. elftal. En hetzelfde geld voor meerdere spelers.
||
Citaat:
voor het seizoen had ik Lamey gezegd maar die heeft zich dus niet verder kunnen ontwikkelen.
|
Ik zeg niet dat Reizer een speler is die in Nederlands elftal thuishoort...
Maar hij i sde naar mijn mening zonder twijvel de bestevan wat we hebben... Helaas. Hij deed zijn werk altijd naar behoren, maar voegt niets extra's toe... Dit geld echter in nog grote maten aan de andere kant... Welke linksback hebben we nou? van Bronckhorst is wel aardig maar is het toch ook niet Ik vond persoonlijk Numan vaak wel goed, maarja... History
|
Ik denk dat we voor 2004 en 2006 juist een fantastisch team 'kunnen' hebben. De talenten die er nu bij komen hebben de tijd om zich klaar te maken voor het grote werk in het nederlands elftal (voor deze spelers is dat vooral 2006).
Voor 2004 hebben we een goed team met een aantal zeer ervaren spelers (Stam, F. de Boer, Cocu, Davids). Deze spelers zullen vooral bij het EK erg belangrijk blijken. Daarbij hebben we ook de jongere groep (o.a. van Nistelrooy, Kluivert, Seedorf, Zenden) die toch al heel veel interland-ervaring hebben. En dan hebben we ook het jonge deel, ofwel de 'talenten' (Van der Vaart, Sneijder, van der Meyde, Robben). Deze spelers zullen steeds vaker worden geselecteerd, maar het zal nog een tijd duren voor ze een vaste basisplaats hebben. Ze zullen vooral in oefeninterlands en 'de makkelijkere' kwalificatie duels steeds meer de kans krijgen om zich te bewijzen. Ik denk dat ze op het EK nog niet een vaste waarde zijn. Volgens mij bestaat het Nederlands elftal op dit moment alleen maar uit echte toppers met daarbij enkele die bij de beste spelers van de wereld behoren. Ik denk dat als deze spelers met elkaar een echt 'Team' kunnen vormen die voor elkaar wil werken, dit team zeker voor de Europese titel kan strijden. En Ricksen is gewoon een goede rechts-achter die goed past in het systeem dat Advocaat graag wil spelen. Naar mijn mening is hij de beste Nederlandse rechts-achter van dit moment. Zijn inzet is altijd 100% en dat is ook iets om te waarderen. (Daarbij is ie ook nog een oud AZ-speler... ![]()
||
Citaat:
dan heb je verder nog van Persie en Robben (hoewel ik hem neit mag is ie zeker een talent en er zijn nog wel meer rijzende sterren hoor...en zoals al werd gezegd er zijn niet eens zo heelveel 'oudjes' Kluivert en Ruud zijn pas 25...van Bommel is nog jong, Hofland...Makaay is ook niet oud...Davids kan nog goed mee, Overmars ook...Kuijt komt er trouwens ook aan....dus nee...over het talent van Oranje hoeven we ons geen zorgen te maken...erder over het spel wat idd soms van slecht niveau is...maar zoals eerste helft tegen Portugal ook soms uitstekend... wat al eerder is gezegd door bv Kluivert zelf, is dat spelers bij een club 6 dagen in de week samen trainen, bij Oranje maar 8 keer in het jaar...dat werkt niet.... Nu hopen dat de geruchten juist zijn en Kluivert naar ManU gaat ![]() ![]() ![]()
|
Vind het raar dat Nederland te veel vast houdt aan vd Sar. Tegen Portugal stond hij in de basis, terwijl hij net fit was na een blessure van 2 maanden. Dat terwijl Westerveld, keeper van de nummer 2 van Spanje geen kans krijgt.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
volgend jaar moet de rechtsback toch zeker johnny heitinga of nigel de jong worden, lijkt me toch geen twijfel over mogelijk die ricksen is echt een verschrikking
verder moet van nistelrooy uit de basis, het is een typische spits voor engeland maar niet meer dan dat, kluivert hoort diepste spits links overmars, recht vd meyde achter kluivert moet vander vaart achter van der vaart moeten cocu en davids linksachter blijft een probleem maar dan toch richard witschge rechtsachter nigel de jong en f.de boer en stam centraal en vander sar op de goal natuurlijk het mooie van dit systeem is dat er maar 2 spelers in zitten die geen ajax verleden hebben, en het typerende is dat dit ook zo ongeveer de enige goede nederlandse spelers zijn zonder ajax-verleden het blijft hard maar waar, de lijst cruyff-van basten-bergkamp-kluivert-van der vaart blijft nog altijd 100% ajax
||
Citaat:
![]() Zet van der Sar maar op de goal, dan gaat Westerveld er wel in staan ![]() En wat betreft De Jong, Ricksen doet het prima rechtsback, dus zie niet in waarom hij vervangen moet worden door iemand die bij Ajax geen basisplaatst heeft.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|