![]() |
|
Met zo'n instelling gaat het geheid mis. Je moet het over je heen laten komen, je gevoel voor je laten spreken en vooral geen schaamtegevoel hebben voor wat je aan het doen bent. Zo komt het goed.
![]() Maar niet als je je zenuwachtig gaat maken of heel strak in je hoofd gaat denken 'zo moet het, zo moet het, ik mag het niet fout doen, als ik het anders doe ga ik af als een gieter', enz.
|
![]() |
meissie ik heb al tienduizend miljoen keer gezoend en ik heb nog steeds het gevoel dat ik maar wat aankloot dus maak je geen zorgen want wie weet merkt je die jongen der helemaal nix van
mijn vriend zegt namelijk dat ik ontzettend lekker kan zoenen...... dus zo erg als in je hoofd is het allemaal niet |
![]() |
|
Nix om je druk om te maken, zoenen kan je niet uit een boekje leren. Dat moet je doen, gewoon relaxen en het over je heen laten komen. Maar iig. rustig aan, niet je tong in zijn mond duwen en dan doen alsof je een mixer bent. Bovendien als je een paar keer met de zelfde persoon zoent gaat het steeds beter, gewoon proberen dus
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb ook nog nooit gezoend, en daardoor krijg ik juist wat tips van wat kennissen enzo
![]() ![]() -Lippen beetje vochtig maken voor het zoenen. -beetje rustig beginnen, dus niet direct binnen 2 seconden mond-op-mond en tong erin. -Niet teveel 1 beweging maken, dus geen 'wasmachine'. -Je kunt naast het zoenen nog een beetje strelen, lekker romantisch ![]() Voor de rest kan je idd niets fout doen, heb ik gehoord ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste zoen was amandelenlikken, bleh. De tweede was de wasmachine, en ik werd gek van geilheid. De derde, tja, wij hebben een heel eigen mengsel van technieken, en als hij mij maar de leiding laat nemen komt het wel goed.
Het gaat fout als je allebei of gaat liggen afwachten tot de ander wat doet,(dan gebeurt er niks) of juist allebei willen bepalen wat er gebeurt.( dan raken jullie in de war) Begin rustig en lief. Desnoods met een kusje, een simpel zacht kusje op de mond, en dan niet meteen je hoofd weer weghalen, maar je lippen tegen elkaar aanhouden, zo'n beetje half open. En dan, een likje langs een lip. Of ehm, een lip tussen jouw lippen zachtjes pakken en weer loslaten, beetje zuigen, beetje aaien met je lippen en je tong. Joh, het is zo makkelijk. Alles is goed! Hoofdregel is dat je alles langzaam en zachtjes doet. Geef elkaar de tijd om op elkaar in te spelen, om aan elkaar te wennen. Zoenen is een hele goede manier om elkaar te leren kennen, gedag te zeggen, te verwelkomen. Als de bliksemflitsen plotseling door je lichaam schieten, dan gaat het verder vanzelf. Dan worden de kussen vanzelf dieper en langer en heviger. Je bloeddruk, hartslag en ademhaling stijgen, er is geen speld meer tussen jullie lichamen te krijgen, je wordt licht in je hoofd. En dan wil je godverdomme sex! Hier! Nu! ( ze noemen het niet voor niets droogneuken) Als dat niet gebeurt, en het is net of je je broertje zoent, hou dan maar op. Dan zie ik geen glanzende toekomst voor jullie als stel in het verschiet liggen. Zoenen is magic!
|
ik was pas 16,5 toen ik mijn eerste echte 'kus' had.
En neem maar van mijn aan: hoe langer je wacht, des te meer vonken vliegen er vanaf kijk als je iedere week een ander iemand kust, dan is de magie er snel af, dan komt het uiteindelijk neer op een lichaamsoefeninf voor de mondspieren. puur fysiek, niet emotioneel
||
Citaat:
(*is 20 en nog nooit gezoend* ![]()
||
Citaat:
en die ene keer dat et fout ging, kan niet erger dan de mijne.Was op een feestje en ze rende naar de grote groep zegmaar toe om te zeggen dat ik voor geen meter kon zoenen, maargoed, inmiddels weet ik wel beter ![]()
|
eerste keer was ik ook 15
![]() was klote ![]() we stonden een half uur ofzo met open mond tegen elkaar aan rondjes te draaien, ik probeerde los te komen maar dat liet ze niet to ofzo, zoog me elke keer terug en onmgelooflijk veel kwijl overal na een half uur haha toen d8 ik ewwwwwwwwwww
|
Verwijderd
|
ik heb toen ik nog net 14 was voor het eerst gezoend
eerst maakte ik me er ook druk om of ik het wel goed zou doen (zeker als je met iemand zoent die al vaker gezoend heeft) en mijn vriendinnen zeiden steeds 'het gaat vanzelf' ik dacht, ja daar schiet ik niks mee op, maar de enige tip die ik je nu kan geven.. het gaat vanzelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want 16,5 is niet heel super jong ofzo om te zeggen dat je 'pas 16,5' was, ach, nahja, maakt ook niet uit, laat maar, haha.
||
Citaat:
onder wasmachine versta ik iemand die door mijn mond aan het raggen is in de eerste versnelling..
|
Verwijderd
|
Ja, ik maak me niet zo veel zorgen om het zoenen zelf maar met wie, wanneet etc. Blijkbaar ben jij al zover
![]() Als je er over wil praten ofzo kan je me best wel even toevoegen ---> superblight@hotmail.com Kan altijd wel een troost zijn dat je niet alleen bent ![]() En dat van des te langer het duurt des te meer vonken er vanaf schieten. Dat is ook wel een steun ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Liefde & Relatie |
help met vriendin Verwijderd | 3 | 06-07-2013 18:27 | |
Liefde & Relatie |
help, mijn vriendin is een huisgenote met moeilijk verleden Shivaree | 22 | 17-12-2006 15:26 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit gezoend help me even why not ? | 58 | 08-05-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Need some help.. (lang verhaal) Fujitsu | 30 | 31-10-2003 14:21 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |