Oud 08-05-2003, 20:52
blote bosmens
blote bosmens is offline
Hoi mensjes,

Ik heb dus nu al 5 weken een lief. Ze is heel lief, schattig, best wel knap, enz....ze is superlief en is er altijd voor me.
Heb nu echter 1 probleem: soms vraga ik me af waar ik in feite mee bezig ben. Ben vroeger al paar keer serieus verliefd geweest, maar deze keer is het anders. Voel me rustig, denk aan haar, maar niet extreem. Als ik bij haar ben voel ek me niet speciala gelukkig. In het begin wel, nu weet ek niet meer wat ik nog moet voelen. Ben verward. Ze is het perfecte meisje voor me en ben nu bang het te verknallen. heb al met haar gesproken en heb haar daardoor beetje bang gemaakt Dom van me! Anyway, velede week was er een bepaalde dag dat het echt heel goed ging. Kon geen sec van haar wegkijken of haar los laten. Was zo zalug. Nu twijfel ek echter weer. Er zit precies 1 groot slot op me hart (doordat ek nogal veel belogen geweest ben denk ik), hoe kan ik me meer openen voor haar? Positieve reacties aub, voel me al verward genoeg eigenlijk

Draag ganse dag haar tshirt, luister naar haar cd, enz....denk altijd aan haar en aan dingen doen met 'r wrom ben ek dan nog verward? Kan misschien zijn doordat we nogal veel gevrijd hebben eigenlijk de laatste tijd en te weinig gepraat. We zullen binnenkort serieus wat praten en zo, dus hopelijk komt het los... weet er iemand iets? Voel me precies alsof er een knoop in me darmen zit. Soms voel ek me rustig en verliefd, wil haar dan knuffelen en zo. Soms wordt het twijfelen erger. Kan mezelf schoppen, zo'n lief meisje, wrom doe ek dan zo lastig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2003, 21:14
Veenbes
Veenbes is offline
Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Op mij kom je verliefd over, je draagt haar shirt, draait haar cd... twijfel je niet teveel? Je lijkt gelukkig met haar, tevreden, na een tijdje wordt het hevig verliefde gevoel sowieso minder, misschien is dat het wat je voelt? Succes...
Oud 08-05-2003, 21:15
never mind
never mind is offline
heej waarom post je het hier als je alleen maar 1 soort reacties wil hebben

Maaroke ik denk dat j verliefd bent! Weet je waarom ik dat denk? Omdat je je er zorgen om maakt en haar dus niet kwijt wil, het verschil tussen wat je in het begin voor haar voelde en nu is dat de spanning nu misschien een beetje minder is (ik zeg niet dt hij weg is, gewoon minder)... De eerste keer met iemand zoenen, vrijen, enz geeft altijd een heeeeel spannend gevoel, een soort kick en na een tijdje wordt dat "gewoon" en ebt dat een beetje weg.. Maar zoals jij over haar praat denk ik wel dat je verliefd bent

Ik ben hier zelf ook heel bang voor geweest een tijdje geleden maar heb uiteindelijk gemerkt dat ik zeker wel verliefd ben omdat ik het fijn vind bij hem te zijn (en ook zo vaak mogelijk bij hem wil zijn!), het is gewoon veilig en vertrouwd niet meer steeds onzeker zoals in het begin... en trouwens ik hoef ook niet zoveel spanning ik ben alleen maar blijer dat ik het zo voel

Het is misschien niet zo handig van je om je twijfels meteen met je vriendin te delen, als het bij jou twijfels zijn vat je vriendin dat 100x serieuzer op... en denk ze srtaks nog dat je het uit gaat maken

Succes met je vriendinnetje!
Oud 09-05-2003, 08:53
NecroDopey
NecroDopey is offline
Mjah, herken er wel iets in van m'n eerste serieuse relatie. Als ik zo m'n dagboek terug lees kom ik op dezelfde dingen als dat jij nu post. Mooi, lief, leuk etc etc. Maar was ook verward, het verliefdheidsgevoel was er gewoon niet, al kon ik niet plaatsen waarom. Dacht immers hele tijd aan der, er was in wezen niets mis met der en verweed het mezelf... Maar ik was wel eerder echt verliefd geweest en dit was het niet. Het was fijn op met der te zijn en dingen te doen, maar daar bleef het bij. Was dan ook na 2 maanden uit.

Maar goed, positieve reactie dus? Sorry, kan daar niet in mee gaan ;o
Oud 09-05-2003, 10:35
Poohbear
Poohbear is offline
Je zegt dat je verward bent en dat je daardoor misschien niet meer verliefd bent, maar ik denk juist dat doordat je verward bent je misschien nog wel verliefd bent
Doordat je niet wil dat het echte verliefde gevoel verdwijnt, toon je eigenlijk al dat je ook haar niet kwijt wil
Ik denk dat je moet gaan beseffen dat het verliefde gevoel misschien is overgegaan in een gevoel dat al vertrouwd is en waardoor je je gewoon erg op je gemak voelt bij je vriendin en das natuurlijk een goed teken!
Oud 09-05-2003, 11:21
josdebos
josdebos is offline
je zegt dat je al heel vaak belogen bent. Ik denk dat je wel helemaal voor dr wilt gaan, maar dat je hart denkt, als ik me voor haar openstel en ze bedriegt of liegt tegen me... dat je dan er helemaal aan onder gaat! Maar je zegt dat dit meisje het perfecte meisje voor je is, heel lief en mooi en schattig, wat kan je anders dan helemaal voor dr gaan! Ik denk dat als je je meer voor een relatie met haar opensteld en wat meer vertouwen in jullie 2en krijgt dat je vanzelf meer aan je gevoelens durft toe te geven, want verliefd ben je in ieder geval!! sterkte

liefs jo (die dit zelf ook heeft meegemaakt!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten