![]() |
|
Grote griezels nog aan toe!
Over een aantal weken gaat het gebeuren, op Vrijdag de 13e van Juni om precies te zijn. De eerste Helmondse Horrornacht, alhoewel nacht iets te veel is. Twee horrorfilms: een recente, en een klassieker. We beginnen om 22:00 met MAY van Lucky McKee, die al enkele prijzen in de wacht heeft geslepen op festivallen, gevolgd door THE EVIL DEAD van Sam Riami. Waar? In het filmhuis van Helmond. En die zit naast de Pathé in Helmond voor de onwetenden. De prijs? 9,99 (omgekeerd is dat....) Ennuh, Nederhorror is ook weer online!
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 17:32. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
33 Bezoekers
![]() Geen horrorfans in de omgeving Helmond? Ik ga onverbiddelijk door met organiseren omdat deze kleine groep toch aardig enthousiast was, alhoewel sommigen echt BRAINDEAD taferelen verwachten en MAY was net iets te tragisch-komisch. Misschien een 'aggressievere' zoektocht naar de Horrorfans in de omgeving.
|
![]() |
dat is origineel en slaat zeker wel aan???
Helmond is ook niet bepaald mijn favoriete dorp, maar een horrornacht met 2 films (waarvan 1 zo cliche als maar zijn kan voor een horrornacht) zou voor mij ook sowieso niet de moeite waard zijn. bepaalde cultfilms trekken natuurlijk altijd publiek, maar de vraag is of je dat wil... niw: ik kan me ook niet herinneren dat het aangekondigd stond in de filmkrant ed (en dan bedoel ik een grote advertentie en niet achterin het programma overzicht) |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Van de 33 personen aanwezig hadden zo'n 20 nog nóóit van "THE EVIL DEAD" gehoord. De anderen hadden de film nog nooit gezien op het grote scherm... dus "waarvan 1 zo cliche als maar zijn kan voor een horrornacht" valt wel mee. We hadden bedacht dat we een bekende titel moesten programmeren om mensen te trekken. Natuurlijk hingen en er in Helmond en omstreken wel affiches, stond in de Traverse een agenda met de nacht en het programmaboekje bevatte ook genoeg informatie. Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het mooie weer ook parten speelde.
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dat 20 mensen evil dead niet kennen, verbaast me wel - de film draait nog regelmatig in bepaalde filmcircuits en leek me daarom nogal cliche Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 12:01. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar draait "THE EVIL DEAD" regelmatig? Onlangs is hij opnieuw uitgebracht en heeft hij in zo'n drie bioscopen gedraaid en op het Festival v/d Fantastiche film, daarvoor nergens. Tenzij jij een aantal datums voor me hebt en plaatsen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Helmondse Horrornacht legatus | 12 | 04-02-2004 10:10 |