Oud 14-05-2003, 20:38
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Ik heb een probleem.
Ik heb een tijde geleden een leuke jongen ontmoet.
Ik was op school en ging in de pauze aan een tafel in de aula zitten met mijn 2 vriendinnen, maar er zaten 2 andere jongens ookal lette we er niet echt op.
Opeens zei er een: kom een hier met je lekker kontje ik meen tegen mijn vriendin maar we moesten erg lachen en we gingen een een andere tafel een stukje verder zitten ze bleven ons aankijken maar die jongen die dat zei was zo enorm knap echt niet normaal gewoon.

Toen we hem de volgende dag weer tegenkwamen liepen we daar met rooie koppen langs en toen zei een vriend van hem: HEEY VRIENDINNEN VAN F. mijn vriendinnnen zeiden dat ze al bezet waren en dat ik op F. was (was wel zo maar da mocht ze nog nie zegge) en vanaf toen riep hij en heel veel andere vrienden van F. HEEY VRIENDIN VAN F., F. WIL DIT MET JE F. WIL DAT ME JE en dat soort dingen ze deden net alsof hij me leuk vond. Maar ik wist dat da nie zo was.

Hij vond het volgens mij helemaal niet leuk. Maar mijn vriendin die kende hem nog niet maar een goeie vriendin van haar zus kent haar al vanaf hij een baby was en spreekt nog vaak met hem af!
Ze heeft alles van haar gekregen zijn mobiel nr. zijn adres zijn msn en zo. Maar ze weet dat ik op hem ben en ze wil me zijn adres niet geven.

Ze zegt altijd alles wat hij zegt tegen haar dat ze zo aardig is en niet lelijk enzo en wat ben ik? EEN SLET, DIKKE SNOL, TRUT, KUT IRRITANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
En laatst moesten wij met alle 1e en 2e klassers ergens heen op de fiets en mijn vriendinnen moeste ff op mij wachten maar toen ze f. zagen gingen ze gelijk met hem mee, ze vertelden hoe leuk het was met hun allemaal en dat ze allemaal grappig en leuk waren en dat ze mij zoals gewoon lijk weer een dikke snol vonden, ik heb niet een met hem gepraat nog nooit zelfs.

We lopen ze wel eens achterna maar dat is vaak niet mijn idee ze vinden dat erg irritant en ze denken dat het allemaald oor mij komt.

Ik heb altijd al gedacht hij is knap maar hij is een lul! Ik ben vaak boos op hem maar als ik hem zie ben ik alles weer vergete!
Ik heb een rare vriendin echt soms heel moeilijk en vervelend maar ze is ook weer een steun voor me dus ik kan haar niet laten vallen.

Wat moet ik nou doen om haar duidelijk te maken dat ik zijn msn wil?
(wil nie meer met F.) Hoe maak ik hem en zijn vrienden duidelijk dat ik niet meer met hem wil.
En hoe zorg ik ervoor dat hij spijt krijgt dat hij die dingen over me heeft gezegt of WAT MOET IK DOEN.

ik heb het een beetje slordig uitgelegt maar als je vraen hebt zeg ik het wel.
Oud 14-05-2003, 20:42
sweetchrissiej
hij heeft nog een hele leuke vriend die heeft een kluisje naast mij en als we naast elkaar staan wil ik wel wa zege maar wat?
Ik wil gewoon iets zegge!
En hij heeft ook een hele super aardige vriend! Maar die staat altijd bij een van de 2.
Oud 14-05-2003, 20:42
miro
miro is offline
Vind je nou vier jongens leuk of zie ik dat nou verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:45
sweetchrissiej
ik weet het echt nie meer!
MAar er zijn nou 3 leuke
Oud 14-05-2003, 21:00
M@rco
M@rco is offline
Sjezus, je bent 12... rustig aan

Ik snap trouwens echt geen hol van je verhaal. Misschien omdat ik nogal moe ben...

