![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind dat je biseksueel bent, als je voor beide sekses emotionele én erotische gevoelens kunt krijgen. Dus verliefdheid én geilheid.
Ik vind dat je lesbisch/homo bent, als je alleen voor dezelfde sekse emotionele én erotische gevoelens kunt krijgen. Dus verliefdheid én geilheid. Ik vind dat je hetero bent, als je alleen voor de andere sekse emotionele én erotische gevoelens kunt krijgen. Dus verliefdheid én geilheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja.. het is altijd moeilijk om jezelf zomaar te classificeren. Je zult het eerst moeten uit proberen om te weten of het iets voor je is denk ik.. njah je komt er wel uit denk ik.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Zoals ik al in een ander topic schreef:
Je hoeft als meisje helemaal niet lesbisch/bi te zijn om zoenen of zelfs seks met een meisje lekker te vinden. Maar wat als je nou homoseksuele gevoelens hebt? Ben je dan opeens anders? Veel jongens en meisjes experimenteren met seks met mensen van hun eigen geslacht, dat vind ik eigenlijk heel natuurlijk, een manier van jezelf ontdekken. Als dat gevoel nou verder gaat en je meisjes ook leuk en lief gaat vinden en een warm gevoel krijgt als je bij ze bent, dan kun je denk ik ervan spreken dat je lesbisch of bi bent. Ook dan hoeft er niets te veranderen, maar je zou een keer een leuke meid tegen kunnen komen, waar je helemaal weg van bent. Conclusie: denk minder, maar luister naar je gevoelens. Maak je ook vooral niet teveel zorgen. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe weet je eigenlijk of je bi bent? sterre | 35 | 08-07-2015 09:16 | |
Liefde & Relatie |
In de war m.b.t. geaardheid. buh naamvergete | 16 | 27-11-2010 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Gays. Vivian. | 124 | 15-09-2009 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch Saskiah^^ | 41 | 25-09-2006 18:20 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
BEn je verplicht om er voor uit tekomen dat je BI,Homo of lesbisch bent? jojoba! | 23 | 10-09-2002 16:38 |