Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor mij beste film ooit
|||
Citaat:
Citaat:
Henry: Portrait of a Serial Killer had ook een paar verontrustende scenes.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echte snuff-films zijn trouwens niet nep, daar zijn de immers authentiek voor. Ik weet trouwens niet een twee drie waar je ze vandaan moet halen, but it is said that it is quite the ride. Ik heb Straw Dogs overigens nog niet gezien, maar om eerlijk te zijn vond ik de andere twee niet bijster boeiend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is verreweg de meest shockerende film die ik ooit gezien heb --en dat zal een behoorlijke poos zo blijven. De vergelijking met Trainspotting slaat de plank mis, Trainspotting is m.i. een luchtig verhaaltje vergeleken met RFAD. |
![]() |
|
![]() |
Het is allemaal maar nep, dus daarom vind ik een speelfilm niet snel shokerend.
Films die in het geheim worden opgenomen en doorgespeeld naar de media zijn veel erger. Het doden en koken van honden en katten in Korea, de gruwelijkheden rondom stierengevechten, waarbij als voorprogramma paarden worden doodgemarteld, eh, wat er op de fiestas in spanje gebeurt met kleinere dieren, die door de kinderen mogen worden doodgeslagen of gestoken, hoe het er in het internationale veetransportsector aan toe gaat, in de slachthuizen die het niet zo nauw nemen. De legbatterijen, de bontindustrie. Echt, heel opwekkend. Ik eet dus al sinds 1991 geen vlees meer. De beukpartij van vier agenten die Rodney King doodsloegen, in Los Angeles. Stiekem opgenomen. Of hoe het er in veel gevangenissen aan toe gaat. Echt, de werkelijkheid is erger dan de gruwelijkste film.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
Lifestyle |
jij en je telefoon Otis | 185 | 12-10-2006 12:08 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 8] Dinalfos | 500 | 12-12-2004 00:05 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7] lovetear | 500 | 20-10-2004 16:47 | |
Films, TV & Radio |
Das Experiment empyrian | 11 | 26-07-2003 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Das Experiment: afgrijselijk, shockerend, beangstigend Simon | 50 | 03-07-2002 22:24 |