Advertentie | |
|
![]() |
|
Snie schlecht!
Ik dacht al dat ik de enige vrouw was die het leuk vond om naakte vrouwen te tekenen. ![]() Leuke stijl trouwens, beetje hoe heet dat achtig.... die chinese tekeningetjes en zo pokemon achtig... BTW ik had even je siteje gecheckt ![]() ![]() ![]() weet je wat er mis is met de tieten? niet lullig bedoelt.. maar het zijn oude vrouwen tieten; iets boller, niet zo hangend en de tepels hoger... maar de ass is perfect! ![]() Keep up the good work, mate!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of je moet naar bepaalde sites gaan, waar ik Hanzel nu sterk van verdenk ![]() PS: je bedoelt zeker Manga stijl? Mwoah, dat niet echt imo. Al zijn der veel verschillende stijlen daarvan. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En de ass vinnik niet mooi, te plat/puntig, niet mooi vol en rond! Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 11:40. |
![]() |
|
leuk gedaan
![]() die ogen moeten overigens niet veel verder naar elkaar omdat ze asian is he ![]() zuo alleen nog wel wat aan de onderbeen en voet doen..de rest is schetseriger en heeft meer schaduw. bovendien ziet je kuit er net iets anders uit en ben je net de enkel vergeten. ofzo. ziet er gewoon beetje vreemd uit. maargoed benen en voeten zie je ook niet iedere dag. heb zelf ook onwijs veel moeite met voeten enzo.
|
![]() |
Hai
![]() Wat mij het eerst opviel was dat de voet heel raar gedraaid lijkt, er zit ook geen enkel aan. Verder lijkt het rechter bovenbeen een rare aansluiting te hebben aan het bovenlijf (maar dat kan ook aan mij liggen ![]() De knieën zijn ook niet even groot, ik zou de rechterknie iets smaller maken. Maar in zn geheel vind ik 't een hele mooie tekening ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|