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:04
Verwijderd
Sorry, ik begrijp helemaal niets van je verhaal kun je het samenvatten? Het gaat om drie jongens? Vertel van elke jongen eens kort wat je in de eerste post over 'm zei? En dan echt
Jongen 1: blabla
Jongen 2: yadayada
Jongen 3: yakidee shmakidee
zeg maar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:06
miro
miro is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-05-2003 @ 22:04:

Jongen 1: blabla
Jongen 2: yadayada
Jongen 3: yakidee shmakidee
zeg maar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:38
Gwinnie
Gwinnie is offline
pak er een op zn bek. wil die niet. pak de volgende.
wil die niet? pak de volgende. wil die niet. pak de volgende en als die dan niet wil heb je nog 1 kans..

(als ik tenminste goed begreep dat t om 4 jongens ging)

ja sorry hoor, maar ik weet nie wat ik hier mee moet... vraag is aan henzelf of ze je zo'n snol vinden?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:41
Thomas
Thomas is offline
Wat lekker puberaal alweer.

Er wel eens aan gedacht dan er geen eentje iets met jou wil?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:44
king112
king112 is offline
jij verhaal is:
Blablablabla.
Ik dacht dat ik de enige was die er geen hol van begreep maar het ligt gelukkig niet aan mij.
Je bent 12 dus doe eens een beetje rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:45
king112
king112 is offline
Maak een nieuw verhaal en een beetje wat duidelijker als je serieus advies wilt!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:49
Bruut
Bruut is offline
kan hier echt geen touw aan vast knopen

domme bruggertjes ook
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:28
Verwijderd
Mijn advies is: hou je bezig met school.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 23:11
poesiefox
poesiefox is offline
Is die tante for real? Vraag ik mijn sow eens ff af..
Oud 14-05-2003, 23:20
Verwijderd
zeg tegen der dat er telefoon is, ze loopt weg en jij zoekt snel zijn msn adres

isse simpel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 01:00
GRRR
GRRR is offline
je moet hem pijpen trut
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:24
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-05-2003 @ 02:00:
je moet hem pijpen trut
nou zeg. Dat hoeft ook weer niet zo direct
Oud 15-05-2003, 09:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je moet het laten rusten! laat hem! wat een eikel. zolang jij je druk blijft maken, blijft dit aan de gang. als ze zien dat t je niets meer doet en dat je er niet eens meer aan denkt, dan is het voor hen ook gedaan en houdt het allemaal op.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:48
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 15-05-2003 @ 10:45:
je moet het laten rusten! laat hem! wat een eikel. zolang jij je druk blijft maken, blijft dit aan de gang. als ze zien dat t je niets meer doet en dat je er niet eens meer aan denkt, dan is het voor hen ook gedaan en houdt het allemaal op.
goh, dat jij het verhaal snapte..
vond er geen touw aan vast te knope..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-05-2003 @ 10:48:
goh, dat jij het verhaal snapte..
vond er geen touw aan vast te knope..
k snapte er ook niks van, daarom moet ze het laten rusten. ze maakt er een zooitje van wat niet eens nodig is.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:51
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 15-05-2003 @ 10:49:
k snapte er ook niks van, daarom moet ze het laten rusten. ze maakt er een zooitje van wat niet eens nodig is.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 11:52
punkyfun
punkyfun is offline
jeee zeg wat een groot probleem

