Advertentie | |
|
![]() |
|
Eindstand:
1. PSV (Hid-din-gu! ![]() 2. Ajax (wint al zijn wedstrijden wel) 3. Feyenoord (jammer dan... slechts UEFA Cup) 4. NAC (wint allebei zijn wedstrijden, dus toch Europa in 5. NEC (1 puntje in Waalwijk, goed voor de 5e plaats in UEFA Cup voetbal) 6. Roda JC (verliest van Feyenoord, mot daarom afw8en wat Utreg doet in de beker) 7. Heerenveen, beter doelsaldo dan RKC) 8. RKC Waalwijk (pist weer naast de pot) 9. Utrecht (moeten Europees voetbal afdwingen in de beker) 10. Willem II (boeit eigenlijk niet omdat ze al uitgespeeld zijn) 11. AZ (idem als Willem II) 12. FC Twente (haalt geen punten meer dit seizoen) 13. RBC Roosendaal (who else? ![]() 14. Vitesse (Edward Sturing is weer de man bij Vitesse) 15. FC Groningen (toch al bij 1 wedstrijd voor het einde 99% veilig) 16. FC Zwolle (nacompetitie, voor mij mogen ze degraderen) 17. De Graafschap (moet erin blijven, dus mot minstens 1 duel nog winnen!) 18. Excelsior (volgend jaar weer 1-7 ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 19:02. |
![]() |
|
de wens is de vader van de gedachte maarja ik hoop op het volgende:
1.PSV(gewoon de beste collectieve ploeg....) 2Ajax(verdient het gewoon om 2e te worden, helaas spelen ze zondag wel gelijk tegen fct in enschede) 3feyenoord(toch netjes maar meer zit er niet in) 16vitesse(te arrogant, moest maar eens afgestraft worden) 17graafschap(hoort wat mij betreft in de HCE maar speelt slecht) 18excelsior(is er een beter voorbeeld van competitie vervasling, sateliet club van feyenoord)
|
1. PSV
2. Ajax 3. Feyenoord 4. Nac 5. Nec 6. Roda JC 7. Heerenveen 8. RKC 9. Fc Utrecht 10. Willem II 11. AZ 12. Twente 13. RBC 14. Vitesse 15. Groningen 16. Zwolle 17. De Graafschap 18. Excelsior
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De Graafschap heeft met Zwolle de slechtste selectie als je t mij vraagt. Excelsior heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld. De graafschap nauwelijks, dan hoor je er welicht niet thuis.
|
De Graafschap toch gedregradeert
![]() Maakt me geen reet eigenlijk uit of Zwolle of Excelsior er uit vliegen of er in blijven, al denk ik vooral nu na de poule-indeling dat Excelsior het wel kan redden. NAC heeft UEFA Cup voetbal, mooi ![]() ![]() Nu is Roda afhankelijk van Feyenoord en Utrecht. Of Roda of Utrecht Europa in gaat maakt me niet zo veel, beiden hebben een goede selectie, maar aangezien de selectie van Utrecht volgend seizoen toch denk ik kwalitatief minder is, zou Roda de beste optie zijn. Maar van de andere kant maakt het me nix uit. PSV kampioen, over het gehele seizoen verdiend. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 15:13. |
![]() |
|
Vitesse 14e, (yeah). Jammer dat Graafsdchap gedegradeert is, zie liever hun dan Excelsior. Zal mij benieuwen hoe Excelsior en Zwolle het gaan doen in de nacompetitie
||
Citaat:
Ik denk wel dat Exelsior het halen gaat. ALleen over Zwolle heb ik me twijfels. Ze kunnen het wel moeilijk krijgen in de derby tegen GAE. Maarja ik geef ze toch 65% kans
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wie wordt Landskampioen 2003/2004 DeGexxte | 57 | 18-08-2003 23:13 |