Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die jongen is zo een lekker ding dat het niet normaal meer is dus zou het verstandig zijn om hem te gaan pijpen! zelf is zij EEN SLET, DIKKE SNOL, TRUT, KUT IRRITANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus dit is haar kans! Ga op die jongen of en vraag het volgenden: Mag ik je pijpen? Ik weet dat dit niet makkelijk is om te zeggen maar zie het zo: Een nee heb je! Een ja kan je krijgen! |
![]() |
|
![]() |
Relax meid....Rustig..............
Ten eerste snap ik niet dat jij zijn msn wilt hebben terwijl je zelf zegt dat het een eikel is. Ten tweede betekend dat dat jij ook niet al te snugger bent. Ten derde: Je bent pas 12 jaar, je hebt nog alle tijd dus doe niet zo para.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Volgens mij is het probleem ook niet zo heel erg, want ze heeft nog niet één keer gereageerd op de reacties hier...
Tis trouwens wel echt een bruggeractie. Mijn zusje houdt zich ook op deze manier met jongens bezig... Grow up en post hier aub een serieuzer probleem... ![]()
|
het ging om een jongen mijn zijn 2 vrienen.
Nu is het allemaal nog erger nou schelde ze me uit als ze me tegenkomen. Mijn vriendinnen hem steeds achterna en als we da doen zegge ze wer heey dikke heey dikke snol war die dikkert als ze me nie zien enzo. Ik zit echt met eeen problemos
||
Citaat:
Als hij zo in mekaar zit (je uitscheld, enz...) is hij een kus niet eens waard. Laat staan jouw liefde en aandacht. Dus: wacht tot er een (aardige/lieve)andere jongen voorbij komt. En de mensen hierboven zeiden het nogal hard maar het is wel waar: je bent pas 12. Je hebt alle tijd. Ik vraag me ineens af of dit DE leeftijd is voor meisjes dat ze in ene stapelverliefd op 'alleen het zien van die jongen' kunnen worden? Krijgen meisjes soms voor hun 12e verjaardag een overdosis hormonen? ![]() ![]() (Niet om op te scheppen: ik heb het nogal gemerkt toen...)
||
Citaat:
enfin,kan nu niet ontopic,heb niet veel tijd,doe ik vanavond wel. |
![]() |
|
Now eh ik ga het niet helemaal overniew vertellen maar ik doe het ff int kort.
Er is een super knappe jongen waar ik op verliefd was. Mijn vriendin is ook helemala weg van hem en die loopt steeds achter zijn hol aan. Hij doet heel aaridg tegen haar maar tegen mij niet. Hij en zijn vrienden doen heel dom tegen mij ze schelden me iedere keer uit. Ik kan hetm moeilijk ontwijken en ik kom hem de hele tijd tege. Ik wil zijn msn om wat te vragen maar dat wil mijn vriendin niet geven omdat hij het niet hoefde. (omdat ik toch alleen maar ga zieke denkt ie). Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik niet meer op hem ben en dat ik het niet leuk vind dat hij zo stom doet. Maar eh ik kan echt nie praten met hem in de buurd ![]() Weten jullie nog een andere oplossing
||
Citaat:
Je moet gewoon jezelf voordoen(dus niet doen alsof je hem leuk vind als je dat niet vindt)((dat is altijd fout)) ![]() Dan zal hij denken dat je hem niet meer leuk vindt en dan hoeft hij je ook niet meer met je bezig te houden! toch>? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zorg dat je fatsoenlijke vriendinnen krijgt, en ga een jaartje of drie met ze in een afgesloten kelder zitten. Tot je er klaar voor bent om achter jongens aan te lopen.
Plus, inderdaad. Waarom wil je hem zo graag vertellen dat je hem niet leuk vindt? Zodat hij stopt met schelden? Dat doet hij niet, geloof me maar. Waarschijnlijk maak je het alleen maar erger, omdat hij dan bevestiging heeft - als je hem echt nooit leuk had gevonden dan had het je niets uitgemaakt wat hij allemaal wel niet tegen je zei. |
![]() |
||
Citaat:
mensen die rotopmerkingen maken zijn het niet waard om aandacht aan te besteden. en meestal zijn de knapste jongens idd rotzakken. zoek de schattige en lieve uit ![]() |
![]() |
|
Jaah ik zou wel willlen dat ik dat kon mar mijn vriendinnnen hebben het de hele tijd over hem als ze hem zien.
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik niet meer achterze aan wil dus dat doen we ook niet meer. Ik zeg wel wat trug denk ik. Ik laat me niet uitschelden hoor!!!!!!!!!!! Ik weet wel dat het beter is maar ik voel me beter als ik er wel wat aan doe. het word al minder vandaag stond ik voor zijn neus en hij keek alleeen maar hij zei niks maar dat kwam omdat hij met minder vrienden was dan ik met mijn vriendinnen. Hij doet heel erg lief tegen mijn vriendin. Weten jullie misschien een reden waarom hij tegen mij dom doet en tegen mijn vriendin niet? Ik dnek omdat zei een vriendin van hem kent? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
iets terugroepen,tja,dan zou je mss wel eens een figuur kunnen slaan. |
![]() |
||
Citaat:
het is slap om gewoon rotte dingen te roepen. je moet wel een goede techniek gebruiken,dus niet met een rooie kop voorbij lopen. maar echt met je neus in de wind,en alsof het je niets kan bommen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|