alsk jou was zouk gewoon op zoek gaan naar nog zo'n gozer...alleen dan in aardige versie!
Oud 15-05-2003, 14:10
king112
king112 is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 15-05-2003 @ 10:24:
nou zeg. Dat hoeft ook weer niet zo direct
Dat moet wel zo een lekker ding kan ze niet laten voor bij laten gaan.
Die jongen is zo een lekker ding dat het niet normaal meer is dus zou het verstandig zijn om hem te gaan pijpen!
zelf is zij EEN SLET, DIKKE SNOL, TRUT, KUT IRRITANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus dit is haar kans!
Ga op die jongen of en vraag het volgenden:
Mag ik je pijpen?
Ik weet dat dit niet makkelijk is om te zeggen maar zie het zo:
Een nee heb je!
Een ja kan je krijgen!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:24
Billy_bob
Billy_bob is offline
maar welke jongen zegt nou nee
Oud 15-05-2003, 15:02
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Relax meid....Rustig..............
Ten eerste snap ik niet dat jij zijn msn wilt hebben terwijl je zelf zegt dat het een eikel is. Ten tweede betekend dat dat jij ook niet al te snugger bent. Ten derde: Je bent pas 12 jaar, je hebt nog alle tijd dus doe niet zo para.
Oud 15-05-2003, 15:18
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 15-05-2003 @ 15:24:
maar welke jongen zegt nou nee
En nog, als hij nee zegt... dan kan hij toch die hormonen niet onder controle houden als je plots zijn lul uit zijn broek haalt en hem begint te pijpen... of ben ik nu 2 topics door elkaar aan het halen
Oud 15-05-2003, 15:23
miro
miro is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 15-05-2003 @ 16:18:
En nog, als hij nee zegt... dan kan hij toch die hormonen niet onder controle houden als je plots zijn lul uit zijn broek haalt en hem begint te pijpen... of ben ik nu 2 topics door elkaar aan het halen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:42
Tomke
Tomke is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 15-05-2003 @ 16:02:
Ten tweede betekend dat dat jij ook niet al te snugger bent.
Ai ai ai, de hypocrisie.

Ontopic: Ik kan helaas weinig ontopic melden aangezien ik geen touw aan het hele verhaal vast kan knopen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:12
Loezzel
Loezzel is offline
Volgens mij is het probleem ook niet zo heel erg, want ze heeft nog niet één keer gereageerd op de reacties hier...
Tis trouwens wel echt een bruggeractie. Mijn zusje houdt zich ook op deze manier met jongens bezig...
Grow up en post hier aub een serieuzer probleem...
Oud 15-05-2003, 20:03
sweetchrissiej
het ging om een jongen mijn zijn 2 vrienen.
Nu is het allemaal nog erger nou schelde ze me uit als ze me tegenkomen.
Mijn vriendinnen hem steeds achterna en als we da doen zegge ze wer heey dikke heey dikke snol war die dikkert als ze me nie zien enzo.
Ik zit echt met eeen problemos
Oud 15-05-2003, 20:06
sweetchrissiej
Ik heb nu een bloedhekel aan die f.
ik wil hem gewoon nie meer zien maar ik kan hem nie ontwijke.
Oud 15-05-2003, 20:20
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 15-05-2003 @ 21:03:
het ging om een jongen mijn zijn 2 vrienen.
Nu is het allemaal nog erger nou schelde ze me uit als ze me tegenkomen.
Mijn vriendinnen hem steeds achterna en als we da doen zegge ze wer heey dikke heey dikke snol war die dikkert als ze me nie zien enzo.
Ik zit echt met eeen problemos
Als je ff je overwelmende, verliefde gevoelens aan de kant zet (is moeilijk, weet ik...maar doe het even) zul je zien dat jij helemaal geen probleem hebt.
Als hij zo in mekaar zit (je uitscheld, enz...) is hij een kus niet eens waard. Laat staan jouw liefde en aandacht.
Dus: wacht tot er een (aardige/lieve)andere jongen voorbij komt.
En de mensen hierboven zeiden het nogal hard maar het is wel waar: je bent pas 12. Je hebt alle tijd.

Ik vraag me ineens af of dit DE leeftijd is voor meisjes dat ze in ene stapelverliefd op 'alleen het zien van die jongen' kunnen worden?
Krijgen meisjes soms voor hun 12e verjaardag een overdosis hormonen?
(Niet om op te scheppen: ik heb het nogal gemerkt toen...)
Oud 15-05-2003, 21:07
Verwijderd
Hahaha.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 01:14
Verwijderd
Ik snapte dat het om 1 jongen ging je verhaal loopt voor geen meter, nog een keer?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 06:26
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 15-05-2003 @ 17:12:

Grow up en post hier aub een serieuzer probleem...
het meisje is wel 12,waarom zou ze moeten "grow up"en? aangezien haar leeftijd is het toch normaal dat ze zo denkt en met zon problemen zit,en waarom zouden we alleen problemen van volwassenere mensen oplossen?

enfin,kan nu niet ontopic,heb niet veel tijd,doe ik vanavond wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:53
Verwijderd
hehe, ik heb niets op en ik ben klaar wakker, maar ik vat er geen ene RUK van...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:55
Upke
Upke is offline
Wat kun jij het ook goed uitleggen zeg, ik krijg gewoon koppijn er van.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:22
hi
hi is offline
Dit is geen breezah taal maar dit is gewoon een nieuwe hype! Ik noem het met je zonnenbril op typen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:29
sweetchrissiej
Now eh ik ga het niet helemaal overniew vertellen maar ik doe het ff int kort.

Er is een super knappe jongen waar ik op verliefd was.
Mijn vriendin is ook helemala weg van hem en die loopt steeds achter zijn hol aan.
Hij doet heel aaridg tegen haar maar tegen mij niet.
Hij en zijn vrienden doen heel dom tegen mij ze schelden me iedere keer uit.
Ik kan hetm moeilijk ontwijken en ik kom hem de hele tijd tege.
Ik wil zijn msn om wat te vragen maar dat wil mijn vriendin niet geven omdat hij het niet hoefde. (omdat ik toch alleen maar ga zieke denkt ie).

Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik niet meer op hem ben en dat ik het niet leuk vind dat hij zo stom doet.
Maar eh ik kan echt nie praten met hem in de buurd

Weten jullie nog een andere oplossing
Oud 16-05-2003, 14:42
king112
king112 is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 16-05-2003 @ 15:29:
Now eh ik ga het niet helemaal overniew vertellen maar ik doe het ff int kort.

Er is een super knappe jongen waar ik op verliefd was.
Mijn vriendin is ook helemala weg van hem en die loopt steeds achter zijn hol aan.
Hij doet heel aaridg tegen haar maar tegen mij niet.
Hij en zijn vrienden doen heel dom tegen mij ze schelden me iedere keer uit.
Ik kan hetm moeilijk ontwijken en ik kom hem de hele tijd tege.
Ik wil zijn msn om wat te vragen maar dat wil mijn vriendin niet geven omdat hij het niet hoefde. (omdat ik toch alleen maar ga zieke denkt ie).

Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik niet meer op hem ben en dat ik het niet leuk vind dat hij zo stom doet.
Maar eh ik kan echt nie praten met hem in de buurd

Weten jullie nog een andere oplossing
Je hoeft het niet te vertelen!
Je moet gewoon jezelf voordoen(dus niet doen alsof je hem leuk vind als je dat niet vindt)((dat is altijd fout)) .
Dan zal hij denken dat je hem niet meer leuk vindt en dan hoeft hij je ook niet meer met je bezig te houden! toch>?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
hey.. wrom zou je m vertellen dat je m niet leuk vind?

ik vertel ook niet tegen iedereen dat ik niet verliefd op die persoon ben hoor..... dan blijf je tog bezig??
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:16
Verwijderd
Zorg dat je fatsoenlijke vriendinnen krijgt, en ga een jaartje of drie met ze in een afgesloten kelder zitten. Tot je er klaar voor bent om achter jongens aan te lopen.

Plus, inderdaad. Waarom wil je hem zo graag vertellen dat je hem niet leuk vindt? Zodat hij stopt met schelden? Dat doet hij niet, geloof me maar. Waarschijnlijk maak je het alleen maar erger, omdat hij dan bevestiging heeft - als je hem echt nooit leuk had gevonden dan had het je niets uitgemaakt wat hij allemaal wel niet tegen je zei.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:30
sweetchrissiej
ik wil dat zeggen omdat hij nogsteeds denkt dat dat wel zo is.
Zijn vrienden ook en die maken van die rotopmerkingen en lachen hem uit dat er zon lelijkerd achter hem aanloopt.
Snap je?
Oud 16-05-2003, 16:44
Loezzel
Loezzel is offline
Je moet je er gewoon nix van aantrekken.
Alsof hij ophoudt als je zegt dat je niet meer verliefd bent, dan gaat ie je heus wel op een andere manier pesten (of op dezelfde)...
Oud 16-05-2003, 16:51
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 16-05-2003 @ 17:30:
ik wil dat zeggen omdat hij nogsteeds denkt dat dat wel zo is.
Zijn vrienden ook en die maken van die rotopmerkingen en lachen hem uit dat er zon lelijkerd achter hem aanloopt.
Snap je?
meid,negeer hem gewoon. Als hij iets rot naar je roept,loop hem gewoon straal voorbij zonde rhem een blik te gunnen, dan begaathij nog een afgang ook.
mensen die rotopmerkingen maken zijn het niet waard om aandacht aan te besteden.
en meestal zijn de knapste jongens idd rotzakken. zoek de schattige en lieve uit
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:58
sweetchrissiej
Jaah ik zou wel willlen dat ik dat kon mar mijn vriendinnnen hebben het de hele tijd over hem als ze hem zien.
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik niet meer achterze aan wil dus dat doen we ook niet meer.
Ik zeg wel wat trug denk ik.
Ik laat me niet uitschelden hoor!!!!!!!!!!!
Ik weet wel dat het beter is maar ik voel me beter als ik er wel wat aan doe.
het word al minder vandaag stond ik voor zijn neus en hij keek alleeen maar hij zei niks maar dat kwam omdat hij met minder vrienden was dan ik met mijn vriendinnen.

Hij doet heel erg lief tegen mijn vriendin.
Weten jullie misschien een reden waarom hij tegen mij dom doet en tegen mijn vriendin niet?
Ik dnek omdat zei een vriendin van hem kent?
Oud 16-05-2003, 17:17
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 16-05-2003 @ 17:58:
Jaah ik zou wel willlen dat ik dat kon mar mijn vriendinnnen hebben het de hele tijd over hem als ze hem zien.
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik niet meer achterze aan wil dus dat doen we ook niet meer.
Ik zeg wel wat trug denk ik.
Ik laat me niet uitschelden hoor!!!!!!!!!!!
Ik weet wel dat het beter is maar ik voel me beter als ik er wel wat aan doe.
het word al minder vandaag stond ik voor zijn neus en hij keek alleeen maar hij zei niks maar dat kwam omdat hij met minder vrienden was dan ik met mijn vriendinnen.

Hij doet heel erg lief tegen mijn vriendin.
Weten jullie misschien een reden waarom hij tegen mij dom doet en tegen mijn vriendin niet?
Ik dnek omdat zei een vriendin van hem kent?
echt,neem het van mij aan, als je heel nonchalant hem straal voorbij loopt en doet alsof je hem niet hoort, begaat hij een grotere afgang, en heb je veel voldoening!
iets terugroepen,tja,dan zou je mss wel eens een figuur kunnen slaan.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:20
sweetchrissiej
ik weet ook wel dat je gelijk hebt maar ik vind het slap om niks trug tedoen!
Oud 16-05-2003, 17:33
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 16-05-2003 @ 18:20:
ik weet ook wel dat je gelijk hebt maar ik vind het slap om niks trug tedoen!
het is net slap om wel iets terug te roepen.
het is slap om gewoon rotte dingen te roepen.
je moet wel een goede techniek gebruiken,dus niet met een rooie kop voorbij lopen. maar echt met je neus in de wind,en alsof het je niets kan bommen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:37
sweetchrissiej
ik denk niet dat ik dat altijd kan doen want mijn vriendinnne blijven in de beurt bij hem.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten